Tervehdys,
ei lopu viat 2005 Scenicista. Nyt on ilmennyt sellainen vaiva, että toisinaan heti kaynnistyksen jalkeen konehuoneesta kuuluu muovinen raklatus joka kestää pari sekuntia. Onko kellään hajua mistä voisi olla kysymys?
Raklatus
3
1305
Vastaukset
- Köpi69
Ilmeisesti moottori on 1.6 litranen ja syy on VVT yksikön säätönokka pyörä. Jakopää auki jne jne... rahaa palaa ihan kiitettävästi
- Raklatus
Jep,
kone on juuri tuo 1.6. Onko tyyppivika vai onko tämä vaan sitä samaa tuuria jota tässä tuon kärryn kanssa on ollut pidempään?
Hassua, että tuo vika ilmenee vain ulkona käynnistettäessä. Vaikuttakohan auton asento/lämpötila siihen jotenkin? - tyyppivika tuokaan
Raklatus kirjoitti:
Jep,
kone on juuri tuo 1.6. Onko tyyppivika vai onko tämä vaan sitä samaa tuuria jota tässä tuon kärryn kanssa on ollut pidempään?
Hassua, että tuo vika ilmenee vain ulkona käynnistettäessä. Vaikuttakohan auton asento/lämpötila siihen jotenkin?Se vaan nyt sattuu osuun relluissa noi "ylimääräiset" lompakkoa keventävät viat, säännöllisissä sykleissä.
Tyyppivikoja ei ole ja tämän voit varmistaa lähimmästä huollsta.
Ittellä vikatiheys rauhoittui automerkkiä vaihtamala.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792178
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329