ei mahollista

Redwall-Make/Boo-urns

Oonko ainoo joka on luken u Redwallia. Kun kukkaan ei wrouttaa siitä. jos on on redwall faneja niin lähetetään otavalle paljon viestejä nii ehkä alkaa suomentaa. ja kertokaa onko Redwallit hyviä. Please people!!!

2

309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Redwal-Fani92

Vai olet muka ainoa, joka on lukenut Redwallit! Minä olen lukenut Redwallin tarut jo kahdesti, ja kolmas kerta alkaa heti kun on aikaa.

Voin lähettää otavalle vaikka tuhat häiriö viestiä ;D jos vain kerrot esim. sähköposti osoitteen tms. Tyhmää kun ne ei suomenna niitä enää ='(

ja onko redwallit hyviä: Tyhmä kysymys! Ne ovat aivan mahtavia fantasia kirjoja, joissaa on paljon tapahtumia ja jännittäviä juonen käänteitä. Parasta ehkä on, että kirjat eivät mene suorassa aika järjestyksessä, van jotkut osat kertovat ns. historiasta, mutta silti se ei sekoita ketään eikä mitään. Kirjailija Brian Jacques on NERO!

• Redwall-Make94

Mä oon lukenu redwalleista 1-8 ja jonku verran yhtä englanninkielistä(9 kesken).Oon lähettäny otavalle kaks viestiä että suomentaisivat loppuun, mutta ne sano että liian vähän lukijoita. Mun sähkäri: [email protected] Jos haluat lähettää Otavalle palautetta kirjota: Googleen otava ja sieltä palaute ja näin pääset lähettään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      134
      8297
    2. Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut

Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m
      Maailman menoa
      104
      7519
    3. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      92
      5696
    4. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      90
      5633
    5. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      119
      4830
    6. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      145
      2652
    7. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      61
      2503
    8. Ei välimatka meitä erottanut

Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e
      Ikävä
      8
      1475
    9. Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!

Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol
      Maajussille morsian
      7
      1444
    10. Kohta taas mesikämmeneen

Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa
      Ähtäri
      53
      1339
    Aihe