hah, naurattaa

että täällä

on sensuroitu ketju, jossa puhuttiin muslimikäännynnäisten silmiinpistävästä rumuudesta.

Totuus tekee niin kipeää!

8

1354

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pistää miettimään..

mitäs sinä täällä anonyyminä kirjoittelet palstalle, jossa tiedät kyseistä uskontoa harjoittavien keskustelevan? en tiedä onko itselläsi huono itseluottamus tai oletko katkera jostakin, mutta ehkä sinun ei pitäisi lukea ja kirjoitella näillä palstoilla, jos et osaa pitää sammakoita suussasi. tuskin noin huonosti käyttäydyt oikeassa elämässäsikään. sääliksi nimittäin käy, jos näin on...

• olevan samanlainen

anonyymi niinkuin minäkin.Älä siis edes yritä nostaa olematonta puolustusta asiasta kysyvän kommentin varjolla.

• saman huomasin

Ketjua olisin itsekin halunnut vielä päivien päästä vilkaista mutta kas kummaa,joku nätti sen on poistanut :-D
      Juu,onhan niitä palstoja "millainen on hyvännäköinen nainen/mies" ihan "normipalstoilla",mutta annapas kun on puhe mokuperheistä niin johan seriffi vinkuu huntunsa takaa notta harvoin..sallikaa mun ..... :D:D:D:D

• lapsellista

menkää nyt aikuiset ihmiset itteenne ja miettikää mitä kirjoittelette. tuommoisia tekstejä ei luulisi enään kenenkään koulusta päässeen tuottavan!
        ja on muuten aika eri asia keskustella asiallisesti anonyymisti, kuin tulla kirjoittamaan rasistisia kommentteja.

• taas kerran
        lapsellista kirjoitti:

menkää nyt aikuiset ihmiset itteenne ja miettikää mitä kirjoittelette. tuommoisia tekstejä ei luulisi enään kenenkään koulusta päässeen tuottavan!
        ja on muuten aika eri asia keskustella asiallisesti anonyymisti, kuin tulla kirjoittamaan rasistisia kommentteja.

arvostelu ulkonäöstä ei liity rasismiin.Paitsi rumien vastaajien niistä naristessa.

• muslimi nainen
        taas kerran kirjoitti:

arvostelu ulkonäöstä ei liity rasismiin.Paitsi rumien vastaajien niistä naristessa.

en ehtinyt lukea kyseistä ketjua, mutta halusin vaan sanoa, että jos joku rumana minua pitää huivini (hijabin) takia, niin viesti on mennyt perille ja ei se mua ollenkaan haittaa, mielummin olen ruma ihmisten silmissä, kuin mielistelen heitä pukeutumalla heidän mieltymyksensä mukaan, tarkoituksena on mielyttää Jumalaa pukeutumalla näin, ei ihmisiä. Ihmisten mielipiteet on tois arvoisia ja tuomiopäivänä niillä ei ole mitään merkitystä, näin minä uskon!

• sentään
        muslimi nainen kirjoitti:

en ehtinyt lukea kyseistä ketjua, mutta halusin vaan sanoa, että jos joku rumana minua pitää huivini (hijabin) takia, niin viesti on mennyt perille ja ei se mua ollenkaan haittaa, mielummin olen ruma ihmisten silmissä, kuin mielistelen heitä pukeutumalla heidän mieltymyksensä mukaan, tarkoituksena on mielyttää Jumalaa pukeutumalla näin, ei ihmisiä. Ihmisten mielipiteet on tois arvoisia ja tuomiopäivänä niillä ei ole mitään merkitystä, näin minä uskon!

Vai on tarkoituksena miellyttää jumalaa,anna mun kaikki kestää!Eikö tuossa ole tarkoitus pitää ylimustasukkainen aviosiippa rauhallisempana kun kerran ovat jo kasvatukseltaan.

Jos sinuun on saatu upotettua uskomus jumalan miellyttämisestä niin olen onnellinen puolestasi.

• vain...
        sentään kirjoitti:

Vai on tarkoituksena miellyttää jumalaa,anna mun kaikki kestää!Eikö tuossa ole tarkoitus pitää ylimustasukkainen aviosiippa rauhallisempana kun kerran ovat jo kasvatukseltaan.

Jos sinuun on saatu upotettua uskomus jumalan miellyttämisestä niin olen onnellinen puolestasi.

miksi et menisi kertaamaan islamin uskontoa ennen kuin tulet tänne vaahtoamaan, jos et asiasta tiedä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      255
      961
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      195
      948
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      830
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe