Terve.
Haluaisin kysyä, onko kellään teistä kokemusta Konica Minolta Z5 kamerasta? Onko hyvä ottamaan lähikuvia ja muutenkin hyviä kuvia?
Onko minkäänlaisia laajennusmahdollisuuksia objektiivien tai salamien kanssa?
Konica Minolta Z5
2
2208
Vastaukset
- Nimim. Erkki
Eipä ole kukaan vastannut joten vastaan itse vaikka en tiedä. Mutta eikös se semmoista netissä keskustellessa ole yleensäkin? ;o)
Minulla on Konica Minolta Dimage Z6, joka on käsittääkseni jokseenkin sama kamera kuin Z5, pixeleitä on vaan vähän enemmän. Z6 on hyvä kamera jossa mm. 12-kertainen zoomi ja supermakro, joka tarkentuu niin lähelle että jos lähempää pitää kuvata niin sitten tulee jo linssiin naarmu.
Huonoa kamerassa on melko voimakas kohina korkeammilla ISO-herkkyyksillä ja ennenkaikkea se, ettei valmistaja enää ole markkinoilla mukana (koko Konica Minoltan kamerabisnes myytiin Sonylle vuosi-pari takaperin).
Z5/Z6 ei ole mikään järjestelmäkamera vaan vaativamman harrastajan kiinteäobjektiivinen. Siihen on saatavilla ainakin laajakulmakonvertteri ja varmaan muutakin tilpehööriä mutta, kuten sanottu, valmistus on loppunut ja aika siinä mielessä ajanut laitteen ohi. Minä olen kuitenkin edelleen omaani tyytyväinen enkä ole sitä pois vaihtamassa.- nixu-
Kiitosta vastauksesta vain, mutta hieman myöhässä jo. Ostin jo Canon EOS 300D käytettynä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä422256Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2282014- 1111548
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1441281- 1151207
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1381114Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://261099- 741009
- 65963
- 70950