Moi.Kuka pelaa peliä www.moipal.fi Tietääkö kukaan sinne koodi kojulle koodeja?Kertokaa ihmeessä :)
Moipal peli
69
11738
Vastaukset
- jossukka
Olen miettinyt sitä samaa.
- heiiiiiiiiii
moikkelis.. mää tiedän yhden koodin: mcr1234 laita toi sinne koodi kojuun niin saat vaatteita ja tavaroita!!!!!!!!
- -pandorita-
heiiiiiiiiii kirjoitti:
moikkelis.. mää tiedän yhden koodin: mcr1234 laita toi sinne koodi kojuun niin saat vaatteita ja tavaroita!!!!!!!!
mä käytin just ton mcr1234 mut tietääk kukaa muita koodei ?? tai mist niit saisss ?? :DD
- Idaz
-pandorita- kirjoitti:
mä käytin just ton mcr1234 mut tietääk kukaa muita koodei ?? tai mist niit saisss ?? :DD
Mä tiiän paikan mistä saa koodeja kirjottaa vaan googleen moipal koodit niin se kolmas linkki missä lukee koodit niin siinä on koodeja.
- 1999carlot
-pandorita- kirjoitti:
mä tiiän 13koodii
- little nicky
-pandorita- kirjoitti:
se on pois käytöstä
- musta mies
1999carlot kirjoitti:
mä tiiän 13koodii
sano ne koodit
- pale0
1999carlot kirjoitti:
mä tiiän 13koodii
no kerro
- joo!
1999carlot kirjoitti:
mä tiiän 13koodii
no kerro heti! mut missä ei oo esim.12(jotain...)
- laskuribpy
-pandorita- kirjoitti:
moipal koodit
- tiiättekö??
laskuribpy kirjoitti:
moipal koodit
tietääkö kukaa miten saa musiikkia moipalissa omaa profiilii??
- Idaz
-pandorita- kirjoitti:
Miten moiPaliin pääsee kun en pääse sinne mitenkään! Läh. 13.03.2012
- sipsi
Idaz kirjoitti:
Mä tiiän paikan mistä saa koodeja kirjottaa vaan googleen moipal koodit niin se kolmas linkki missä lukee koodit niin siinä on koodeja.
ok
- Sipsi
1999carlot kirjoitti:
mä tiiän 13koodii
voitko kertoo?
- MNTI
Niitä koodeja on ainakin postikorteissa mitä on jaettu mm. Arnoldsilla Lempäälän ideaparkissa.
- Surunkylväjä
TokioHotel kamaa saa koodilla tokioz483
Tytöt saavat vaaleanpunaisen paidan ja pojat löysän sporttipaidan koodilla 12300
Kehottaisin MoiPalia pelaavia ihmisiä hakeutumaan osoitteeseen; http://www.moifun.tk
Sieltä löytyy vinkkejä yms. Foorumikin löytyy, jolle kannatan liittymistä.- musta mies
tokioz483 ei oo käytös
- koodeja tietävä!
Tiiän muutamia koodeja:
1. aa2008
2. halooposter
3. koodareille
4. retropop2008
5. lovexposter
6. 12300
7. lovex pix (jos olet kutsunut 5 kaveria moipaliin, muuten se ei toimi)
8.lovex2008 (sama juttu ku äsken)
9.12100
En oo varma toimmiko kaikki, mut siinä on ainaki joitaki koodeja. Toivottavasti toimii!
Hyviä Moipal hetkiä!!
=) - ihqraqs
sinne on tullu uus kooodi: moilei :DD
- Jokujokuvaaa
Niitä koodejahan saa koodi-ryhmistä.
Ja kyllä, pelaan Moipalia, ja olen moderaattorikin siellä.- minä....
mikä sun nimi on siel...!!!
ajattelin et oltais oltu kamuja.
Onks sul muita esim. ircii tai ii2 mä oon kummassaki ja oon fb:ssä - hmhmhl
minä.... kirjoitti:
mikä sun nimi on siel...!!!
ajattelin et oltais oltu kamuja.
