eli jos esim ylitarjontaa on. vuorotellen molempia, tietenkin pikkuselle etupäässä. mutta mieshän voi imeä myöhemmin. auttaa vähän turvotuksen laskemisesa. onks tässä jonku mielestä outoa? liittyykö seksileikkeihin=?
oletko antanut miehen imeä
17
10658
Vastaukset
- mertsi30
siis ihan oikeesti? Mä kyllä kokisin sen omituisena.. Ihan kuin miestä ei vielä olisi vierotettu tissistä... sinälläänhän se on ihan maitoa, mut kokisin ehkä kuitenkin sen miehen perversiona, mikäli haluaisi juoda tissimaitoa - niin luonnontuote kuin onkin. Sitä paitsi ylituotantoa ei yleensä kestä kauaakaan, kun maidontuotanto ja vauvan tarve kohtaavat...
- Anonyymi
Miehethän tykkäävät imeä rintaa vielä aikuisiälläkin juuri sen takia koska naisen rinnat kiihottavat miehiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehethän tykkäävät imeä rintaa vielä aikuisiälläkin juuri sen takia koska naisen rinnat kiihottavat miehiä.
Oma mies ainakin katselee melkein kuola valuen kun imetän.
- meillä imee
Silloin olen LAITTANUT imemään kun olen saanut rinta tulehduksen, ja tyhjentäminen oli hemmetin kivuliasta ja hankalaa. Ensin mies örisi jotain vastaan, mutta suostui sitten.
Ehkäpä hassuimmat muistot liittynevät siihen kun kunnolla maidossa ollessani mies tarttui tissiini ja "ampui" maidolla silmäänsä.
Se on vaan elämää, miksi ei voisi antaa imeä, jos toinen tahtoo?
Meillä äidinmaito, ei kelvannut kissallekkaan kun se oli niin makeaa.
Kahvissa jonkun kerran käytettiin.- naurut
ja makeat
- -lilliputti-
meillä mies imenyt joskus hyvin vuoksi tai että se on kiihottavaa.
joskus kun rintaan tuli tiehyetukos eikä vauva halunnut ime niin mies auttoi rinnan tyhjennyksessä.
mielestäni vauvan imetyksen ja seksileikit voi erottaa toisistaan eikä miehen rinnan imeminen ole perverssiä.
jos on ylitarjonta niin ei jatkuvasti kannata rintoja turhaan tyhjentää koska maitoahan tulee vaan entistä enemmän. - mielestä
vähän outoa. Kaippa se se seksileikkeihin kuuluu. Siis haluaako joku mies ihan oikeasti juoda äidinmaitoa??
Muista kans, että mitä enempi maitoa rinnoista otetaan sitä enemmän sitä sinne kans tulee. - jatkuu
sitten vaan jos mieheski juo maitoas. Maitoahan tulee sitä mukaan, kun lapsi sitä imee. Maito alkaa pikkuhiljaa vastaaman lapsen tarpeita. lapsen kasvaessa ja imiessä enempi myös maitoa tulee enempi. Elikkä jos juotat miehellesikin maitoasi, maitoasi myös tulee sekä lapsesi tarpesisiin, että miehesi.
- bakteereja
en usko että miehen imeminen parantaa rintatulehdusta,päinvastoin.mitä neuvolassa sanotaan moisesta touhusta.imettäminen kuluttaa tavattomasti äidin luustoa,että mies voi juoda lehmän maitoa,eikä vaimonsa kalsium varastoja.
- mä mietin
bakteereja kirjoitti:
en usko että miehen imeminen parantaa rintatulehdusta,päinvastoin.mitä neuvolassa sanotaan moisesta touhusta.imettäminen kuluttaa tavattomasti äidin luustoa,että mies voi juoda lehmän maitoa,eikä vaimonsa kalsium varastoja.
kans vähän samaa, että eikös se äidin maito kuulu vauvalle eikä vauvan isälle? isän äiti on aikoinaan imettänyt tätä, ja se maito silloin kuului tälle miehelle. Tai sitten isän äiti ei ole imettänyt ja siksi isä tuntee nyt kaipasuat rintamaitoon. tiedä häntä..
- Ukko Perkele
Vaimo oli ihan tuskissaan maitojensa kanssa ja vaatimalla vaati minua imemään liikoja. Riitahan siitä tuli, en minä lämmintä maitoa juo...
Puuh. Oikeasti oli lähes terapeuttista lukea että en ole ainoa joka piti sitä outona... :-P - sähköpumppi
en ole vielä tohtinut antaa maistaa, mutta nyt raskaana ollessani maidon eritys kiihottaa kovasti itseäni! Olen jopa kerran pumpannut maitoa sähköisellä pumpulla kokeillakseni helpottaa oloani.. :)
- ...
Just joo Herra Provo :) Eikö sua imetetty pienenä?
- kokematon....
voisin tulla ihan uteliaisuuttani pikkasen imemään
- aina mielessä tisu
kokematon.... kirjoitti:
voisin tulla ihan uteliaisuuttani pikkasen imemään
hei minkä sille voi, jos tekee helkutisti saada tissiä vielä. kyllä se Herra Provokin varmaan söisi hyvin mielellään tissiä vielä. mutta kuka sitä vain hänelle edes viitsii tarjota.
- Juho20
Kerran sisko tarjosi maitorintaansa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389