Ultimate 6.2T

kajari11

Tekeekö Ultimate 6.2T kaiuttimilla mitään ja onko noi ultimatet yleisesti kuin laadukkaita. Ns. ovh. 449e, mut nyt huomasin et oli 179e myytävänä.

Tossa kuva 6.2T ---> http://ultimate-sound.com/home/images/jpeg/highres/alteus/6.2t.jpg
Tossa tietoja --->
Model: 6.2T
Description: 2-Way Dual 6.5" Tower Loudspeaker
Tweeter: 1" Polymer Integrated Soft Dome
Woofer: Dual 6.5" Woven Fiberglass Hybrid Cones
Frequency Response: 40Hz - 20kHz
Sensitivity: 91dB
Nominal Impedance: 8 ohm
Maximum Amplifier Power: 200 watts
Dimensions (HxWxD)-CM: 95 x 20 x 32cm

5

1940

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Osta heti

Tosi hyvät speksit ja edullinen hinta.

Käy kiinni.

• kajari11

Sit varmaan pitää käydä kattoo maanantaina onko vielä jäljellä vai onko viety jo käsistä.

• Virittelijä
        kajari11 kirjoitti:

Sit varmaan pitää käydä kattoo maanantaina onko vielä jäljellä vai onko viety jo käsistä.

Nuo speksit ovat ihan perustietoja, eikä niistä vielä voi päätellä mitään laatuasioista. No, herkkyyttä näyttää olevan reippaanlaisesti, joten vahvistintehoa ei tarvita paljon. Korkea herkkyys voi myös kieliä bassotoistosta, joka ei ulotu kovin alas. Koputtele koteloita eri puolilta. Vaikuttaako materiaali elottomalta vai kuuluuko voimakas "kops kops"? Eloton on parempi. Jos koputtelutulos on äänekäs, on harrastettu säästölinjaa, ehkäpä muissakin asioissa. Soiva kotelo pilaa toiston, ja taajuusvasteessa voi olla pahoja piikkejä ja kuoppia tärkeimmällä keskialueella.

Kaiutintesti helpottaa valintaa, koska mittauksista näkee pahimmat tapaukset, jotka voi rajata kättelyssä pois. Lopullinen valinta pitäisi tehdä oman, mieluiten kotikuuntelun perusteella. Kannattaa muistaa, että kaiuttimen sijoitus huoneessa vaikuttaa sointiin ratkaisevasti. Nurkaan ahdettu kaiutin ei soi hyvin, vaikka olisi kalliskin. Ympärillä pitää olla tilaa, ainakin sivuilla.

En siis hauku tai kyseenalaista noita kaiuttimia, vaan neuvon kuuntelemaan itse ennen ostopäätöstä.

• kajari11
        Virittelijä kirjoitti:

Nuo speksit ovat ihan perustietoja, eikä niistä vielä voi päätellä mitään laatuasioista. No, herkkyyttä näyttää olevan reippaanlaisesti, joten vahvistintehoa ei tarvita paljon. Korkea herkkyys voi myös kieliä bassotoistosta, joka ei ulotu kovin alas. Koputtele koteloita eri puolilta. Vaikuttaako materiaali elottomalta vai kuuluuko voimakas "kops kops"? Eloton on parempi. Jos koputtelutulos on äänekäs, on harrastettu säästölinjaa, ehkäpä muissakin asioissa. Soiva kotelo pilaa toiston, ja taajuusvasteessa voi olla pahoja piikkejä ja kuoppia tärkeimmällä keskialueella.

Kaiutintesti helpottaa valintaa, koska mittauksista näkee pahimmat tapaukset, jotka voi rajata kättelyssä pois. Lopullinen valinta pitäisi tehdä oman, mieluiten kotikuuntelun perusteella. Kannattaa muistaa, että kaiuttimen sijoitus huoneessa vaikuttaa sointiin ratkaisevasti. Nurkaan ahdettu kaiutin ei soi hyvin, vaikka olisi kalliskin. Ympärillä pitää olla tilaa, ainakin sivuilla.

En siis hauku tai kyseenalaista noita kaiuttimia, vaan neuvon kuuntelemaan itse ennen ostopäätöstä.

Kiitos noista neuvoista. Pitää muistaa ennen ku ostaa.

• Anonyymi

Kokemuksesta voin sanoa että erittäin laadukkaita. Kuunnellut ja vertaillut laatukaiuttimiin sekä isoja että pieniä ja kaikki todella korkea laatuisia.

• Anonyymi

Parasta kuulemaani äänentoistoa erinomaisella bassotoistolla -myin subbarin pois.
      Minulla on alkuperäinen esite jossa on kyllä paljon paremmat specsit 35hz ja 35kg paino

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      38
      1919
    2. Vieläkö se tarjous

On voimassa?
      Ikävä
      90
      1025
    3. Kysymys miehille ...

Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil
      Sinkut
      292
      887
    4. Ttp:llä kuontalot ojennukseen

Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste
      Haapavesi
      75
      810
    5. Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli

Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii
      Maailman menoa
      295
      808
    6. Itsensäpaljastelija

Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O
      Lapua
      49
      789
    7. Hyvää yötä.....M

Miten me edettäs...............
      Ikävä
      69
      704
    8. Mikä sua vaivaa

@?
      Ikävä
      90
      665
    9. Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut

Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty
      Ikävä
      64
      647
    10. Oot kaunis ja fiksu

Ja pidän susta kovasti. Tiiäppä se.
      Ikävä
      33
      613
    Aihe