Nou hätä! Tämä tytsy ostaa sen pois! Tarjoa hyvä kuntoista peliä. Odotellen.. :)
Lojuuko sinulla Dark Cloud ps2 pölyttymässä?
13
1205
Vastaukset
- BOOM!ER
Ei oo eikä tuu!
Mä ite oon varannu sen pelin Rauman Pop-pelistä jo Huhtikuussa ja sitä ei vieläkään oo tullu ku mulle ilmotetaan siitä!- Dragonella
Juu, vähän pelkään ettei sinne tuukkaa, paitsi jos se on tarkoitettu käytetyille peleille? Nääs kun se Dark Cloud on vm´01, ja sen tuotanto on lopetettu jo kokonaan eikä sitä siis tuoda maahankaan.. Toivo siis kovasti et käytetty versio tupsahtaa jostain nokan eteen: miulla on sormet ja varpaat ristissä.
- twinkle
ilmottele maili osote nii mailaan sulle siitä
Melkein täysin pelaamaton, loistokuntoinen peli- Dragonella
Jos joku muu ei vielä ole napannut, kirjoita osoitteeseen: [email protected]
ja sovitaan asiasta! - minäps
onko vielä ? mä teen mitä vaan että saisin sen pelin!!!oon ettiny niin kauan!!
- Gerbiler
minäps kirjoitti:
onko vielä ? mä teen mitä vaan että saisin sen pelin!!!oon ettiny niin kauan!!
En oo varma saanko ostaa toisilta ihmisiltä mut mulle ois käyttöö. Pitää vaa varmistaa lupa. Jos en saa, voi perskarva!
- sämpler888
Mulla olisi Pirkanmaalla dark cloud ps2 hyväkuntoinen (usa) versio
- Leith_leo
sämpler888 kirjoitti:
Mulla olisi Pirkanmaalla dark cloud ps2 hyväkuntoinen (usa) versio
Onko vieläkin????
- TonZzz
En voi myydä sitä. : (((
- katjajk
vieläkö joltain löytyy?
- pimpelipompelipoo
kaikki himoitsee sitä... minäkin..
- jos joku vielä ettii
niin tuonne viestiä
http://www.pelaajanvalinta.fi/epages/Kirahvi.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/tamsi/Categories/peli_hukassa - MUNDO
pelaajanvalinta sivuilta ei löytynyt dark cloudia ps2 selle enkä ole löytänyt mistään muualtakaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372