Sateinen vessa reissu.

Mirriskä

Istuin junassa ja olin menossa kotiin,samalla huomasin kuinka ulkona oli alkanut sataa...Se ei minua lannistanut koska tiesin että kohta pääsisin asemalle ja sieltä sukkelasti omaan yksiööni...Astuin ulos ja katselin kuinka ihmiset juoksivat vesisateen suojiin kuin he olisivat luulleet itseään sokeriksi...Minä sentaas kävelin aseman sisälle ja ostin kupin lämmintä kahvia,ihmiset aseman sisällä laittoivat tiumia ja kiinnostuvia katseita perääni koska kesä-hameeni oli avain märkä ja siitä loisti minun strigini ja rintaliivini läpi...Äkkiä otin lehden ja suojasin itseäni parhaani mukaan ja juoksin naisten vessaan,siellä varttuneenmat naiset katsoivat minua kuin mitäkin halpaa naista...Lopulta kun kaikki ihmiset olivat kaikkoneet vessasta katsoin itseäni peilistä,pitkät vaaleat hiukseni näyttivät nyt aivan ruskeilta ja ne olivat inhottavasti kasvoissani kiinni...Meikkini oli levinnyt ja aloin korjailla sitä vessapaperilla,katsoin vaatteitani ja huokaisin..."olen aivan märkä"...Otin lisää vessapaperia ja aloin kuivata ison kaula-akkon näyttämiä rintojani,katsoin peilistä itseäni samalla ja aloin hymyillä itselleni...Laskin vasemman hameen olkaimen ja kuivasin paljastunutta rintakehääni,ovi avautui ja sisään astui melkein saman ikäinen nainen kuin minä paitsi ehkä vuoden vanhempi..."anteeksi,mitä teet?"...Nainen kysyi ja katsoi minun paljasta ihoa silmät pyöreinä,mutta kiinnostuneina..."minä kuivaan vain tässä vähän ei kai se häiritse?"...Kysyin ja nostin hameen olkaimen takaisin ylös..."ei,jatkakaa vain,älkää minusta välittäkö"...Hymyilin naiselle ja laskin oikean olkaimen,kun rauhassa kuivasin itseäni nainen yhtäkkiä kysyi minulta..."tarvitko sinä kenties apua?"...Nainen hymyili ja otti kädestäni paperin ja hän alkoi kuivaamaan rintakehääni,en sanonut mitään koska se tuntui niin hyvältä ja kiihottavalta..."odota"...Sanoin ja laskin toisenkin olkaimen,nainen hymyili ja hivutti itseään lähemmäksi munia...Pieni vesi pisara valui hiuksistani kohti rintojen väliä,mutta se ei ehtinyt sinne saakka koska nainen nuolaisi sen pois kostealla kielellä...Hän antoi kielensä vaelella pitkin rintakehääni,avasin rintaliivini ja nainen otti rintani käteensä ja alkoin näykkiä nännejäni...Voihkaisin kiihkosta ja annoin oman käteni vaeltaa naisen haaraväliin,nostin hänen minihamettaan ja tajusin että hänellä ei ollut ollenkaan pikkuhousuja,joten pystyin suoraan työntää sormeni hänen haaraväliin ja hän työnsi minut vessan-kannelle ja hän nosti hameeni ylös ja hän alkoi näykkiä ja imeä minua pitkin kehoani...Nostin hänen päätän ja me nuolimme tiosiamme ja nuolaisin hänen korvaansa ja hän alkoi sormittaa minua voihkin..."tuntuuko hyvältä?"...Nainen kysyi,nyökkäsin koska en voinut siirtää ajatustani pois hänen kosketuksestaan,hetken kuluttua sainorgasmin ja oli toisen naisen vuoro...Me vaihdettiin paikkoja,levitin hänen haarojaan ja mietin miltä hän pillu saattaisi maistua kun ennen vain olen ollut tekemisissä miesten kanssa...Siitä huolimatta annoin kielini vapaasti pyöriä ja lipsuttaa hänen pillua..."olet hyvä"...Nainen voihkin,kun hän oli saamassa orgasmia ovi aukesi ja sisään tuli varttuneita naisia ja he sanoivat kauhuissaan..."voi luoja! mitä te teette hyvät nuoret yleis vessassa ja nyt lopettakaa!"...Minä ja ´kumppanini´ otimme vaatteemme ja puimme nopeasti ja menimme kahvion puolelle...Nauroimme koko matkan kun pienet lapset..."se oli hauskaa"...Sanoin naiselle jonka kanssa koin jotain täysin uutta..."niin oli,mutta minun täytyy nyt mennä junani on saapunut"...Katsoin surullisesti häntä,nainen hymyili ja suuteli yhtäkkiä minua pitkään ja kiihkeästi...Sitten hän juoksi ulos ja sieltä junaan,katsoin vain lopulta painoin pääni alas ja huomasin kuinka rintojeni väliini oli imestynyt lappu,luin sen ääneen..."nähdään täällä taas juhannuksena,soita"...Ja katsoin hänen numoroaan,odotan innolla seuraavaa kertaa... :)

6

6567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -~-

      Rasittavat kolme pistettä jokaisen lauseen perässä.

    • kilda

      luettavaa. -kiitos- ja toki lisääkin mielellään lukisin ;)

      • Mirriskä

        :) Hyvä jos pidit,jatkoo tulee kun kerkeen kirjottaa.


    • aah...

      oih!!! mä niin haluisin kans kokeilla naisen kanssa... pillu maistuu varmaa ihanalta! ihan kiihottaa........

    • jaa-a.

      ooxs kuullu ikinä rivin vaihdost??

      • tympääntynyt

        onkohan kuullu rivinvaihosta...HAISTA PASKAT! itte et osais kirjottaa, et sitten yhen yhtä novellia ni olis parempi olla hiljaa! mä(ja varmaan moni muukin) on kyllästyny tollasiin pelleihin, jotka ei osaa muuta tehä ku mollata toisia! kato hei peiliin ja mieti kolme kertaa ennen ku kirjotat jotaa noin tyhmää idiootti!!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5479
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3375
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1883
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1855
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      21
      1699
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      13
      1447
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1327
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      21
      1295
    Aihe