Hyvä siivouspaikka!

löytyy

Nyt riitti 7,5e:lla töiden paiskiminen. Irtisanoin itseni rohkeasti iss:ltä ja heti parin päivän sisään löytyi uusi paikka jossa aloitan kun irtisanomisaika on päättynyt. Palkka on 9e/h ja palkka maksetaan 8 tunnilta per päivä. Siivoustyöstä siis kyse, eikä yhtään raskaampaa kuin nykyinen. Ties vaikka helpompaa. Iss sucks!

8

1986

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että mistä

Itse olen kunnalla töissä, ja tuntipalkka on monen vuoden jälkeenkin alhaisempi kuin tuo sinun 9e/h. Kerro ihmeessä, mistä tuollaista palkkaa saa! Onko yksityinen, kotisiivous, erikoissiivous vai mikä.

• siivotaanvaan

minäkään, miksi ihmeessä suostutaan ISS:n yms. kaltaisiin tuntipalkkoihin? Itse en enää lähde alle 9e tuntipalkalla. Tämän hetkinen tuntipalkka on 9,40e, mutta onhan sekin alhainen, kun vertaa muihin aloihin.

• Juuri näin

Onnittelut näin alkuunsa. Juuri näin sen pitäisi mennäkin. Vielä kun työ on mitoitettu oikein niin hyvä tulee.

Miksi yli 100 000 ei tee samoin? Kaikilla on mahdollisuus löytää parempi paikka, paremmilla liksoilla eikä tarvita yhtään adressia tai joukkoirtisanoutumista.

Lisää pyydän minä ! niin alkaa tuo sortajien puntti tutista. Kyllä siihenkin vaivaan lääkkeet purevat kun tarpeeksi moni tekee samaa. Katsotaan eikö ala koko siivousala muotoutua uudelleen.

• Ettäkö...

Siis eikö aikaisempi työnantaja maksanut 8 tunnin palkkaa,vaikka sen olisi tehnyt?

• löytyy

Suurin osa siivousfirmoista maksaa 7,5h palkan 8h työstä. Eli puoli tuntia on palkatonta ruokataukoa.
        Yleissiivous Oy kyseessä. Kuulemma mahtava firma ja työntekijöiden vaihtuvuus oikeasti todella pieni.

• Kiinnostaa...
        löytyy kirjoitti:

Suurin osa siivousfirmoista maksaa 7,5h palkan 8h työstä. Eli puoli tuntia on palkatonta ruokataukoa.
        Yleissiivous Oy kyseessä. Kuulemma mahtava firma ja työntekijöiden vaihtuvuus oikeasti todella pieni.

Aion itse osa-aikaiseksi elintarvikesiivoojaksi.Pomo arvioi viikkotunnit 15 h,tarkoittaakohan tämä niitä 7,5 tunnin päiviä?

• Kiinnostaa...
        löytyy kirjoitti:

Kun pomo ei tiennyt tarkkaa tuntimäärää,tarkoittaakohan tämä sitä että tuntipalkkaa maksetaan tehdyn työn eikä etukäteen päätetyn tuntimäärän perusteella?

• niin..
        löytyy kirjoitti:

Mutta, myös esim. L&T maksaa vielä huonompaa palkkaa kuin ISS. Sen lisäksi, että houkuttelevat ihmisiä ihmeen kohdevastaavaksi ja palveluohjaajaksi ja sitten kun aloitetaan työt niin tarjolla onkin pelkkää siivoustyötä, ei tietoakaan minkäänlaisista lisistä.

Kotisiivousfirmat ja pienet yksityiset firmat voivat maksaa jopa 10 euron tuntipalkkoja ja ehkä hyvässä lykyssä enemmänkin, mutta työhaastattelussa työntekijänkin täytyy "hinnoitella" itsensä oikein ja vaatia rohkeasti parempaa palkkaa. Ei kannata vähätellä itseään, tsemppiä kaikille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      140
      6653
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5739
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4490
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3892
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2966
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2402
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2270
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2197
    Aihe