Sain clomifen reseptin.. vaan

surullinen lapseton

minäpä hukkasin reseptin. Soitin lääkärille ja hän sanoi ettei voi kirjoittaa uutta vaan nyt täytyy odotella 6kk jotta voi kirjoittaa uuden :((

VOi vittu.. itkettää vaan. Tiedän että on tippunut jossain ulkona. housujen tasjusta kun tasku niin väljä ja jotain kaivanut taskusta..

miksi mulle käy näin?
clomit ainoa toivo. 3v lapsettomuutta takana.

Auttakaa naista mäessä :( :/ ;( ;/

-surullinen lapseton-

24

6173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • komppis*

      Mulla olisi jäänyt reseptille 1 purkki Clomeja, joita en hakenut, koska siirryimmekin oletettua aikaisemmin IVF hoitoihin.;)

      • -surullinen lapseton-

        Mitä pidät hintaa ja paljon siinä yhdessä purkissa on?

        laitatko viestiä sähköpostiin
        [email protected]

        KIITOS! =))


      • milligrammat olis kiva tiet...

        -surullinen lapseton-


      • missähän
        milligrammat olis kiva tiet... kirjoitti:

        -surullinen lapseton-

        tuollainen 6kk sääntö on ?!? Kuulostaa aika karmealle koska ainahan sitä sattuu ja tapahtuu. Ja että pitäis sitten odotella tuo 6kk inhimillisen virheen takia...
        Itse olen yksityisellä hoidossa eikä siellä kyllä ole tuollaista sääntöä tai sitten sitä ei vaan noudateta. Tälläkin hetkellä mulla on ylimääräiset reseptit orgalutranille, lugesteronille ja kahdelle 900 yksikön puregonille.
        Ja jos kaivelen arkistojani, niin eiköhän sieltä löydy ainakin yksi clomifen-reseptikin...


      • vieläpä
        missähän kirjoitti:

        tuollainen 6kk sääntö on ?!? Kuulostaa aika karmealle koska ainahan sitä sattuu ja tapahtuu. Ja että pitäis sitten odotella tuo 6kk inhimillisen virheen takia...
        Itse olen yksityisellä hoidossa eikä siellä kyllä ole tuollaista sääntöä tai sitten sitä ei vaan noudateta. Tälläkin hetkellä mulla on ylimääräiset reseptit orgalutranille, lugesteronille ja kahdelle 900 yksikön puregonille.
        Ja jos kaivelen arkistojani, niin eiköhän sieltä löydy ainakin yksi clomifen-reseptikin...

        piti sanomani että clomifenit on kaikki 50mg/tabu. Niitä sitten vaan syödään joko 1,2 tai 3 (joskus jopa 4)kpl kerralla lääkärisi määräämän päiväannoksen mukaisesti...


      • macrodas

        Hei,
        Edullisin alkuperäisen tuotteen kanssa nopea toimitus, joka löydät apteekki täällä http://medicineronline.net/


      • Anonyymi

    • ...saanut ...?

      Moi!
      Joko olet saanut ne lääkkeet jostain tai oletko vielä vailla?
      Minullakin olisi.

      • toinen2

        eli mä oisin vailla.. kirjoittelinkin tuossa aiemmin kun en tarvis välttämättä koko purnukkaa kun yritän luottaa että tärppäis vaikka eka kierrosta.. =)


      • surullinen lapseton

        miten suhun saa yhteyden?


      • surullinen lapseton

      • merkka
        surullinen lapseton kirjoitti:

        miten suhun saa yhteyden?

        Moi!

        Ollaan Sun kanssa nyt oltua pari päivä yhdeyksissä ja lupautuin antamaan omat lääkeet, mutta huomasin, että kysyt täällä edelleen lääkkeitä.

        Ei millään haluaa loukata mutta miten paljon niitä oikein tarvitset? Yhdestä purkista riittää neljäksi kuukaudeksi, varaudutko Sä nyt miten pitkälti niitä syömään?


      • surullinen lapseton
        merkka kirjoitti:

        Moi!

        Ollaan Sun kanssa nyt oltua pari päivä yhdeyksissä ja lupautuin antamaan omat lääkeet, mutta huomasin, että kysyt täällä edelleen lääkkeitä.

        Ei millään haluaa loukata mutta miten paljon niitä oikein tarvitset? Yhdestä purkista riittää neljäksi kuukaudeksi, varaudutko Sä nyt miten pitkälti niitä syömään?

        se 6kk tavoitteena mikä oli reseptilläkin toki toivon että auttaa jo sun purkki! en kait mä kieltäydy jos jollain ylim. mutta sinä ainoa. tääl on paljon feikkejä.
        samapa tuo. mä muuten laitoin sulle merkka postiakin.


    • niitä lääkkeitä !

      Älkää hyvät ihmiset lähetelkö lääkkeitä ihmisille, jotka niitä täällä kyselee! Kaikki lapsettomuushoidoissa käytettävät lääkkeet ovat sellaisia, että niitä saa käyttää vain lääkärin valvonnassa ja lääkärin määräämällä annostuksella! Hoitava lääkäri kyllä kirjoittaa potilaalleen reseptin, jos katsoo potilaan tarvitsevan lääkehoitoa. Tuollaiset tarinat, että lääkäri ei muka voi kirjoittaa reseptiä kuin vasta puolen vuoden päästä ovat keksittyjä! Ei pidä uskoa kaikkea kirjoitettua.

