Terve.
Haluaisin kysyä, onko kellään teistä kokemusta Konica Minolta Z5 kamerasta? Onko hyvä ottamaan lähikuvia ja muutenkin hyviä kuvia?
Onko minkäänlaisia laajennusmahdollisuuksia objektiivien tai salamien kanssa?
Konica Minolta Z5
2
2255
Vastaukset
- Nimim. Erkki
Eipä ole kukaan vastannut joten vastaan itse vaikka en tiedä. Mutta eikös se semmoista netissä keskustellessa ole yleensäkin? ;o)
Minulla on Konica Minolta Dimage Z6, joka on käsittääkseni jokseenkin sama kamera kuin Z5, pixeleitä on vaan vähän enemmän. Z6 on hyvä kamera jossa mm. 12-kertainen zoomi ja supermakro, joka tarkentuu niin lähelle että jos lähempää pitää kuvata niin sitten tulee jo linssiin naarmu.
Huonoa kamerassa on melko voimakas kohina korkeammilla ISO-herkkyyksillä ja ennenkaikkea se, ettei valmistaja enää ole markkinoilla mukana (koko Konica Minoltan kamerabisnes myytiin Sonylle vuosi-pari takaperin).
Z5/Z6 ei ole mikään järjestelmäkamera vaan vaativamman harrastajan kiinteäobjektiivinen. Siihen on saatavilla ainakin laajakulmakonvertteri ja varmaan muutakin tilpehööriä mutta, kuten sanottu, valmistus on loppunut ja aika siinä mielessä ajanut laitteen ohi. Minä olen kuitenkin edelleen omaani tyytyväinen enkä ole sitä pois vaihtamassa.- nixu-
Kiitosta vastauksesta vain, mutta hieman myöhässä jo. Ostin jo Canon EOS 300D käytettynä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun503364Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5522078Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si841976Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171960- 201588
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431528- 281386
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281307KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar481230