Löytyykö Suomesta mistään ns. parihierontaa eli pariskuntaa hierottaisiin yhtäaikaisesti?
Saa siinä olla ripaus erotiikkaakin, mutta ihan klassinenkin hieronta olisi mukavaa, jos olisi molemmilla hieronta yhtäaikaa.
löytyykö
13
8290
Vastaukset
- Nimetön
Ainakin Vantaalla on pariskunnille hierontaa ja nelikäsihierontaa yhdelle.
- siellä
Voitko kertoa tarkemmin?
- Nimetön
siellä kirjoitti:
Voitko kertoa tarkemmin?
www.Tantralove.org saat yhteystiedot Olen itse käynyt siellä ja on mukava paikka. He tekevät paljon parihierontaa.
- mun kaiken
Nimetön kirjoitti:
www.Tantralove.org saat yhteystiedot Olen itse käynyt siellä ja on mukava paikka. He tekevät paljon parihierontaa.
kaiken kestää ... oikein rintojen kasvattamista ja kiinteyttymistä hieronnan avulla
Rintojen hieronta: Hoidossa käydään läpi ensin kokonaisvaltainen Tantrahieronta, jonka jälkeen rintoja tasapainoittava ja hoitava, kiinteyttävä/kasvattava hierontaosuus. "Sopii naisille, jotka haluavat kiinteyttää rintojaan ja nauttia eroottisesta hieronnasta." Kesto 1 h. Hinta 90 €.
Kai tyhmempikin tajuaa että tämä on täyttä huijausta, hinta mukaan lukien. 60 mn /90 ege ...
Kuuluu sarjaan seksihieronta ... taas kerran. - Valikoiva valinta
mun kaiken kirjoitti:
kaiken kestää ... oikein rintojen kasvattamista ja kiinteyttymistä hieronnan avulla
Rintojen hieronta: Hoidossa käydään läpi ensin kokonaisvaltainen Tantrahieronta, jonka jälkeen rintoja tasapainoittava ja hoitava, kiinteyttävä/kasvattava hierontaosuus. "Sopii naisille, jotka haluavat kiinteyttää rintojaan ja nauttia eroottisesta hieronnasta." Kesto 1 h. Hinta 90 €.
Kai tyhmempikin tajuaa että tämä on täyttä huijausta, hinta mukaan lukien. 60 mn /90 ege ...
Kuuluu sarjaan seksihieronta ... taas kerran.Mistä halusit provosoida. Parihierontaa kysyttiin ketjun alussa ja sieltä sitä löytyy. Toki meille naisille on tuo rintojenkin hieronta osio jos vain sen haluaa käydä läpi. Kun pariskunta ottaa tämmöisen parihieronnan niin siinä molemmat nauttivat yhtäaikaa jolloin kummankaan ei tarvitse hieroa toista, joka joskus on aika raskasta. Ja yleensähän hierojija on vain yksi jolloin parihierontaa ei voi toteuttaa.
- kaikki viitsinyt tai
Valikoiva valinta kirjoitti:
Mistä halusit provosoida. Parihierontaa kysyttiin ketjun alussa ja sieltä sitä löytyy. Toki meille naisille on tuo rintojenkin hieronta osio jos vain sen haluaa käydä läpi. Kun pariskunta ottaa tämmöisen parihieronnan niin siinä molemmat nauttivat yhtäaikaa jolloin kummankaan ei tarvitse hieroa toista, joka joskus on aika raskasta. Ja yleensähän hierojija on vain yksi jolloin parihierontaa ei voi toteuttaa.
jaksanut lukea ...
Mutta taidat tässä myydä omia palvelujasi kun kerran olet niin hyvin perillä siitä kuinka monta hierojaa on milloinkin.
Ja kyllä ärsyttä suunnattomasti nämä seksipalvelut mitä myydään hierontana.
Ei mitään jos joku haluaa myydä seksipalveluja, sen kun, muttei hieronnan nimessä ! - kukaan ole
kaikki viitsinyt tai kirjoitti:
jaksanut lukea ...
Mutta taidat tässä myydä omia palvelujasi kun kerran olet niin hyvin perillä siitä kuinka monta hierojaa on milloinkin.
Ja kyllä ärsyttä suunnattomasti nämä seksipalvelut mitä myydään hierontana.
Ei mitään jos joku haluaa myydä seksipalveluja, sen kun, muttei hieronnan nimessä !Seksipalveluja ole myymässä, vaan kysessähän oli parihieronnan mahdollisuudesta.
Sinä itse otit tuon seksin myymisen esille tässä ketjussa.
Sanoin itse käyneeni ko.paikassa ja olen kyllä tyytyväinen avoimeen suhtautumiseen heidän puoleltaan minun tarpeisiin tuntea oma kehoni. Olen sieltä saanut avun moneen ongelmaani.
Esim. emätinhieronta lantionpohjalihasten rentouttamiseen ja emättimen jännitys kireyteen. Se ei ollut seksihierontaa vaan oikeasti kudosten avaamista ja rentoutusta vähän samoin kun poskilihaksia avataan myös suun kautta hieromalla. Kuinka moni klassisen hieronnan paikka pystyy tarjoamaan juuri tuota Yonihierontaa (emätinhieronta)? - ammatinharjoittaja
kukaan ole kirjoitti:
Seksipalveluja ole myymässä, vaan kysessähän oli parihieronnan mahdollisuudesta.
Sinä itse otit tuon seksin myymisen esille tässä ketjussa.
Sanoin itse käyneeni ko.paikassa ja olen kyllä tyytyväinen avoimeen suhtautumiseen heidän puoleltaan minun tarpeisiin tuntea oma kehoni. Olen sieltä saanut avun moneen ongelmaani.
Esim. emätinhieronta lantionpohjalihasten rentouttamiseen ja emättimen jännitys kireyteen. Se ei ollut seksihierontaa vaan oikeasti kudosten avaamista ja rentoutusta vähän samoin kun poskilihaksia avataan myös suun kautta hieromalla. Kuinka moni klassisen hieronnan paikka pystyy tarjoamaan juuri tuota Yonihierontaa (emätinhieronta)?Tyyppiä, joka ilman lääketieteellistä koulutusta yrittää markkinoida emätinhierontaa, kutsutaan rattopojaksi.
Kyllä bordelli on bordelli vaikka sen markkinoinnin kuinka naamioisi hienoilla itämaisilla sanoilla. - SINÄ
ammatinharjoittaja kirjoitti:
Tyyppiä, joka ilman lääketieteellistä koulutusta yrittää markkinoida emätinhierontaa, kutsutaan rattopojaksi.
Kyllä bordelli on bordelli vaikka sen markkinoinnin kuinka naamioisi hienoilla itämaisilla sanoilla.Joka tunnut olevan kaikesta tietoinen kuinka moni lääketieteellinen Fysioterapeutti tai muu kuntoutus laitos tekee juuri emätin hierontaa tai edes gynekologi? Ei ainakaan mun oma lääkäri, sanoi vain että kyllä se siitä jumppaamalla ja rentoutumalla. Ei mennyt ohi, mutta parikertaa tuollainen hieronta rentoutti lihakset ilman että siinä oli seksistä kyse. Myös tantrinen kehokäsittely on auttanut seksin pelkoon ja keho jännitteisiin. Moni on saanut todella hyvän avun siitä, tiedän kokemuksesta. Ja tiedän myös senkin, että on hurjan paljon naisia jotka kärsivät yhdyntä kivuista johon ko hieronta auttaisi.
Ja sanonkin sinulle portinvartija, että ei kannata tuomita asiaa josta et tiedä yhtän mitään. Jos olet käynyt ko tilassa ja ostanut sieltä palveluja saamatta asiallista kohtelua sitten on asia ok. ja voit omaan kokemukseesi perustella mielipiteesi. Muuten ne on sinun omaa tyhjänpäiväistä panettelua.
Sanoit, että sinua suututtaa tämä ns.piilomarkkinointi. Luuletko ettei tämä aiheeton ja perusteeton syyttäminen sitten saa myös pahaa mieltä ja suuttumusta aikaan.
Jokainen mies pitäisi opettaa hieromaan naisen emätin rentouttavasti ilman, että siihen liittyy suoritus seksiä silloin ei meidän tarvitsis kärsiä näistä ongelmista. Itseä kun on vaikia hieroa oikea oppisesti juuri emättimen sisäpuolelta. - ammatinharjoittaja
SINÄ kirjoitti:
Joka tunnut olevan kaikesta tietoinen kuinka moni lääketieteellinen Fysioterapeutti tai muu kuntoutus laitos tekee juuri emätin hierontaa tai edes gynekologi? Ei ainakaan mun oma lääkäri, sanoi vain että kyllä se siitä jumppaamalla ja rentoutumalla. Ei mennyt ohi, mutta parikertaa tuollainen hieronta rentoutti lihakset ilman että siinä oli seksistä kyse. Myös tantrinen kehokäsittely on auttanut seksin pelkoon ja keho jännitteisiin. Moni on saanut todella hyvän avun siitä, tiedän kokemuksesta. Ja tiedän myös senkin, että on hurjan paljon naisia jotka kärsivät yhdyntä kivuista johon ko hieronta auttaisi.
Ja sanonkin sinulle portinvartija, että ei kannata tuomita asiaa josta et tiedä yhtän mitään. Jos olet käynyt ko tilassa ja ostanut sieltä palveluja saamatta asiallista kohtelua sitten on asia ok. ja voit omaan kokemukseesi perustella mielipiteesi. Muuten ne on sinun omaa tyhjänpäiväistä panettelua.
Sanoit, että sinua suututtaa tämä ns.piilomarkkinointi. Luuletko ettei tämä aiheeton ja perusteeton syyttäminen sitten saa myös pahaa mieltä ja suuttumusta aikaan.
Jokainen mies pitäisi opettaa hieromaan naisen emätin rentouttavasti ilman, että siihen liittyy suoritus seksiä silloin ei meidän tarvitsis kärsiä näistä ongelmista. Itseä kun on vaikia hieroa oikea oppisesti juuri emättimen sisäpuolelta.Eräät terveydenhuollon ammattilaiset ovat kyllä harhautuneet tarjoamaan myös emätinhierontaa. Näitä on käsitelty oikeudessa, ja asianmukaiset tuomiot on luettu.
Jutun paradoksi onkin siinä, että ilman terveydenhuollon ammattilaisen statusta emätinhieronta ei ole rikos, ellei voida osoittaa tapahtuneen paritusta, ihmiskauppaa tai alaikäisiin sekaantumista.
Siis toivotan edelleen onnea rattopojan urallesi, se on täysin laillista toimintaa. - sinä
ammatinharjoittaja kirjoitti:
Eräät terveydenhuollon ammattilaiset ovat kyllä harhautuneet tarjoamaan myös emätinhierontaa. Näitä on käsitelty oikeudessa, ja asianmukaiset tuomiot on luettu.
Jutun paradoksi onkin siinä, että ilman terveydenhuollon ammattilaisen statusta emätinhieronta ei ole rikos, ellei voida osoittaa tapahtuneen paritusta, ihmiskauppaa tai alaikäisiin sekaantumista.
Siis toivotan edelleen onnea rattopojan urallesi, se on täysin laillista toimintaa.Sotket asioita. Oikea hieronta ei voi olla rikos, niinkuin sanoitkin ellei siihen liity....noita sivu juttuja.
Mutta olen nainen en rattopoika ja teen itse myös hoitoja sekä hierontaakin. Olen tehnyt tuota emätinhierontaa muutamalle naiselle jolla on ollut ongelmia esim. juuri yhdyntäkipuja.
Hierojana en voi itse kaikkiapaikkoja hieroa joten joudun kyllä turvautumaan siinä suhteessa ostopalveluun muilta hoitajilta.
Joten olkaamme varovaisia tuomitsemisessa, ettei se käänny itseämme vastaan.
Ammattilaisena se ei oikeuta meitä olemaan tuomarina ja syyttäjänä.
Virrataan virran mukana ja nautitaan kukin omasta työstämme ja hoidetaan asiakkaita rakkaudella ja ammattitaidolla.
Tehkäämme parhaamme omalla alallamme ja itsessämme. - emätin
sinä kirjoitti:
Sotket asioita. Oikea hieronta ei voi olla rikos, niinkuin sanoitkin ellei siihen liity....noita sivu juttuja.
Mutta olen nainen en rattopoika ja teen itse myös hoitoja sekä hierontaakin. Olen tehnyt tuota emätinhierontaa muutamalle naiselle jolla on ollut ongelmia esim. juuri yhdyntäkipuja.
Hierojana en voi itse kaikkiapaikkoja hieroa joten joudun kyllä turvautumaan siinä suhteessa ostopalveluun muilta hoitajilta.
Joten olkaamme varovaisia tuomitsemisessa, ettei se käänny itseämme vastaan.
Ammattilaisena se ei oikeuta meitä olemaan tuomarina ja syyttäjänä.
Virrataan virran mukana ja nautitaan kukin omasta työstämme ja hoidetaan asiakkaita rakkaudella ja ammattitaidolla.
Tehkäämme parhaamme omalla alallamme ja itsessämme.hieronta tehdään ja missä toimit? Minulla on yhdyntävaikeuksia ja olisin kiinnostunut tästä hierontahoidosta.
- ohjeet
emätin kirjoitti:
hieronta tehdään ja missä toimit? Minulla on yhdyntävaikeuksia ja olisin kiinnostunut tästä hierontahoidosta.
http://www.babyidea.fi/aidille/valiliha.html
Jos se toimii odottaville äideille, sen pitäisi toimia myös muille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703