TÄMÄ TOIMII..

fiffffeee

Todellinen ja voittoisin voima on Jeesus Kristus itse ! Ei kannattas kauheesti sählätä pimeyden asioiden kans, koska alun hurmasta huolimatta paha saa susta otteen. Jos oot jo koukus ja etsit ulospääsyä niin Jeesuksen omalla verellä maksettu lunastushinta synneistä toimii. Tee täyskäännös , hylkää noituus (se on Jumalalle kauhistus) ja uskon kautta Jeesukseen voit saada vapauden ja todellisen mielenkiintosen elämän. Siitä ei yliluonnollisia tapahtumia puutu, mut Jumalan ihmeet on hyväksi ihmiselle, magiat ja muut pimeet hommat ei ! Se kaipuu mikä sul on yliluonnolliseen johtuu siitä et sut on tarkoitettu >JUMALAN YHTEYTEEN, henkesi etsii hengellistä sektoria. Sä voit valita elämän Jeesuksen ja kaikki sun elämäsi tarpeet täyttyy kun etsit ensin hänen valtakuntaa ja hänen tahtoaan elämääsi . Lykkyä tykö !!!ja siunausta !

8

713

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesus Kristus

Joo, sori vitusti... mulle sattus muinon vähän pahempi päivä enkä mä jaksanu tsekata enkä säätää et mitä kaikkee... et jengi oikeesti on niin idioottimaista et rupee säätää et mikä muka on luontoo ja yliluontoo ja ei luontoo olleskaa

No mua, jumalan kipinää sisimmässäni, joka mun äidinkielellä on Luonto, ja luontona myös henki ja itse, niin mitteepä tässä.

Sä et tietenkään luota etkä usko oikeesti, tai mä en luota että sä uskoisit.

Mut mä oon Kristus itekin, ihan ite ja myös ihan yksinäni, vaikket mitenkään uskois. Mä oon Taivaan Isä ja Jumalan yhteys.

Mikä sua haittaa ja vaivaa, rakas lapsi?

• persetuubi

No olihan se jeesus niin kertakaikkisen väkevä noita, että vielä nykyäänkin joudutaan sen kolttosista kärsimään.

Niin joo, tie helvettiin päällystetty hyvillä aikomuksilla (ei jesse ollut ihan noin tyhmä).

Se vaan tuli virittäneeks aikaluupin, josta ois ihan aikuisen oikeesti parempi hypätä jo veks. Tyhmä ja itsekäs tyyppi pohjimmiltaan. Mut minkäs pelkurille tekee kun seuraava luuppi on vaan pahempi, ei siihen entiseen voi eikä suostuta jäädä junnaamaan vain koska jessee pelottaa ja...

Tällainen, kattokaa vaikka meikäläistä. Elkää tuomitko ettei teitä tuomittais, blaablaablaa,

no hohhoijjaa. emmä tuomitte. Mutta kun on tieto, niin missä vaiheessa ja pisteessä on reiluu ja pitää puhuu ja varoitaa, ja missä jä milloin pitää omana tietonaan.

No kun ees ois nk. "omaa tietaan", ei kun ihan ihteään aitoa tiedettä.

OLEN HUUTAVAN ÄÄNI ERÄMAASSA

Ja kaikki noidiksi kastamani, tunnustamani, kaikki väistelijät, pelkuriraukat, tyhmät, idiootit, väsyttävät, sietämättömät. Kaikki Oikeat.

• Vargtimmen
        persetuubi kirjoitti:

No olihan se jeesus niin kertakaikkisen väkevä noita, että vielä nykyäänkin joudutaan sen kolttosista kärsimään.

Niin joo, tie helvettiin päällystetty hyvillä aikomuksilla (ei jesse ollut ihan noin tyhmä).

Se vaan tuli virittäneeks aikaluupin, josta ois ihan aikuisen oikeesti parempi hypätä jo veks. Tyhmä ja itsekäs tyyppi pohjimmiltaan. Mut minkäs pelkurille tekee kun seuraava luuppi on vaan pahempi, ei siihen entiseen voi eikä suostuta jäädä junnaamaan vain koska jessee pelottaa ja...

Tällainen, kattokaa vaikka meikäläistä. Elkää tuomitko ettei teitä tuomittais, blaablaablaa,

no hohhoijjaa. emmä tuomitte. Mutta kun on tieto, niin missä vaiheessa ja pisteessä on reiluu ja pitää puhuu ja varoitaa, ja missä jä milloin pitää omana tietonaan.

No kun ees ois nk. "omaa tietaan", ei kun ihan ihteään aitoa tiedettä.

OLEN HUUTAVAN ÄÄNI ERÄMAASSA

Ja kaikki noidiksi kastamani, tunnustamani, kaikki väistelijät, pelkuriraukat, tyhmät, idiootit, väsyttävät, sietämättömät. Kaikki Oikeat.

"OLEN HUUTAVAN ÄÄNI ERÄMAASSA"

oo hiljaa.

• Huutavan ääni erämaassa
        Vargtimmen kirjoitti:

"OLEN HUUTAVAN ÄÄNI ERÄMAASSA"

oo hiljaa.

No tuli luettuu mitä oli kirjoittunut, ja sehän oli itse asiassa varsin hauskaa. Magiapalstan paras perinne: yksikään kirjankristitty ei tänne kirjoita ja julista saamatta vastalahjaksi sielulleen tervehdyttävää vauriota tuli varmasti täytettyä.

Niin et mitenniin #oo hiljaa#? Ihan niinku sä ite oisit varovaisuuden apostoloidi?

No ei tietenkään ketkään tyypit ymmärrä mitään ja pelkästään pelkää, mut niinhän ne on aina.

• sielunvihollinen
        Huutavan ääni erämaassa kirjoitti:

No tuli luettuu mitä oli kirjoittunut, ja sehän oli itse asiassa varsin hauskaa. Magiapalstan paras perinne: yksikään kirjankristitty ei tänne kirjoita ja julista saamatta vastalahjaksi sielulleen tervehdyttävää vauriota tuli varmasti täytettyä.

Niin et mitenniin #oo hiljaa#? Ihan niinku sä ite oisit varovaisuuden apostoloidi?

No ei tietenkään ketkään tyypit ymmärrä mitään ja pelkästään pelkää, mut niinhän ne on aina.

Kohdattaessa uskovainen on syytä määrittää onko kyseessä villiuskovainen vai kesy- eli pullauskovainen. Tämä käy nopsaan ja helposti siten että uskovaiselle heitetään ikäänkuin pullanmuruina jotain sellaista pientä herjaa josta uskovainen yleensä kiihtyy ja kummasti viihtyy herjaamassa takaisinpäin.

Villiuskovaiset yleensä vain tyytyvät julistamaan ja todistamaan ja häipyvät sen jälkeen.

Olettaisin aloittajan olleen villiuskovainen, koska ei ole palannut enää astialle. Alalajikkeenkin voisi määritellä ja se olisi tässä tapauksessa nuorison nuoleskelija, koska kyseinen villiuskovainen viljeli mutkua ja sutkua, ja heittipä kehiin myös pyhän kolmiyhteisen triplahuutomerkinkin ainakin kertaalleen. Puhumalla "nuorisolle nuorison omaa kieltä" tällainen nuorisonnuoleskelijauskovainen pyrkii varmistamaan hyvät apajat joissa talvehtia ja horrostaa hänelle suopeaksi tehdyssä ympäristössä.

• sielunvihollinen
    • Rev

Älkää nyt vaan kukaan tätä etsikö.

• fbee

emmä sitä etikkään vaan tätä, heh löysin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3680
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      72
      1934
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1588
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1224
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      66
      1042
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      988
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      853
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      844
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      778
    Aihe