      • emmiina00

        Minä olen todella hömppä ja olen elämäni aikana hukannut lukuisia reseptejä. Viimeksi hukkasin astma lääke reseptin (niitä ei saa kuin kolmen kuukauden välein) soitin terveyskeskukseen ja sain heti uuden reseptin. Eli meillä päin ainakin saa uuden hukkuneen tilalle, en tiedä miten vaikuttaa lääkärin omat "säännöt".

        Toivon ettei kyseessä ole 10 kuukautta clomeja syönyt ja nyt haluaa vaan lisää, koska clomit voivat huonontaa limakalvoja ja huonoimmassa tapauksessa saat keskenmenoja. Clomeissa on tarkat ohjeet kuinka monta kuuria saa syödä ja kuinka kauan. Toivon että aloittaja tajuaa tämän.


      • surullinen lapseton
        emmiina00 kirjoitti:

        Minä olen todella hömppä ja olen elämäni aikana hukannut lukuisia reseptejä. Viimeksi hukkasin astma lääke reseptin (niitä ei saa kuin kolmen kuukauden välein) soitin terveyskeskukseen ja sain heti uuden reseptin. Eli meillä päin ainakin saa uuden hukkuneen tilalle, en tiedä miten vaikuttaa lääkärin omat "säännöt".

        Toivon ettei kyseessä ole 10 kuukautta clomeja syönyt ja nyt haluaa vaan lisää, koska clomit voivat huonontaa limakalvoja ja huonoimmassa tapauksessa saat keskenmenoja. Clomeissa on tarkat ohjeet kuinka monta kuuria saa syödä ja kuinka kauan. Toivon että aloittaja tajuaa tämän.

        Ensimmäinen clomifen resepti oli minulle. En ole tämän yrittämisen aikana koskaan kokeillut muuta kuin miestäni! Eli kiitos huolenpidosta, en edes tiedä mitä clomit sanoo minun kropassani!
        En tiennyt että niihinkin voi "jäädä koukkuun".
        Tai toki lääke kuin lääke.

        Minä en ole aikaisemmin hukannut mitään reseptiä, siksi ottaa päähän koska on ainoa resepti minkä hukannut. Täällähän voi kuka vaan anonyyminä sanoa mitä haluaa, kun ei tunne minua. =(

        Toivon todella etten ikinä törmää ihmisiin jotka väärin käyttää lääkkeitä. minulta ei sympatiaa tipu.


      • emmiina00
        surullinen lapseton kirjoitti:

        Ensimmäinen clomifen resepti oli minulle. En ole tämän yrittämisen aikana koskaan kokeillut muuta kuin miestäni! Eli kiitos huolenpidosta, en edes tiedä mitä clomit sanoo minun kropassani!
        En tiennyt että niihinkin voi "jäädä koukkuun".
        Tai toki lääke kuin lääke.

        Minä en ole aikaisemmin hukannut mitään reseptiä, siksi ottaa päähän koska on ainoa resepti minkä hukannut. Täällähän voi kuka vaan anonyyminä sanoa mitä haluaa, kun ei tunne minua. =(

        Toivon todella etten ikinä törmää ihmisiin jotka väärin käyttää lääkkeitä. minulta ei sympatiaa tipu.

        Hyvä jos asia on näin (: Olen vaan täällä törmännyt ihmisiin jotka epätoivoisesti tekevät jotain typerääkin ajatellessaan että se on heille hyväksi. Itse kun uskon lääkärini sanaan ;) Mutta onnea sinulle, toivon haikaroita sinnekkin päin (:


      • terveydenhoitaja
        emmiina00 kirjoitti:

        Minä olen todella hömppä ja olen elämäni aikana hukannut lukuisia reseptejä. Viimeksi hukkasin astma lääke reseptin (niitä ei saa kuin kolmen kuukauden välein) soitin terveyskeskukseen ja sain heti uuden reseptin. Eli meillä päin ainakin saa uuden hukkuneen tilalle, en tiedä miten vaikuttaa lääkärin omat "säännöt".

        Toivon ettei kyseessä ole 10 kuukautta clomeja syönyt ja nyt haluaa vaan lisää, koska clomit voivat huonontaa limakalvoja ja huonoimmassa tapauksessa saat keskenmenoja. Clomeissa on tarkat ohjeet kuinka monta kuuria saa syödä ja kuinka kauan. Toivon että aloittaja tajuaa tämän.

        Eihän apteekki anna ylimääräisiä ulos. Uuden reseptin saa kysymällä


    • Lääkäri, ei gynekologi

      En usko, että lääkäri ei kirjoittaisi uutta reseptiä lääkkeestä, jonka on katsonut aiheelliseki ja jonka potilas on hukannut. Kyse ei nyt kuitenkaan ole esim. lääkkeestä, jota voisi käyttää huumaustarkoituksiin tms. Kokemusta on sekä lääkärinä että lapsettomuushoitopotilaana. En yksinkertaisesti usko koko juttua. Eli älkää hyvät ihmiset tosiaankaan lähettäkö lääkkeitänne toisille!

    • jjer1
    • Diamond.d

      Hei.
      Löytyiskö keltään clomidia.
      Ostaisin mielellään joltain. En tarvitse mitään saarna keneltäkään tiedän kaikki riskit ja yms. Jos jollain on ylimääräisiä purkkia vaikka 3kk ostan sen mielellään

      • Diamond.d

        P.S. maksaisin mielellään posti ennakkona


    • Anonyymi

      Moi, täälläkin lasta yritetty jo pitkään. Julkiselle gynelogille on tosi vaikea päästä nykyisin. Voisin ostaa clomifenia, jos jollain olisi ylimääräisiä, kiitos!
      T, PP

    • Anonyymi

      Olisiko kellään myydä clomeja tai letrozoleja? Maksan kyllä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      7955
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      180
      1767
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1036
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe