Terve.
Haluaisin kysyä, onko kellään teistä kokemusta Konica Minolta Z5 kamerasta? Onko hyvä ottamaan lähikuvia ja muutenkin hyviä kuvia?
Onko minkäänlaisia laajennusmahdollisuuksia objektiivien tai salamien kanssa?
Konica Minolta Z5
2
2329
Vastaukset
- Nimim. Erkki
Eipä ole kukaan vastannut joten vastaan itse vaikka en tiedä. Mutta eikös se semmoista netissä keskustellessa ole yleensäkin? ;o)
Minulla on Konica Minolta Dimage Z6, joka on käsittääkseni jokseenkin sama kamera kuin Z5, pixeleitä on vaan vähän enemmän. Z6 on hyvä kamera jossa mm. 12-kertainen zoomi ja supermakro, joka tarkentuu niin lähelle että jos lähempää pitää kuvata niin sitten tulee jo linssiin naarmu.
Huonoa kamerassa on melko voimakas kohina korkeammilla ISO-herkkyyksillä ja ennenkaikkea se, ettei valmistaja enää ole markkinoilla mukana (koko Konica Minoltan kamerabisnes myytiin Sonylle vuosi-pari takaperin).
Z5/Z6 ei ole mikään järjestelmäkamera vaan vaativamman harrastajan kiinteäobjektiivinen. Siihen on saatavilla ainakin laajakulmakonvertteri ja varmaan muutakin tilpehööriä mutta, kuten sanottu, valmistus on loppunut ja aika siinä mielessä ajanut laitteen ohi. Minä olen kuitenkin edelleen omaani tyytyväinen enkä ole sitä pois vaihtamassa.- nixu-
Kiitosta vastauksesta vain, mutta hieman myöhässä jo. Ostin jo Canon EOS 300D käytettynä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on626735- 666498
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1435370Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist504343En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛204049Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53580- 373008
- 252859
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris622691Köysi alkaa kiristyä putinin kaulalla....
Putin pelkää eniten juuri omaa porukkaansa, ja siihen on varmasti syytä kun sota ei ole mennyt hyvin, tappiot ovat valta352203