Ultimate 6.2T

kajari11

Tekeekö Ultimate 6.2T kaiuttimilla mitään ja onko noi ultimatet yleisesti kuin laadukkaita. Ns. ovh. 449e, mut nyt huomasin et oli 179e myytävänä.

Tossa kuva 6.2T ---> http://ultimate-sound.com/home/images/jpeg/highres/alteus/6.2t.jpg
Tossa tietoja --->
Model: 6.2T
Description: 2-Way Dual 6.5" Tower Loudspeaker
Tweeter: 1" Polymer Integrated Soft Dome
Woofer: Dual 6.5" Woven Fiberglass Hybrid Cones
Frequency Response: 40Hz - 20kHz
Sensitivity: 91dB
Nominal Impedance: 8 ohm
Maximum Amplifier Power: 200 watts
Dimensions (HxWxD)-CM: 95 x 20 x 32cm

5

1939

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Osta heti

      Tosi hyvät speksit ja edullinen hinta.

      Käy kiinni.

      • kajari11

        Sit varmaan pitää käydä kattoo maanantaina onko vielä jäljellä vai onko viety jo käsistä.


      • Virittelijä
        kajari11 kirjoitti:

        Sit varmaan pitää käydä kattoo maanantaina onko vielä jäljellä vai onko viety jo käsistä.

        Nuo speksit ovat ihan perustietoja, eikä niistä vielä voi päätellä mitään laatuasioista. No, herkkyyttä näyttää olevan reippaanlaisesti, joten vahvistintehoa ei tarvita paljon. Korkea herkkyys voi myös kieliä bassotoistosta, joka ei ulotu kovin alas. Koputtele koteloita eri puolilta. Vaikuttaako materiaali elottomalta vai kuuluuko voimakas "kops kops"? Eloton on parempi. Jos koputtelutulos on äänekäs, on harrastettu säästölinjaa, ehkäpä muissakin asioissa. Soiva kotelo pilaa toiston, ja taajuusvasteessa voi olla pahoja piikkejä ja kuoppia tärkeimmällä keskialueella.

        Kaiutintesti helpottaa valintaa, koska mittauksista näkee pahimmat tapaukset, jotka voi rajata kättelyssä pois. Lopullinen valinta pitäisi tehdä oman, mieluiten kotikuuntelun perusteella. Kannattaa muistaa, että kaiuttimen sijoitus huoneessa vaikuttaa sointiin ratkaisevasti. Nurkaan ahdettu kaiutin ei soi hyvin, vaikka olisi kalliskin. Ympärillä pitää olla tilaa, ainakin sivuilla.

        En siis hauku tai kyseenalaista noita kaiuttimia, vaan neuvon kuuntelemaan itse ennen ostopäätöstä.


      • kajari11
        Virittelijä kirjoitti:

        Nuo speksit ovat ihan perustietoja, eikä niistä vielä voi päätellä mitään laatuasioista. No, herkkyyttä näyttää olevan reippaanlaisesti, joten vahvistintehoa ei tarvita paljon. Korkea herkkyys voi myös kieliä bassotoistosta, joka ei ulotu kovin alas. Koputtele koteloita eri puolilta. Vaikuttaako materiaali elottomalta vai kuuluuko voimakas "kops kops"? Eloton on parempi. Jos koputtelutulos on äänekäs, on harrastettu säästölinjaa, ehkäpä muissakin asioissa. Soiva kotelo pilaa toiston, ja taajuusvasteessa voi olla pahoja piikkejä ja kuoppia tärkeimmällä keskialueella.

        Kaiutintesti helpottaa valintaa, koska mittauksista näkee pahimmat tapaukset, jotka voi rajata kättelyssä pois. Lopullinen valinta pitäisi tehdä oman, mieluiten kotikuuntelun perusteella. Kannattaa muistaa, että kaiuttimen sijoitus huoneessa vaikuttaa sointiin ratkaisevasti. Nurkaan ahdettu kaiutin ei soi hyvin, vaikka olisi kalliskin. Ympärillä pitää olla tilaa, ainakin sivuilla.

        En siis hauku tai kyseenalaista noita kaiuttimia, vaan neuvon kuuntelemaan itse ennen ostopäätöstä.

        Kiitos noista neuvoista. Pitää muistaa ennen ku ostaa.


    • Anonyymi

      Kokemuksesta voin sanoa että erittäin laadukkaita. Kuunnellut ja vertaillut laatukaiuttimiin sekä isoja että pieniä ja kaikki todella korkea laatuisia.

    • Anonyymi

      Parasta kuulemaani äänentoistoa erinomaisella bassotoistolla -myin subbarin pois.
      Minulla on alkuperäinen esite jossa on kyllä paljon paremmat specsit 35hz ja 35kg paino

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1080
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      948
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      807
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      733
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      539
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      536
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    10. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      125
      511
    Aihe