oletko antanut miehen imeä

hellureii

eli jos esim ylitarjontaa on. vuorotellen molempia, tietenkin pikkuselle etupäässä. mutta mieshän voi imeä myöhemmin. auttaa vähän turvotuksen laskemisesa. onks tässä jonku mielestä outoa? liittyykö seksileikkeihin=?

17

10975

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mertsi30

siis ihan oikeesti? Mä kyllä kokisin sen omituisena.. Ihan kuin miestä ei vielä olisi vierotettu tissistä... sinälläänhän se on ihan maitoa, mut kokisin ehkä kuitenkin sen miehen perversiona, mikäli haluaisi juoda tissimaitoa - niin luonnontuote kuin onkin. Sitä paitsi ylituotantoa ei yleensä kestä kauaakaan, kun maidontuotanto ja vauvan tarve kohtaavat...

• Anonyymi

Miehethän tykkäävät imeä rintaa vielä aikuisiälläkin juuri sen takia koska naisen rinnat kiihottavat miehiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehethän tykkäävät imeä rintaa vielä aikuisiälläkin juuri sen takia koska naisen rinnat kiihottavat miehiä.

Oma mies ainakin katselee melkein kuola valuen kun imetän.

• meillä imee

Silloin olen LAITTANUT imemään kun olen saanut rinta tulehduksen, ja tyhjentäminen oli hemmetin kivuliasta ja hankalaa. Ensin mies örisi jotain vastaan, mutta suostui sitten.

Ehkäpä hassuimmat muistot liittynevät siihen kun kunnolla maidossa ollessani mies tarttui tissiini ja "ampui" maidolla silmäänsä.

Se on vaan elämää, miksi ei voisi antaa imeä, jos toinen tahtoo?

Meillä äidinmaito, ei kelvannut kissallekkaan kun se oli niin makeaa.

Kahvissa jonkun kerran käytettiin.

• naurut

ja makeat

• -lilliputti-

meillä mies imenyt joskus hyvin vuoksi tai että se on kiihottavaa.
      joskus kun rintaan tuli tiehyetukos eikä vauva halunnut ime niin mies auttoi rinnan tyhjennyksessä.
      mielestäni vauvan imetyksen ja seksileikit voi erottaa toisistaan eikä miehen rinnan imeminen ole perverssiä.
      jos on ylitarjonta niin ei jatkuvasti kannata rintoja turhaan tyhjentää koska maitoahan tulee vaan entistä enemmän.

• mielestä

vähän outoa. Kaippa se se seksileikkeihin kuuluu. Siis haluaako joku mies ihan oikeasti juoda äidinmaitoa??
      Muista kans, että mitä enempi maitoa rinnoista otetaan sitä enemmän sitä sinne kans tulee.

• jatkuu

sitten vaan jos mieheski juo maitoas. Maitoahan tulee sitä mukaan, kun lapsi sitä imee. Maito alkaa pikkuhiljaa vastaaman lapsen tarpeita. lapsen kasvaessa ja imiessä enempi myös maitoa tulee enempi. Elikkä jos juotat miehellesikin maitoasi, maitoasi myös tulee sekä lapsesi tarpesisiin, että miehesi.

• bakteereja

en usko että miehen imeminen parantaa rintatulehdusta,päinvastoin.mitä neuvolassa sanotaan moisesta touhusta.imettäminen kuluttaa tavattomasti äidin luustoa,että mies voi juoda lehmän maitoa,eikä vaimonsa kalsium varastoja.

• mä mietin
        bakteereja kirjoitti:

en usko että miehen imeminen parantaa rintatulehdusta,päinvastoin.mitä neuvolassa sanotaan moisesta touhusta.imettäminen kuluttaa tavattomasti äidin luustoa,että mies voi juoda lehmän maitoa,eikä vaimonsa kalsium varastoja.

kans vähän samaa, että eikös se äidin maito kuulu vauvalle eikä vauvan isälle? isän äiti on aikoinaan imettänyt tätä, ja se maito silloin kuului tälle miehelle. Tai sitten isän äiti ei ole imettänyt ja siksi isä tuntee nyt kaipasuat rintamaitoon. tiedä häntä..

• Ukko Perkele

Vaimo oli ihan tuskissaan maitojensa kanssa ja vaatimalla vaati minua imemään liikoja. Riitahan siitä tuli, en minä lämmintä maitoa juo...

Puuh. Oikeasti oli lähes terapeuttista lukea että en ole ainoa joka piti sitä outona... :-P

• sähköpumppi

en ole vielä tohtinut antaa maistaa, mutta nyt raskaana ollessani maidon eritys kiihottaa kovasti itseäni! Olen jopa kerran pumpannut maitoa sähköisellä pumpulla kokeillakseni helpottaa oloani.. :)

• ...

Just joo Herra Provo :) Eikö sua imetetty pienenä?

• kokematon....

voisin tulla ihan uteliaisuuttani pikkasen imemään

• aina mielessä tisu
        kokematon.... kirjoitti:

voisin tulla ihan uteliaisuuttani pikkasen imemään

hei minkä sille voi, jos tekee helkutisti saada tissiä vielä. kyllä se Herra Provokin varmaan söisi hyvin mielellään tissiä vielä. mutta kuka sitä vain hänelle edes viitsii tarjota.

• Juho20

Kerran sisko tarjosi maitorintaansa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      180
      1945
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      159
      1686
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1646
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1443
    5. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      138
      1185
    6. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      50
      1062
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      58
      980
    8. Tämä Kuhmon valtuusto

Pöh, sanon minä.
      Kuhmo
      15
      869
    9. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      69
      862
    10. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      26
      856
    Aihe