Onko kellään kokemuksia alppijokerista? Olemme varanneet matkan määrittelemättömällä majoituksella ja nyt haluaisin kuulla muiden kokemuksia moisesta. Kiitos jo etukäteen.
Alppijokeri
2
2441
Vastaukset
- eipä ole
kokemusta kun itse asun täällä alppimaassa. Sanoisin kuitenkin että majotuksella ei ole mitään merkitystä mutta lumettomaan kohteeseen jos joutuu niin kurjaa on. Mutta lumitilannettahan ei voi muutenkaan ennakoida, kun matkan varaa. Yleensä tietysti korkeammalla sijaitsevat ja isot hiihtokeskukset on parempia (kunnon lumetusjärjestelmät, jos vaan kylmä on) kuin pienet ja alempana olevat. Mutta toivotaan hyvää lumitalvea. Ainakin täällä Itävallassa on ennustettu kylmää ja lumista talvea, nyt jo jäätiköillä on kivat lasketteluolot. Pari vuotta sitten esim. alempanakin sijaitsevissa kohteissa oli tosi hyvin lunta, viime vuosi oli taas vähän huonompi..Hyvää matkaa ja turvallisia laskuja, mihin sitten menettekään :-)!
- Soile
Olen ollut kolme kertaa Alpeilla, kaksi kertaa alppijokerilla ja kerran määritelty hotelli. Itävallassa kaikki on ollut hyvää; majoitus ok, ruokailut ja kaikki muukin ok. Ranskaa (Chamonix) ei taas voi kehua. Onneksi se ei ollut ensimmäinen alppimatka, olisi jäänyt viimeiseksi. Taas ollaan menossa Itävaltaan tammikuussa ja Alppijokerilla. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745228- 332891
- 402594
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261993Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401952Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291809- 951782
- 1671657
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241398Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941220