Terve.
Haluaisin kysyä, onko kellään teistä kokemusta Konica Minolta Z5 kamerasta? Onko hyvä ottamaan lähikuvia ja muutenkin hyviä kuvia?
Onko minkäänlaisia laajennusmahdollisuuksia objektiivien tai salamien kanssa?
Konica Minolta Z5
2
2409
Vastaukset
- Nimim. Erkki
Eipä ole kukaan vastannut joten vastaan itse vaikka en tiedä. Mutta eikös se semmoista netissä keskustellessa ole yleensäkin? ;o)
Minulla on Konica Minolta Dimage Z6, joka on käsittääkseni jokseenkin sama kamera kuin Z5, pixeleitä on vaan vähän enemmän. Z6 on hyvä kamera jossa mm. 12-kertainen zoomi ja supermakro, joka tarkentuu niin lähelle että jos lähempää pitää kuvata niin sitten tulee jo linssiin naarmu.
Huonoa kamerassa on melko voimakas kohina korkeammilla ISO-herkkyyksillä ja ennenkaikkea se, ettei valmistaja enää ole markkinoilla mukana (koko Konica Minoltan kamerabisnes myytiin Sonylle vuosi-pari takaperin).
Z5/Z6 ei ole mikään järjestelmäkamera vaan vaativamman harrastajan kiinteäobjektiivinen. Siihen on saatavilla ainakin laajakulmakonvertteri ja varmaan muutakin tilpehööriä mutta, kuten sanottu, valmistus on loppunut ja aika siinä mielessä ajanut laitteen ohi. Minä olen kuitenkin edelleen omaani tyytyväinen enkä ole sitä pois vaihtamassa.- nixu-
Kiitosta vastauksesta vain, mutta hieman myöhässä jo. Ostin jo Canon EOS 300D käytettynä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273425Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122549Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1002495Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1072164Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761693Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481594Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261526Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001305- 1351264
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151146