Heippa. olin tänään ultrassa gynekologilla joka sanoi että toinen munasarja on lievästi suurentunut ja lisäksi vatsaontelossa oli hieman nestettä. otetaan tulehdusarvot sekä munasarjojen tilasta kertovat arvot. Ajattelin et nyt on sit varmaan syöpä, mut lääkäri sanoi ettei mistään vakavasta varmaan ole kyse. Joku aiheuttaa vatsakalvoilla ärsytystä tai sitten nesteen määrä muutenkin vaihtelee. Lisäksi mulla on melkein joka toinen päivä ripulia ja sit taas ihan normaali vatsa. Et epäili et vois olla suolipuolellakin syy. Antakaas mulle hyviä diagnooseja ja onko kellään tällaista ollu.
suurentunut munasarja
1
3067
Vastaukset
- nalle22
mulla ei munasarjat oo suurentunu, mutta oikeessa munasarjassa on ollu useempaan otteeseen kysta, ei kyllä kauheen iso, mutta kuitenkin...nyt viimeisimmän kipu"kohtauksen" aikana kun menin kätilöopistolle, niin epäili et se on taas kystan repeämä, ja silloin mulla oli nestettä vapaassa vatsaontelossa, multa myös seurattiin veriarvoja koko viikon ajan hyvin tarkasti, vaikka kotona olinkin..sen viikon aikana arvot ei noussu, mut nestekään ei lähteny pois...nyt kävin kaks viikkoa tän jutun jälkeen kontrollikäynnillä, niin neste oli poistunu, luojan kiitos, mä olin jotenkin huolestunu siitä. ja vihdoin tän kuukausien kipuilun jälkeen yks lääkäri sano että mun oireet kuulostaa ihan endometrioosilta...ihana kuulla toi, vaikka tietysti asia ei oo ihana, mutta kun mua ei oo oikeen uskottu, tai lähinnä sitä ei oo uskottu et syy ois gynekologisel puolel vaikka oon sanonut että kivut vaihtelee kierron mukaan, ja on täysin samassa paikassa kun kuukautisten aikana. nyt sit sain orgametriliä, jota kokeilen kolme kuukautta et onko siitä apua...ja jos on, ni se hyvinkin voi sit endosta johtua...mut toivottavasti sun kohdalla kaikki asiat selviää! tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315776- 363791
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833323- 122758
- 292222
- 122167
- 1621906
- 181505
- 1051362
- 251233