Onks sul muita esim. ircii tai ii2 mä oon kummassaki ja oon fb:ssäLöysitkö oikean tyypin? vai olla, että tiedän kenestä kyse
- juliazki
tii än koodin se on tää h2o98
- jälkeenjäänyt..
Mut minne se koodi pitää laittaa? :D
- moipaliisa käyvä
jälkeenjäänyt.. kirjoitti:
Tiiän nämä:
lucia,happycow,koodareille,moilei,aa2008 Ainaki noi :D - ijoih
jälkeenjäänyt.. kirjoitti:
koodikojuun
- joku muumi
öö..mul ei oo koodei
- koodikone
yks koodi on happycow
- Idaz...
Tietääkö joku raha koodeja tiiän yhen mistä saa 500 p se on: 77521225
- kilpaauto
Idaz... kirjoitti:
...se on se mitä saa käyttää vaa kerran ku mulla se ei toiminu muutes saitkosä sen jostai lehdestä jos sait nii se käytetää vaa kerran.
- 1999carlot
Idaz... kirjoitti:
yks raha koodi on voice ja 120120
- rrrrr.....
Idaz... kirjoitti:
moi mut toi on väärin kirjotettu.. kokeilin niin se sano et virheellinen syöttö tarkista koodi.
- sante3
Idaz... kirjoitti:
mää tiiän voice
- tarvii rahaa
Idaz... kirjoitti:
juu toi 500 p. ei toimi et ihan kivaa, kun täällä annetaan huijauskoodeja
- ...
tarvii rahaa kirjoitti:
juu toi 500 p. ei toimi et ihan kivaa, kun täällä annetaan huijauskoodeja
Se on vaa vanhentunu!
- a|n|t|o|n|
bluespy googleen ni sielt saa koodei
- _-Anu-_
öö ainaki ku kirjotata moipal koodeja nii tuloo moipal jossa on keskustelu ja siel kerrotaan paljo kaikia kivoja koodeja mä oon saanu sielt vaikka mitä ja sitte öö oon kaikki
stigdogg, retropop, hanoirocks , lordi , uunoon1, happycow, lordiaxe , lucia, snoukka , lordiposter, moilei , hanoi2008 , retropop2008, halooposter, aa2008, lovexposter, koodareille,
ja aa2008 mcr1234 ja sit jotain muita sellasia eka retropop hanoirocs
halooposter
uunoon1
happycow
lordiposter
lovexposter
moilei
retropop
lucia
12300
12400
12500
hanoirocks
aa2008
koodareille
aa2008, halooposter, koodareille, retropop2008, lovex2008, 12100, lucia, happycow, moilei.
siin taitraa olla paljo samaa mutta kuiteski siin on ny jotai :DDD- juusku99
mä tiedän vaan yhe koodin ja se on voice
- nonnoora
googleta BlueSpy löytyyyyy!
- ei paljoa, mutta vähän 8D
aa2008
halooposter
hanoirocks
snoukka
12400
120120
voice
koodareille
moilei
retropop
retropop2008
12300
lovexposter
siinä oli vähän, loppuja en muista 8/ - U R Guay
Googlaa Bluespy tai mene tähän osoitteeseen: http://bluespy.suntuubi.com/ Pitäis löytyy koodit. Ja mun tyypin nimi on C1V4
- possu123
no ainaski 120120 voice keeposter retropop hanoirocks lordi stigdogg uunoon1 happycow lordiaxe lucia snoukka lordiposter moilei hanoi2008 retropop2008 halooposter aa2008 lovexposter lovexpix (värvää ensin 5 kaveria moipaliin) lovex2008 (värvää ensin 5 kaveria moipaliin) koodareille Seuraavat neljä koodia ovat sisarkoodeja joista voi käyttää vain yhden. Valitse siis tarkkaan ;) 12200 12300 12400 12500
- :))))))
täs joitakin koodei jotka tiiän:mcr1234, lordiaxe, lordiposter, moilei, hanoirock, lovex, lovepix, tokioz483. siin ei ollu kuitenkaan kaikkii.....
- saner
on paljon retropop ems
- llees
happycow, hanoi2008, lordi, lordiaxe, uunoon1, voice, keeposter,retropop, retropop2008, hanoirocks,snoukka. tos oli jonkun verra niit koodei. mee vaa nettii kirjota moipal koodit ja tulee kasa mahtavia koodeja!!
- lefa5
Mä tiän ! 120120, voice, aa2008, keeposter, retropop, hanoirocks, lordi, stigdogg, uunoon1, happycow, lordiaxe, lucia, snoukka, lordiposter, moilei, hanoi2008, retropop2008, halooposter, aa2008, lovexposter, koodareille,
Jos olet tyttö saat varmaa nämä voit valita vai yhden! :
12200=paita 12300=haalarin näköne tai joku ihmeen puku 12400=kissapaita 12500=hame siinä kaikki mitä tiiän- Alex-jael
nii mikä oli se koodi mistä saa ne 500 p : D sille olis käyttöö
- jh
Alex-jael kirjoitti:
nii mikä oli se koodi mistä saa ne 500 p : D sille olis käyttöö
koodei kiitos muit raha
- MoiPal Koodit
Moikkelis kaks koodia: Lucia ja Voice
Mä tiiän vaan noi, en tiiä mitä tossa voice koodil saa mut lucial saa sellasen kynttelikön jonka voi laittaa päähän.- moipal alokas
voice koodil saa 100 p
- Sardunen
Moikkelis koikkelis! Mä oon katsonu koodeja eri sivuilta, kun oon googlannu moipal koodit.
Mulla on moipal ukko, jos haluutte tietää kuka, niin se on Sardu.
Hyviä moipal hetkiä! - pale0 moipal jätkä
stigdogg.snoukka.hanoi2008.retropop2008.halooposter.lovexpix.aa2008.lordi.hanoirocks.retropop.happycow.lordiaxe.moilei
- JingleBell
Niin,tulis joo ihan tarpeeseen mullekkin. Tyypin nimi on passion 8)
- Koodit kojulle
http://bluespy.suntuubi.com/?cat=36
Tossa sivustolla on jotain.
Ei paljoa, mut kattokaa. muutama 10 ehkä!- Kiuas82v
Kiitoksia kauheesti näistä koodeista mutta mä haluaisin rahaa mun ukolle et vois ostaa jotain itellensä. Mun ukon nimi on Kiuas =)
- linda632
löydät koodit osoitteesta www.moipal koodit.fi ps.mun nimi on siellä evitaprinsec
- janizei_92
No, Arnoldsilda saa niitä koodeja!
- laskuriboy
mää tiiän moipaliin koodeja ja mää sanon et kirjota googlee moipal koodit ni siältä löydät paljo koodeja esim. 120120 on 30 pal-rahaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Kamei
Mä tiedän kaikki koodit ja mä tiedän mistä ne löytyy
- Monnineitis
joo niitä löytää googlesta moipal koodit
- dsilfh
xsoqwuy
- Hani8
Öö miten sinne peliin ees päästää?
- moikoi
pelaan ja tiedän
http://www.clicksia.com/index.php?ref=aapol - justjee
googleen moipal koodit. En pelaa tai olen pelannut mutta en tiiä miten pääsen siihen
- harmittaaaaa
Miten moipaliin ees pääsee voisko joku laittaa suoran linkin sinne koska haluisin pelata sitä mutta en pääse sinne mitenkään :(
- morso111111111
moipal on lopetettu
- harmitaaaaa
Surkeee linkki ku ei ees pääs tol www.moipal.fi ni ei ees pääs moipaliii!!!!!???
- jokuvaa..
eiks moipal oo lopetettu? -.-
- Holla
Tiiättekste sitä osotetta? Ku ite en löyä mistään sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491536Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761355- 211035
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871026- 87955
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187896Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20841Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi99825- 82811
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?70759