Ultimate 6.2T

kajari11

Tekeekö Ultimate 6.2T kaiuttimilla mitään ja onko noi ultimatet yleisesti kuin laadukkaita. Ns. ovh. 449e, mut nyt huomasin et oli 179e myytävänä.

Tossa kuva 6.2T ---> http://ultimate-sound.com/home/images/jpeg/highres/alteus/6.2t.jpg
Tossa tietoja --->
Model: 6.2T
Description: 2-Way Dual 6.5" Tower Loudspeaker
Tweeter: 1" Polymer Integrated Soft Dome
Woofer: Dual 6.5" Woven Fiberglass Hybrid Cones
Frequency Response: 40Hz - 20kHz
Sensitivity: 91dB
Nominal Impedance: 8 ohm
Maximum Amplifier Power: 200 watts
Dimensions (HxWxD)-CM: 95 x 20 x 32cm

5

1939

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Osta heti

      Tosi hyvät speksit ja edullinen hinta.

      Käy kiinni.

      • kajari11

        Sit varmaan pitää käydä kattoo maanantaina onko vielä jäljellä vai onko viety jo käsistä.


      • Virittelijä
        kajari11 kirjoitti:

        Sit varmaan pitää käydä kattoo maanantaina onko vielä jäljellä vai onko viety jo käsistä.

        Nuo speksit ovat ihan perustietoja, eikä niistä vielä voi päätellä mitään laatuasioista. No, herkkyyttä näyttää olevan reippaanlaisesti, joten vahvistintehoa ei tarvita paljon. Korkea herkkyys voi myös kieliä bassotoistosta, joka ei ulotu kovin alas. Koputtele koteloita eri puolilta. Vaikuttaako materiaali elottomalta vai kuuluuko voimakas "kops kops"? Eloton on parempi. Jos koputtelutulos on äänekäs, on harrastettu säästölinjaa, ehkäpä muissakin asioissa. Soiva kotelo pilaa toiston, ja taajuusvasteessa voi olla pahoja piikkejä ja kuoppia tärkeimmällä keskialueella.

        Kaiutintesti helpottaa valintaa, koska mittauksista näkee pahimmat tapaukset, jotka voi rajata kättelyssä pois. Lopullinen valinta pitäisi tehdä oman, mieluiten kotikuuntelun perusteella. Kannattaa muistaa, että kaiuttimen sijoitus huoneessa vaikuttaa sointiin ratkaisevasti. Nurkaan ahdettu kaiutin ei soi hyvin, vaikka olisi kalliskin. Ympärillä pitää olla tilaa, ainakin sivuilla.

        En siis hauku tai kyseenalaista noita kaiuttimia, vaan neuvon kuuntelemaan itse ennen ostopäätöstä.


      • kajari11
        Virittelijä kirjoitti:

        Nuo speksit ovat ihan perustietoja, eikä niistä vielä voi päätellä mitään laatuasioista. No, herkkyyttä näyttää olevan reippaanlaisesti, joten vahvistintehoa ei tarvita paljon. Korkea herkkyys voi myös kieliä bassotoistosta, joka ei ulotu kovin alas. Koputtele koteloita eri puolilta. Vaikuttaako materiaali elottomalta vai kuuluuko voimakas "kops kops"? Eloton on parempi. Jos koputtelutulos on äänekäs, on harrastettu säästölinjaa, ehkäpä muissakin asioissa. Soiva kotelo pilaa toiston, ja taajuusvasteessa voi olla pahoja piikkejä ja kuoppia tärkeimmällä keskialueella.

        Kaiutintesti helpottaa valintaa, koska mittauksista näkee pahimmat tapaukset, jotka voi rajata kättelyssä pois. Lopullinen valinta pitäisi tehdä oman, mieluiten kotikuuntelun perusteella. Kannattaa muistaa, että kaiuttimen sijoitus huoneessa vaikuttaa sointiin ratkaisevasti. Nurkaan ahdettu kaiutin ei soi hyvin, vaikka olisi kalliskin. Ympärillä pitää olla tilaa, ainakin sivuilla.

        En siis hauku tai kyseenalaista noita kaiuttimia, vaan neuvon kuuntelemaan itse ennen ostopäätöstä.

        Kiitos noista neuvoista. Pitää muistaa ennen ku ostaa.


    • Anonyymi

      Kokemuksesta voin sanoa että erittäin laadukkaita. Kuunnellut ja vertaillut laatukaiuttimiin sekä isoja että pieniä ja kaikki todella korkea laatuisia.

    • Anonyymi

      Parasta kuulemaani äänentoistoa erinomaisella bassotoistolla -myin subbarin pois.
      Minulla on alkuperäinen esite jossa on kyllä paljon paremmat specsit 35hz ja 35kg paino

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      771
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe