Paketti

Toscanaan?

Muinka voi helpoiten päästä/viettää noin viikon loman Toscanassa? Ei taida olla pakettimatkoja?

Tai olisiko muita vinkkejä jos etsii hyvää ruokaa ja viiniä, ilman tuhansia turisteja ympärillä?

17

3963

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JTP

      Kämppä Interhome.fi osoitteesta, lento Roomaan, josta vuokra-auto alle ja kohti Toscanaa.

      • Lonely Rider

        Matkaan yksin, joten koko talon vuokraaminen ei tule kysymykseen.
        Tämä nyt on muutenkin ongelma, yhden hengen huoneet alkaa olla kalliimpia kuin kahden hengen huoneet.


    • Toscanassa

      Eli Aurinkomatkat... siis kesäkaudella.

      Muina vuodenaikoina (tosin itse reissaan Italiassa aina omatoimisesti, myös kesällä) lento joko Roomaan tai Milanoon kuten edellinen kirjoittaja ehdotti, ja autolla tai junalla valittuun majoituspaikkaan. Valinnanvaraa kyllä riittää, myös lukuisalla määrällä muita palveluntarjoajia kuin Interhome.

      Jos matka ajoittuu kesäkaudelle kannattaa katsastaa lentääkö Finnair suoraan Pisaan ko. ajankohtana. Siitä on lyhyt matka jokapuolelle Toscanaa.

      • Lonely Rider

        Mieluummin keväällä, kun on lämmintä muttei liian kuumaa. Eikä triljoonat turistit ole jo paniikissa liikenteessä.
        Onko yksin liikkuminen kallista, tämä on yleensä ongelma majoituksen suhteen?


      • omituinen kyselijä
        Lonely Rider kirjoitti:

        Mieluummin keväällä, kun on lämmintä muttei liian kuumaa. Eikä triljoonat turistit ole jo paniikissa liikenteessä.
        Onko yksin liikkuminen kallista, tämä on yleensä ongelma majoituksen suhteen?

        Olet nähtävästi ensikertaa yksin lähdössä, kun kysyt onko kallista yksin matkustaa, jotenkin kumma kysymys. Ja sinulla netti, niin miksi et selaa Toscanan hotellitietoja, sieltä näet hinnat, ongelmia majoituksen suhteen kysyt, en ymmärrä ?


      • Lonely Rider
        omituinen kyselijä kirjoitti:

        Olet nähtävästi ensikertaa yksin lähdössä, kun kysyt onko kallista yksin matkustaa, jotenkin kumma kysymys. Ja sinulla netti, niin miksi et selaa Toscanan hotellitietoja, sieltä näet hinnat, ongelmia majoituksen suhteen kysyt, en ymmärrä ?

        Noin 20 maassa olen käynyt, 80 prosenttia itsekseen.

        Et taida uskaltaa matkustella yksiksesi... et näemmä tiedä kuinka paljon kalliimmaksi matkustaminen tulee yksin.
        Jos sinulla on netti, niin vertaileppa hintoja 1hh / 2hh. Eikä netissä edes kerrota kaikkea, lisää yllätyksiä hintoihin voi tulla kun menee toimistoon varaamaan matkaa ja kertoo ettei mukaan olekaan lähdössä 20 parasta kaveria.


      • joopajoojee
        Lonely Rider kirjoitti:

        Noin 20 maassa olen käynyt, 80 prosenttia itsekseen.

        Et taida uskaltaa matkustella yksiksesi... et näemmä tiedä kuinka paljon kalliimmaksi matkustaminen tulee yksin.
        Jos sinulla on netti, niin vertaileppa hintoja 1hh / 2hh. Eikä netissä edes kerrota kaikkea, lisää yllätyksiä hintoihin voi tulla kun menee toimistoon varaamaan matkaa ja kertoo ettei mukaan olekaan lähdössä 20 parasta kaveria.

        Jos olet paljon yksin matkustanut jo, niin miksi ihmeessä kysyt noita kysymyksiä, eikös ne ole sinulle jo selvät. Ja kuka omatoiminen nykyään enää matkatoimistoa käyttää ? onko sinulla puhelinta, soita hotelliin jos et niiden nettisivuja usko ? Ihme kyselijä, päivänselviä asioita kysyt ja vielä pullistelet kuinka paljon olet matkustanut. Avuttomalta vaikutat.Jos rahat ja taidot eivät riitä yksinmatkustamiseen jatkossa, niin ota kaveri mukaan.


      • Lonely Rider
        joopajoojee kirjoitti:

        Jos olet paljon yksin matkustanut jo, niin miksi ihmeessä kysyt noita kysymyksiä, eikös ne ole sinulle jo selvät. Ja kuka omatoiminen nykyään enää matkatoimistoa käyttää ? onko sinulla puhelinta, soita hotelliin jos et niiden nettisivuja usko ? Ihme kyselijä, päivänselviä asioita kysyt ja vielä pullistelet kuinka paljon olet matkustanut. Avuttomalta vaikutat.Jos rahat ja taidot eivät riitä yksinmatkustamiseen jatkossa, niin ota kaveri mukaan.

        Miksi ihmeessä sinä täällä pohdit noita älyttömiä aivoituksia? Sinunlaisia löytää yleensä tuolta autopalstalta valittamasta. Jos kysymys on sinulle liian vaikea, eikö kannattaisia jättää se sikseeen, fiksummille? Miksi alkaa vinkumaan täällä kaikkien kuullen, nolaat vain itsesi.
        Ja jos sinulla ei ole puhelinta niin ei pidä yleistää, eli on minulla puhelin. Jos minulla ei ole rahaa, en matkusta ollenkaan, en siis pummaisi sitä kaverilta. Älä sinäkään, opettele tienaamaan rahat ihan itse.
        Ihmeellinen tyyppi olet, etkö saa keneltäkään huomiota kun täällä puhiset? Etsi hyvä lapsi itsellesi kavereita ja oma elämä :)


      • uskoo ken tahtoo
        Lonely Rider kirjoitti:

        Miksi ihmeessä sinä täällä pohdit noita älyttömiä aivoituksia? Sinunlaisia löytää yleensä tuolta autopalstalta valittamasta. Jos kysymys on sinulle liian vaikea, eikö kannattaisia jättää se sikseeen, fiksummille? Miksi alkaa vinkumaan täällä kaikkien kuullen, nolaat vain itsesi.
        Ja jos sinulla ei ole puhelinta niin ei pidä yleistää, eli on minulla puhelin. Jos minulla ei ole rahaa, en matkusta ollenkaan, en siis pummaisi sitä kaverilta. Älä sinäkään, opettele tienaamaan rahat ihan itse.
        Ihmeellinen tyyppi olet, etkö saa keneltäkään huomiota kun täällä puhiset? Etsi hyvä lapsi itsellesi kavereita ja oma elämä :)

        Luin tämän ketjun läpi ja totesin, etten yhtään ihmettele miksi ap matkustaa yksin.


      • Lonely Rider
        uskoo ken tahtoo kirjoitti:

        Luin tämän ketjun läpi ja totesin, etten yhtään ihmettele miksi ap matkustaa yksin.

        Aivan, monella ei riitä rohkeutta. Toivottavasti äiskä ja iskä pitää sinusta huolta vastaisuudessakin. Vaikka toisaalta... kasva jo aikuiseksi.


      • mitä oikein teet
        omituinen kyselijä kirjoitti:

        Olet nähtävästi ensikertaa yksin lähdössä, kun kysyt onko kallista yksin matkustaa, jotenkin kumma kysymys. Ja sinulla netti, niin miksi et selaa Toscanan hotellitietoja, sieltä näet hinnat, ongelmia majoituksen suhteen kysyt, en ymmärrä ?

        Tarkoitat varmaan, että tämän palstan saisi poistaa siinä tapauksessa kokonaan vai mitä käyttöä tälle s24:lle enää jää, jos ei hotellien hintoja ja elämisen kalluetta yksinmatkaaja saa kysellä! Miksi muuten ylipäätänsä vastailet täällä -> mene niille hotellien sivuille seikkailemaan.


      • Tatjana72
        Lonely Rider kirjoitti:

        Miksi ihmeessä sinä täällä pohdit noita älyttömiä aivoituksia? Sinunlaisia löytää yleensä tuolta autopalstalta valittamasta. Jos kysymys on sinulle liian vaikea, eikö kannattaisia jättää se sikseeen, fiksummille? Miksi alkaa vinkumaan täällä kaikkien kuullen, nolaat vain itsesi.
        Ja jos sinulla ei ole puhelinta niin ei pidä yleistää, eli on minulla puhelin. Jos minulla ei ole rahaa, en matkusta ollenkaan, en siis pummaisi sitä kaverilta. Älä sinäkään, opettele tienaamaan rahat ihan itse.
        Ihmeellinen tyyppi olet, etkö saa keneltäkään huomiota kun täällä puhiset? Etsi hyvä lapsi itsellesi kavereita ja oma elämä :)

        Moivaan! jos mä saan sanoo sä nolaat ittes ja kunnol! Lonely Rider jonka oikee nimi on Jari eikös?


    • italyfriikki

      Lento Pisaan, sieltä hyvät yhteydet esimerkiksi Firenzeen. Itse asuin lähellä asemaa hotelli Concordiassa, hinta/laatusuhde ok. Asemalle lyhyt matka ja hyvät yhteydet tehdä päivän retkiä muualle Toscanaan.Kurkkaapas tuolta www.albergoconcordia.it

      • Lonely Rider

        Kiitos, täytyypä tutkiskella :)


    • RomanticMan

      Löytyyhän noita opastettuja matkoja, esim. Aurinkomatkat ja PeterPanMaailma järjestää kyllä! :)

    • io

      ota lennot vaikka blue1:lta milanoon ,sieltä vuokra-auto vaikka europcarin kautta ja majoitus www.l´olmo.it.mahtava paikka lähellä san gimignanoa .navigaattori mukaan ja vähän matkajännitystä.opettele muutama lause italiaa ja loma on täydellinen.ei toki mikään rantaloma mutta paljon parempi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4993
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4533
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2911
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe