Ajattelen sinua,miten nyt jaksatte,sinä,ukkokultasi ja koko perhe?Kirjoitathan kuulumisesi.Rukoilen ja toivon,ettei mitään pahaa kuvauksessa ilmennyt.
Iltaa,Zom
32
949
Vastaukset
- Zom
...ehdin koneelle. Perjantaina lääkäri soittaa kuvauksesta. Toivotaan, ettei siellä mitään pahaa näkyisi. Voihan sitä tietysti olla muitakin syitä tasapainohäiriöihin ja rajuihin oksennuksiin. Yritän kovasti pitää huolta nesteen saannista, vaikka se onkin niin vaikeaa. Elimistö ei ehkä kertakaikkiaan kestänyt näin pitkäaikaista sytohoitoa. Jospa se toipuisi pitemmän hoitotauon aikana.Pelottaa vain, ettei kipusädehoito pääse alkamaan 19.11., niinkuin on suunniteltu...
Ukkokulta oli vähällä joutua koiranruoaksikin!:) Koiruli tuli minulle päivähoitoon ja ensi töikseen se hyökkäsi sohvalle ukkokullan viereen, nappasi silmälasit ja aloitti "suuren taistelun"! Sitten kyllä katuvana pyyteli anteeksi, kun muisti toimenkuvansa tassuterapeuttina.
Toivottavasti teillä voidaan tällä hetkellä hyvin. Meidän ystävällämme oli kymmenisen vuotta sitten samantapaisia ongelmia kuin sinun miehelläsi, mumsku. Tällä hetkellä hän voi oikein hyvin.
Nukkumatin heitin eilen pellolle. Siinä vasta on saita kaveri: kahden tunnin yöunia tarjonnut useamman yön. Katsotaan nyt, jos kannattaisi tehdä sopimus Unijukan kanssa... Hyvää yötä!- mumsku
todella,ettei perjantaina tule teille mitään ikäviä uutisia.Myötäelän täysin teidän kanssanne ja rukoilen puolestanne.Jotenkin tuntu,että olette minulle ja perheellleni niin läheisiä,kuin tuntisimme teidät muutenkin,kuin netin kautta.Kiitos sinulle,että kerroit läheisesi oireista,jotka ovat samanlaisia,kuin miehelläni nyt.Ei hänenkään ripuli ole asettunut,parhaillaan on vessassa.Tiedän kuitenkin,että meidän tilanne on paljonkin helpompi,kun vertaa siihen,miten teillä nyt on.
On hyvä,että teilläkin on koira,tassu terapiaa.Minä uskon,että eläimet vaistoaa ihmisten mieli alan ja nekin myötäelävät ja haluavat lohduttaa.
Olin jo äsken makuukamarissa lukemassa vuoteessani,mutta kun mieheni ramppaa vaan koko ajan WC:sä,tulin katsomaan,oletko sinä kirjoittanut kuulumisesi.Sattuikin,että olit melkein samaan aikaan kirjoittanut.Toivon niin koko sydämmestäni hyvää yötä ukkokullallesi ja sinulle.Jos haluat,kirjoita vielä.Tuskin minäkään vielä pitkään aikaan saan unen päästä kiinni. - Elisama
mumsku kirjoitti:
todella,ettei perjantaina tule teille mitään ikäviä uutisia.Myötäelän täysin teidän kanssanne ja rukoilen puolestanne.Jotenkin tuntu,että olette minulle ja perheellleni niin läheisiä,kuin tuntisimme teidät muutenkin,kuin netin kautta.Kiitos sinulle,että kerroit läheisesi oireista,jotka ovat samanlaisia,kuin miehelläni nyt.Ei hänenkään ripuli ole asettunut,parhaillaan on vessassa.Tiedän kuitenkin,että meidän tilanne on paljonkin helpompi,kun vertaa siihen,miten teillä nyt on.
On hyvä,että teilläkin on koira,tassu terapiaa.Minä uskon,että eläimet vaistoaa ihmisten mieli alan ja nekin myötäelävät ja haluavat lohduttaa.
