Auttakaa nyt miestä tai siis naista mäessä.pääkalloo, pääkalloo ja pääkalloo :D Mikään muu ei kertakaikkiaan kelpaa ku pääkallo :D
Tartteis löytää kummipojalle joululahjaks pääkallopäiväpeitto, -lakanasetti, -pyyhkeitä yms yms. Mutta mistä tätä kaikee löytää? Oon netistä koittanu haeskella, mut aika laihoin tuloksin.
Pääkallo
8
1291
Vastaukset
- mapee
jotexin nettikaupassa on ollu tjotakin tosin merirosvovivahteella.
Uudessa Hobby Hallissakin oli jotain ainakin aika liki tai sitten voin muistaa ihan väärinkin..
Kannattaa käydä katsomassa myös Jyskin valikoimat. - ...
ainakin Anttilan kodin1:ssä on vaikka minkälaisia pääkallo-aiheisia juttuja myynnissä.. oli pyyhkeitä ja pussilakanoita ja oliko vielä verhojakin.. hyt halloween-aikaan luulisi niitä löytyvän.
- lsmfldjfe
googleta "pääkallo" ja katso sen jälkeen kuvat-välilehden alta.
Löytyy pääkallorojua merirosvokarkeista stringeihin. Ja kaikkea siitä välistä.
Materialistista joulua kaikille. - ihmettelijä2
Outoa tuommoinen on, ainakin minun mieltestä. Ei aikuisen tuommoiseen pitäis mukaan lähteä.
- mieltymys?
entä ovatko nämä outoja jos lapsen mielestä kaikessa pitää olla
- muumia
- nalle puhia
- merirosvoja
- bätmäniä
- mustanaamiota
- aku ankkaa
- kissoja
- koiria
- vaaleanpunaista
- metsänvihreää
- autoja
- ferraaria
tai jotain muuta?
Miksi pääkallo olisi jotenkin poikkeus? - ....................
mieltymys? kirjoitti:
entä ovatko nämä outoja jos lapsen mielestä kaikessa pitää olla
- muumia
- nalle puhia
- merirosvoja
- bätmäniä
- mustanaamiota
- aku ankkaa
- kissoja
- koiria
- vaaleanpunaista
- metsänvihreää
- autoja
- ferraaria
tai jotain muuta?
Miksi pääkallo olisi jotenkin poikkeus?kuin kuolleen ihmisen kallon symboli.
- mieltä...
meilki kakru kantaa etävanhempansa ostamaa pääkalloroinaa kotiin, ihan hirvittää, ei ehkä kuulu mun mielestä ala-asteikäisen normaaliin elämään, just tämä kuolleen ihmisen kallo! Hyi hitto!!!
- ihan
mieltä... kirjoitti:
meilki kakru kantaa etävanhempansa ostamaa pääkalloroinaa kotiin, ihan hirvittää, ei ehkä kuulu mun mielestä ala-asteikäisen normaaliin elämään, just tämä kuolleen ihmisen kallo! Hyi hitto!!!
elävän ihmisen kallo =D
Jokaisella on kallo, oli elävä tahi ei.
Ja eikös ole aika ällöö että lapsilla on kuosina sydämiä, jokaisella on sellainenkin eikä elimet ole sen kauniimpia kuin luutkaan.
Tuskin nää muksut kalloja edes kuolemaan millään yhdistää, uskovaiset käyttää ristiriipusta mistä tulee mieleen verinen ristiinnaulitseminen jne. onhan näitä =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448411
- 724846
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373530Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483156Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella512986Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262905- 402880
- 412166
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731827