Heippa kaikki =)
Hyvää Samhainia nyt ihan ensimmäisenä! Mulla täällä kynttilä ikkunalaudalla ja Samhainin rituaalit tehtynä, mites muilla menee?
Onko muuten Samhainina ok tehdä muita loitsuja? Mielestäni olisi "hyvä" päivä siunata juuri pois nukkuneen koirani henki. Enpä löytänyt Varjojen Kirjasta tällaista kohtaa missä asiasta kerrottaisiin.
Samhain
=))
2
469
Vastaukset
- mikkom
juhlin samhainia, muistelen kuolleita sukulaisiani ja kavereitani. Juhla-ateria oli seuraava kinkkua, sienikastiketta, perunamuusia, porkkanalaatikkoa ja tummaa-olutta. Hyvää samhainia muillekin, ensimmäinen sabattini.
- Anoriel
*hymyää* Hyvää Samhainia vain kaikille minunkin puolestani. Kynttilä on ikkunalaudalla ja viikonloppuna syön juhlaruokaa. BB.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308