Olin jo äsken makuukamarissa lukemassa vuoteessani,mutta kun mieheni ramppaa vaan koko ajan WC:sä,tulin katsomaan,oletko sinä kirjoittanut kuulumisesi.Sattuikin,että olit melkein samaan aikaan kirjoittanut.Toivon niin koko sydämmestäni hyvää yötä ukkokullallesi ja sinulle.Jos haluat,kirjoita vielä.Tuskin minäkään vielä pitkään aikaan saan unen päästä kiinni.En tiedä mitä pidätte, mutta olen täällä rukoillut teidän molempien puolesta, ja tietysti teidän miestenne.
- Zom
Elisama kirjoitti:
En tiedä mitä pidätte, mutta olen täällä rukoillut teidän molempien puolesta, ja tietysti teidän miestenne.
...että rukous kantaa. Kiitos sinulle.
- Zom
mumsku kirjoitti:
Olin jo äsken makuukamarissa lukemassa vuoteessani,mutta kun mieheni ramppaa vaan koko ajan WC:sä,tulin katsomaan,oletko sinä kirjoittanut kuulumisesi.Sattuikin,että olit melkein samaan aikaan kirjoittanut.Toivon niin koko sydämmestäni hyvää yötä ukkokullallesi ja sinulle.Jos haluat,kirjoita vielä.Tuskin minäkään vielä pitkään aikaan saan unen päästä kiinni....valvoessa houkutusta koneelle,sammutin yöllä koko rakkineen. Minkäänlaista uniotusta ei näkynyt kuitenkaan ennen neljää ja nyt pitää juosta labraan paastoveriarvojen takia. Vähän on hutera olo.
Toivottavasti sinulle ja miehellesi tulee tästä päivästä hyvä päivä, sinä muumeista parhain! Ukkokulta tuossa vieressä pyytää lähettämään terveiset Metsänemännälle ja perheelle.:) - tässä ja nyt
Zom kirjoitti:
...valvoessa houkutusta koneelle,sammutin yöllä koko rakkineen. Minkäänlaista uniotusta ei näkynyt kuitenkaan ennen neljää ja nyt pitää juosta labraan paastoveriarvojen takia. Vähän on hutera olo.
Toivottavasti sinulle ja miehellesi tulee tästä päivästä hyvä päivä, sinä muumeista parhain! Ukkokulta tuossa vieressä pyytää lähettämään terveiset Metsänemännälle ja perheelle.:)miehellesi ja rukoilen minäkin teidän puolestanne. :)
- Ira¤
tässä ja nyt kirjoitti:
miehellesi ja rukoilen minäkin teidän puolestanne. :)
yläkertaan joka ilta terveiseni lähetän meidän
kaikkien puolesta.
Erikoisen hyvää alkavaa marraskuuta:) - mumsku
Ira¤ kirjoitti:
yläkertaan joka ilta terveiseni lähetän meidän
kaikkien puolesta.
Erikoisen hyvää alkavaa marraskuuta:)niin hyvän mielen,kun luin kirjoituksenne! Kiitoksia tuhannesti kaikille teille!Heti aamusta en uskaltanut kurkistaa tänne,pelkäsin että jos on jotain ilkeilyä,niin pahoitan vain turhaan mieleni.Mutta kun luin säikeet,melkein itkin ja ilosta.
Olen olut metsäsä belgin kanssa,päästin koiran vapaasti juoksemaan,itse vain samoilin ja nautin luonnossa olemisesta .Tässä ja nyt,kerrothan parhaimmat terveiset vieraallesi!
Toivotan teille kaikille hyvää torstai päivää ja kiitokset vielä kerran!Nyt minulla on taas ilmapallot hallussani!Ilampalloja myös kaikille teillekin! - Ira¤
mumsku kirjoitti:
niin hyvän mielen,kun luin kirjoituksenne! Kiitoksia tuhannesti kaikille teille!Heti aamusta en uskaltanut kurkistaa tänne,pelkäsin että jos on jotain ilkeilyä,niin pahoitan vain turhaan mieleni.Mutta kun luin säikeet,melkein itkin ja ilosta.
Olen olut metsäsä belgin kanssa,päästin koiran vapaasti juoksemaan,itse vain samoilin ja nautin luonnossa olemisesta .Tässä ja nyt,kerrothan parhaimmat terveiset vieraallesi!
Toivotan teille kaikille hyvää torstai päivää ja kiitokset vielä kerran!Nyt minulla on taas ilmapallot hallussani!Ilampalloja myös kaikille teillekin!olet iloisella päällä.Samoin minäkin laskin koirani vapaaksi aina kun mahdollista,sai juosta ja kaarrella onnellisena:)Kastuin täysin kulkiessani
vaan eipä haitannut,sai tankattua luonnosta voimaa:)
Ilmainen masennuslääke. - mumsku
Elisama kirjoitti:
En tiedä mitä pidätte, mutta olen täällä rukoillut teidän molempien puolesta, ja tietysti teidän miestenne.
kiitänrukouksistasi,Elisama,myöskin mieheni puolesta.Hän ei itse ymmärrä rukouksen voimaa,ateisti kun on.Mutta hyvin kiltti hän kyllä on,antaisi varmaan viimmeisen leivän palasensa tarvitsevalle. Sitä vähän pahoittelen,kun hän on sanonut,että älkää kutsuko ketään pappia hänen vuoteen viereen,kun se aika koittaa.
mumsku kirjoitti:
kiitänrukouksistasi,Elisama,myöskin mieheni puolesta.Hän ei itse ymmärrä rukouksen voimaa,ateisti kun on.Mutta hyvin kiltti hän kyllä on,antaisi varmaan viimmeisen leivän palasensa tarvitsevalle. Sitä vähän pahoittelen,kun hän on sanonut,että älkää kutsuko ketään pappia hänen vuoteen viereen,kun se aika koittaa.
olisi hyvä rukoilla, että Jumala antaisi miehellesi mielenmuutoksen ja elävän uskon Jeesukseen...
- Elisama
mumsku kirjoitti:
Mitä hän olisi mieltä maallikosta. Ei kaikki halua pappia tiedän sen.
- agnostikkoko
Elisama kirjoitti:
Välillä nyppi kun sairaille toitotetaan tuosta uskosta, eikö ihmisellä ole vapaa tahto - tässäkin asiassa? Taustalta huokuu se aate, että uskovaiset ovat kuitenkin parempia ihmisiä, joten heidän sokeaan laumaansa kannattaa liittyä.
Helvetti on maan päällä. - mumsku
Elisama kirjoitti:
Niin,en minäkään ole uskovainen.Olen sellainen etsijä,rukoilen ja epäilen.Tämä mieheni asia sai alkunsa siitä,kun hänen veli oli kuolin vuoteella.Anoppini pyysi papin sinne hänen luo,vaikka tiesimme,ettei lähdössä oleva sitä itse halunnut.Iäkkäällä,itse uskovalla anopillani oli suuri hätä ja epätoivo.Minä ymmärsin hänen tekonsa.Mieheni sitten itse syöpään sairastuttuaan sanoi minulle,että älä ainakaan minun vierelleni sitten mitään pappia kutsu,jos on sama tilanne..Aionkin noudattaa hänen toivomustaan,ellei joskus toisin toivo.
- Elisama
mumsku kirjoitti:
Niin,en minäkään ole uskovainen.Olen sellainen etsijä,rukoilen ja epäilen.Tämä mieheni asia sai alkunsa siitä,kun hänen veli oli kuolin vuoteella.Anoppini pyysi papin sinne hänen luo,vaikka tiesimme,ettei lähdössä oleva sitä itse halunnut.Iäkkäällä,itse uskovalla anopillani oli suuri hätä ja epätoivo.Minä ymmärsin hänen tekonsa.Mieheni sitten itse syöpään sairastuttuaan sanoi minulle,että älä ainakaan minun vierelleni sitten mitään pappia kutsu,jos on sama tilanne..Aionkin noudattaa hänen toivomustaan,ellei joskus toisin toivo.
Tietenkin hänen mielipiteensä pitää olla ratkaiseva näissä asioissa. Olen täysin sitä mieltä.
- Elisama
agnostikkoko kirjoitti:
Välillä nyppi kun sairaille toitotetaan tuosta uskosta, eikö ihmisellä ole vapaa tahto - tässäkin asiassa? Taustalta huokuu se aate, että uskovaiset ovat kuitenkin parempia ihmisiä, joten heidän sokeaan laumaansa kannattaa liittyä.
Helvetti on maan päällä."Taustalta huokuu se aate, että uskovaiset ovat kuitenkin parempia ihmisiä,"
Minulla ainakaan ei ole tippaakaan tuollainen ajatus. Tunnen itseni ja vajavaisuuteni. - Karjalankägönen
mumsku kirjoitti:
omalla tavallani uskovainen-uskon-rukkoilen,en kuitenkkaa kuulu kirkkoon!Miun kirkko on mehtä ja siellä yks yli sata vuotta vanaha kuusikko-sinne mie taivallan joka päivä.Ja kun oikkeen ahisttaa,mie istun siellä kotvasen ja miel on huojentunu,kun pois tulen.Se on semmosta "Jumalan kans kahen olloo",hiljasta miettimistä ja pohtimista ja aika ussein käit hakkeettuu yhtteen ja pien rukkous karkovvaa ylöspäin.Vaikka mie oun aika raväkkä suunsoittaja,niin löyttyy miusta toinennii puol-ei koko elämä yhtä vitsinlaskkuu ou.Ja ossoonhan mie hiljjookkii olla-tää tieto varmasti ainakkii Elisammoo ilahuttaa-jotta en mie jaksa yhtennään iänessä olla!
- mumsku
Karjalankägönen kirjoitti:
omalla tavallani uskovainen-uskon-rukkoilen,en kuitenkkaa kuulu kirkkoon!Miun kirkko on mehtä ja siellä yks yli sata vuotta vanaha kuusikko-sinne mie taivallan joka päivä.Ja kun oikkeen ahisttaa,mie istun siellä kotvasen ja miel on huojentunu,kun pois tulen.Se on semmosta "Jumalan kans kahen olloo",hiljasta miettimistä ja pohtimista ja aika ussein käit hakkeettuu yhtteen ja pien rukkous karkovvaa ylöspäin.Vaikka mie oun aika raväkkä suunsoittaja,niin löyttyy miusta toinennii puol-ei koko elämä yhtä vitsinlaskkuu ou.Ja ossoonhan mie hiljjookkii olla-tää tieto varmasti ainakkii Elisammoo ilahuttaa-jotta en mie jaksa yhtennään iänessä olla!
minullakin,Karjalankägonen.Metsä on se rauhoittava paikka.Olen tästä ennenkin täällä kirjoittanut.Minulla on sellainen tunne metsässä,että tuuli,puut,taivas,se kaikki on kuin Jumalan sanaa.Että me kaikki kuulumme siihen samaan.Tunnen siellä,että jokin kuin puhuttelee minua.Senkin olen sanonut,että haluaisin olla kuoleman hetkellä luonnossa,siitä irtaantua lempeän tuulen mukaan.Ukkokulta on tähän sanonut,että entäs jos silloin on 30.asteen pakkanen,pimeä yö...no,leikki leikkinä.Uskon kuitenkin täysin,että on jokin meitä korkeampi voima ja jokin tarkoitus kaikella.Ja sanonpa,että olen tuntenut useinkin,ettärukoukseni on kuultu.Tavalla tai toisella.
- Karjalankägönen
mumsku kirjoitti:
minullakin,Karjalankägonen.Metsä on se rauhoittava paikka.Olen tästä ennenkin täällä kirjoittanut.Minulla on sellainen tunne metsässä,että tuuli,puut,taivas,se kaikki on kuin Jumalan sanaa.Että me kaikki kuulumme siihen samaan.Tunnen siellä,että jokin kuin puhuttelee minua.Senkin olen sanonut,että haluaisin olla kuoleman hetkellä luonnossa,siitä irtaantua lempeän tuulen mukaan.Ukkokulta on tähän sanonut,että entäs jos silloin on 30.asteen pakkanen,pimeä yö...no,leikki leikkinä.Uskon kuitenkin täysin,että on jokin meitä korkeampi voima ja jokin tarkoitus kaikella.Ja sanonpa,että olen tuntenut useinkin,ettärukoukseni on kuultu.Tavalla tai toisella.
mehtäluonto meille monelle niin tärkkee-ja toissii ei sua kirvveelläkkää mehttään!Miekkii oun poijallein huastana-puol totta,puol leikkii-jotta,kun mie kuolen,miun ruumis poltettaan ja sit sie määt tuonne mehttään ja hujjaatat ne tuhkat myötätuulleen.Ja ainnaa,kun kulet sen jäläkkeen metässä ja tuuli soittelloo puihen latvoissa,suat sannoo,jotta tuas äiti kävi tiällä!Kyllä siellä isossa klirjassakkii taijettaan sannoo,jotta Jumala kuulloo meijän pienet huokkaksettii!
- Ira¤
Karjalankägönen kirjoitti:
mehtäluonto meille monelle niin tärkkee-ja toissii ei sua kirvveelläkkää mehttään!Miekkii oun poijallein huastana-puol totta,puol leikkii-jotta,kun mie kuolen,miun ruumis poltettaan ja sit sie määt tuonne mehttään ja hujjaatat ne tuhkat myötätuulleen.Ja ainnaa,kun kulet sen jäläkkeen metässä ja tuuli soittelloo puihen latvoissa,suat sannoo,jotta tuas äiti kävi tiällä!Kyllä siellä isossa klirjassakkii taijettaan sannoo,jotta Jumala kuulloo meijän pienet huokkaksettii!
kovin usein käy,vaikka naapurirakennus on kirkko.
Yksikseni rukoilen kyllä päivittäin,en uskontoani
kenellekkään tuputa.Jokainen uskoo mihin uskoon tai ei mihinkään,ja hyvä niin:) - pä...
mumsku kirjoitti:
niin..
- se li
Ira¤ kirjoitti:
olet iloisella päällä.Samoin minäkin laskin koirani vapaaksi aina kun mahdollista,sai juosta ja kaarrella onnellisena:)Kastuin täysin kulkiessani
vaan eipä haitannut,sai tankattua luonnosta voimaa:)
Ilmainen masennuslääke.silloin.
- entinen myös
mumsku kirjoitti:
niin hyvän mielen,kun luin kirjoituksenne! Kiitoksia tuhannesti kaikille teille!Heti aamusta en uskaltanut kurkistaa tänne,pelkäsin että jos on jotain ilkeilyä,niin pahoitan vain turhaan mieleni.Mutta kun luin säikeet,melkein itkin ja ilosta.
Toivotan teille kaikille hyvää torstai päivää ja kiitokset vielä kerran!Nyt minulla on taas ilmapallot hallussani!Ilampalloja myös kaikille teillekin!Ihana ketju!
Mitähän kuuluu nykyisin mumskulle ja hänen perheelleen, sekä Zomille ja Tässä ja nyt ille?
Paraniko mumskun mies, vai miten on käynyt ja vieläkö Belgi on olemassa?
Terveisiä teille kovasti kaikille. - iro
seija1944 kirjoitti:
olisi hyvä rukoilla, että Jumala antaisi miehellesi mielenmuutoksen ja elävän uskon Jeesukseen...
miksi sinä puhut elävästä uskosta? voiko usko olla kuolluttakin?
- -ra
Samoin minulla on mielessä mitäköhän heille kaikille tänään kuuluu?
- myös entinen
Seija1944, mitä sinulle kuuluu nyt tätä nykyä?
Yritit auttaa täällä palstalla aikoinasi ihmisiä, kuulisin mielelläni sinusta. - -ra
Monia Seija on auttanut kiitokset hänelle
- -ra
Noin leppoisasti silloin viestettiin ei ollut kiusan tekoa kun hyvin harvoin
- 100+10
Tässä ketjussa on monta mielenkiintoista ihmistä kirjoittamassa. Mitähän kuuluu Karjalankägöselle, mumskulle, Zomille ynnämuille?
Tilasiko mumsku miehensä vuoteen vierelle pappia, vai tarvitsiko edes, paraniko mies?- ghggggg
Samaa mieltä olisi mukava tietää mitä tänä päivänä "vanhoille kirjoittajille kuuluu ?
- 100+10
ghggggg kirjoitti:
Samaa mieltä olisi mukava tietää mitä tänä päivänä "vanhoille kirjoittajille kuuluu ?
-ra soita ja kysy?
- -ra
Samaa olen ajatellut,toivottavasti ovat pysyneet terveinä ja elämä jatkuu normaalisti.Kiitoket kaikille tukijoille olitte kultaakin kalliimpia hoitojen aikana,ja loitte uskoa paranemiseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100