Bilematka?!

Sinkku

Moikka! Tässä jo alustavasti mietimme ystäviemme kanssa kesää 2008 ja lomaa. Onko kellään kokemuksia Mallorcasta? Minne kaupunkiin kannattaa suunnata villin parikymppisen tyttösinkkuporukan?

10

3460

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • don luis

palma nova/magalluf tienoolle.on kuulemma vauhdikkain alue,vähemmillä saksalaisilla. toinen tienoo on arenal rannan loppupää jossa saksalaishegemonia,suomalais hotelleja vähähkösti.

• oikea vastaus

Palmanova/magalluf. Ja varmasti ei baarit lopu kesken :)

• Sunnitelmissa..

Myös lähteä Mallorcalle ensi vuonna. Ollaan mietitty Alcudia:a. Täynnä kauniita rantoja,ranta on 14km pitkä, hotellit vaikuttaa siisteille ja kivoille, sielä taitaa asukkaita olla n. 7000 turistit..että kai sieltä löytyy menoakin jos tarve?

Onko kellään kokekmuksa Alcudiasta? Tai suositella hotellia, niitä näyttää oelvan aluella niin paljon ettei osaa valita omaansa.
      Olemme n. 30.v pariskunta.

• don luis

teille jo kerran vastata.alcudia on aivan ihana paikka mutta...suosion myötä hinnat on n.15% korkeammat kuin muualla. ranta on monin paikoin kapea ja hotellien kasvava määrä tuo rannat täyteen (ylitäyteen)porukkaa.veteen kyllä mahtuu mutta ei hiekalle.jos silti menette niin esim.sea club on hyvä ja tarjoaa useampine altaineen myös hotellielämä mahdollisuutta

• huutakaa

Ollaan poikaporukalla lähös palmanovaan 1.8.2008, ei muutakun sekaan vaan.

• muutakuin

palma novaan 1.8.2006 pistetään siellä bileet pystyyn... 6 kaverusta lähdössä.

• Huutakaa

mihinkä hotelliin ootta majoittumas!

• montenova
        Huutakaa kirjoitti:

mihinkä hotelliin ootta majoittumas!

Finmatkojen reissu hotellista ei oo kummempaa tietoo.

• palma de mallorcaa

Palmassa voi yhdistää sekä biletyksen, että ranta- ja shoppailuloman. Kaupunki herää oikeastaan vasta illalla, kun kuumuus hieman laskee. Kadut täyttyy autoista, ja ihmiset bilettävät aamu seitsemään saakka.

• Matkailija48432

Mulla olis tämmönen vähän OT kysymys eli onko kaikilla klubeilla Magallufissa ikäraja tuo 18, kuten BCM:llä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      5
      2452
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe