olen ostamassa akkuporakonetta ja merkkiä makita lion akuilla ja 14,4v hintaan 390e ja kysyisin että onko halvemmalla missään myynnissä ja tai vastaavaa mihkä hintaan ?
ps suositelkaa ! !
akkuporakone
14
3579
Vastaukset 14
- ostin..
tarjoustalosta power craft merkkisen 12V akulla. Mukavasti löytyy vääntöä. Maksoi 10e.
- Rraikku
Ei minulla muuta sanottavaa ole kuin että osta paketti jossa on kaksi akkua. Muuten menee hermot.
Minun Makitani on pelittänyt hyvin vaikka hinta sai lompakon vereslihalle. Googleen "makita akkuporakone" sivuja löytyy, esim.
https://www.netrauta.fi/portal/tyovalineet?man=Makita&gclid=CMO9rILDwI8CFRo6Xgod9HmTQg- täältä löytyyyyyyyyyy
http://www.tyokaluketju.fi/naytatuote.php?lTuoteTunnist e=7284
- Boschi
koneen Bauhaussista. Hintaa 100 erkkii. Hyvä peli kun mikä. edellinen boschin kone kesti hyvin omakotityömaan, nyt akut sen verta lopussa että ostin uuden koneen uudelle työmaalle.
- lion akuilla
Boschi kirjoitti:
koneen Bauhaussista. Hintaa 100 erkkii. Hyvä peli kun mikä. edellinen boschin kone kesti hyvin omakotityömaan, nyt akut sen verta lopussa että ostin uuden koneen uudelle työmaalle.
mitä olen itse testannu ?
itse arvostan kevyttä konetta, jos joutuu tekeeen kädet ylöspäin !!
- tapio18
ostin power craft.star akkukoneen huutokaupasta akku sökö.Onko kellään akkuja myynnissä tähän malliin?? Model 66244
- trherherh
halvemmalla saa vanhempaa Panasonicin konetta joka hakkaa Makitan mennen tullen...
- muhahahaa...
ei hakkaa Makitaa. Tekee videonauhureita ja paristoja. Perustelisit edes vastauksesi.
- ammattimiesonerimies
muhahahaa... kirjoitti:
ei hakkaa Makitaa. Tekee videonauhureita ja paristoja. Perustelisit edes vastauksesi.
parhaat akkukoneet... mutta mistäs sinä amatööri sen tietäisit, ne kun on ammattilaisten vehkeitä. Ei myydä paikallisessa K-Raudassa vai mitä? Jatka vaan B&D llä, sulle Makitakin lienee liikaa!
- testejäseuraava
muhahahaa... kirjoitti:
on parjhaimmistoo,hiltin jahitachin luokkaa
- ostin
18V lion akuilla olevan iskuporakone Makitan Etrasta kamppanija hintaan alle 200€.
- hg08
sain aeg testivoittajan 99e llä 2x3,5mah litiuakuilla! 249 ovh. näin siis viimekesänä.
- Tarja1
Etsin myös akkua power craft 18 volt koneeseen, mistä saa?
"ostin power craft.star akkukoneen huutokaupasta akku sökö.Onko kellään akkuja myynnissä tähän malliin?? Model 66244"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S58790- 34785
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125736- 88663
- 26563
- 40537
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle63489Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.71486Lehtikankaan oppilas kuolema
Mistä lie tyttöparka löytyny, mikä ajaa tekemään itsemurhan tuon ikäsenä 😞9482- 40454
- 45426
- 57419
Nyt kaatuu Kuisla
Reima Kuisla hakee saneeraukseen – Joitakin velkoja on jo ulosotossa https://www.ilkkapohjalainen.fi/reima-kuisla-hakee24410Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.23398- 72393
- 39393
- 33391
- 35387
Ylen suosikkisarja tuotti pettymyksen - Loppuiko Ellis tv-sarja todella tähän?
Nyt Suomessa on nähty tv-sarjan kaksi ensimmäistä kautta. Toisella kaudella tiedossa oli tv-katsojille ikävä yllätys,0386- 38384