Nou hätä! Tämä tytsy ostaa sen pois! Tarjoa hyvä kuntoista peliä. Odotellen.. :)
Lojuuko sinulla Dark Cloud ps2 pölyttymässä?
13
1095
Vastaukset
- BOOM!ER
Ei oo eikä tuu!
Mä ite oon varannu sen pelin Rauman Pop-pelistä jo Huhtikuussa ja sitä ei vieläkään oo tullu ku mulle ilmotetaan siitä!- Dragonella
Juu, vähän pelkään ettei sinne tuukkaa, paitsi jos se on tarkoitettu käytetyille peleille? Nääs kun se Dark Cloud on vm´01, ja sen tuotanto on lopetettu jo kokonaan eikä sitä siis tuoda maahankaan.. Toivo siis kovasti et käytetty versio tupsahtaa jostain nokan eteen: miulla on sormet ja varpaat ristissä.
- twinkle
ilmottele maili osote nii mailaan sulle siitä
Melkein täysin pelaamaton, loistokuntoinen peli- Dragonella
Jos joku muu ei vielä ole napannut, kirjoita osoitteeseen: [email protected]
ja sovitaan asiasta! - minäps
onko vielä ? mä teen mitä vaan että saisin sen pelin!!!oon ettiny niin kauan!!
- Gerbiler
minäps kirjoitti:
onko vielä ? mä teen mitä vaan että saisin sen pelin!!!oon ettiny niin kauan!!
En oo varma saanko ostaa toisilta ihmisiltä mut mulle ois käyttöö. Pitää vaa varmistaa lupa. Jos en saa, voi perskarva!
- sämpler888
Mulla olisi Pirkanmaalla dark cloud ps2 hyväkuntoinen (usa) versio
- Leith_leo
sämpler888 kirjoitti:
Mulla olisi Pirkanmaalla dark cloud ps2 hyväkuntoinen (usa) versio
Onko vieläkin????
- TonZzz
En voi myydä sitä. : (((
- katjajk
vieläkö joltain löytyy?
- pimpelipompelipoo
kaikki himoitsee sitä... minäkin..
- jos joku vielä ettii
niin tuonne viestiä
http://www.pelaajanvalinta.fi/epages/Kirahvi.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/tamsi/Categories/peli_hukassa - MUNDO
pelaajanvalinta sivuilta ei löytynyt dark cloudia ps2 selle enkä ole löytänyt mistään muualtakaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1471929
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir2861070Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.81889- 35868
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31779Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18736- 73722
Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44681Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos58674- 43670