kaipaisin apua semmoiseen kysymykseen, että olen lähdössä viikoksi agadiriin ja mietin että kuinka paljon tarvisi viikoksi rahaa? Noin suurinpiirtein siis.. Ensinmäistä kertaa lähdössä ulkomaille ja olen vähän hukassa näiden juttujen kans :)
apua kaipaava :)
4
801
Vastaukset
- pari,
Riippuu niin tosi paljon elintasotottumukstasi.
- Mukavaa matkaa.
Esim.osallistutko retkille ? Meidän nelihenkinen perhe eläisi jo viikon tulolla edellisellä ehdotuksella.Ravintoloissa yleensä syödään ja mukavasti elellään.
Matkatoimiston esitteestä saa usein vähän osviittaa kyseisen maan hintatasosta.Varaa vähän extraa mukaan niin on mukavampi loma kun ei tarvitse kukkaroa tuijottaa =)- tyär
joo mietiny itse tuota 500e suurinpiirtein :)
tyär kirjoitti:
joo mietiny itse tuota 500e suurinpiirtein :)
Mainitsemallanne 500 eurolla saan n.5000-5200 dirhamia.Agadir on vielä turistille hintasasonsa puolesta edullinen. TYaksilla ajo on halpaa. Ruokapaikkoja löytyy lukemattomia. Ranta-alueella hinnat ovat hieman kalliimpia.Marokkolaisessa kaupunginosassa Talborjtissä Hotelli Sindibadin vieressä olevalla aukiolla on neljä pientä ravintolaa, joissa menu maksoi n 35-45 dirhamia. (Yksi dirham on ilomeisesti n.0,10 euroa).Tuosta rahanvaihdosta sanoisin vielä sen verran, että vaihtakaa rahaa vain pikkuerissä tarpeen mukaan. Dirhamien vaihto takaisin euroiksi on ollut mahdollista vain paluupäivänä lentoasemalla.Kurssi on aina tuolloin huonompi. Hyvää matkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824827- 1882198
- 1321832
- 351567
- 1751455
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161391ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj221391- 351126
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3191120- 781013