Outo tapahtuma

Erjuth

Kävin juuri iltakävelyllä ja katselin tähtitaivasta ja sitten sain omituisen päähänpiston pyrkiä telepaattiseen yhteyteen - miksi heitä nyt halutaankaan kutsua - avaruuden muukalaisten kanssa.
Näin valopallon! Se liikkui salamannopeasti ja oli hyvin kirkas, mutta ilmiö kesti ehkä sekunnin verran. Jäin tiirailemaan taivasta ihmetellen. Sitten laskin katseeni ja lähdin kävelemään. Kohotin taas katsettani ja näin sen uudelleen.

Tämän kun ynnää kaikkeen siihen, mitä olen kokenut, niin saattaa pian olla avaruusreissun aika. Olisin kyllä aika helppo kohde sieppauksille tietyssä mielessä.

10

1240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aritta

      he vain lähettivät tervehdyksen. Minulla on käynyt vähän samalla tavalla mutta valopallon sijasta sain vastauksen linnuilta (!). :-)

      En muista ihan miten se oli kun siitä on niin pitkä aika mutta jotenkin se liittyi Andromedagalaxiin. Silloin en vielä ymmärtänyt avaruusolennoista paljoakaan. Mitä nyt pienenä olin varma että en ollut täältä maapallolta vaan joltain muulta planeetalta ja olin täällä vain tutkimassa ihmisten elämää. :-)

      • Erjuth

        Niin, ehkä. En oikein saanut nukutuksi, kun olin niin kiihtynyt. Luin vielä illalla sitten yhden tositarinan:
        http://www.ufobc.ca/Beyond/prayingmantis.htm

        "And in the summer of 96, it was a real hot night so I thought I’d climbed out of my bedroom window and on to the roof of my house. I got the strangest feeling of being watched, I looked into the star filled night sky and had the crazy thought of trying to communicate with aliens telepathically, I know how that sounds crazy but I’m sure a lot of people have tried it. It felt right some how. I just sent out feelings of love and that if anyone can pick this up I’d like to communicate. To my utter amazement, way up high, a ball of light appeared. I assumed it to be a satellite until it turned dived and hovered 200 feet above me. I could clearly see it was a ball of light. It made no sound what so ever. I stared in utter amazement. I felt calm and euphoric, completely at one with the world. The ball then just disappeared. I climbed back into my bedroom and fell into a deep sleep."

        Uskomatonta, mutta tämä vastaa melkolailla omaa kokemustani. Tuon tapahtuman jälkeen mies alkoi kokea outoja asioita.

        Olen vähän pettynyt, jos sieltä tulee jotain rupisammakon näköisiä olentoja, jotka kertovat minun olleen yksi heistä noin miljoona maan vuotta sitten. Sen sijaan en pahastuisi, jos kaunis pleiadialaisnainen tulisi ehdottamaan-- ;)


      • Aritta
        Erjuth kirjoitti:

        Niin, ehkä. En oikein saanut nukutuksi, kun olin niin kiihtynyt. Luin vielä illalla sitten yhden tositarinan:
        http://www.ufobc.ca/Beyond/prayingmantis.htm

        "And in the summer of 96, it was a real hot night so I thought I’d climbed out of my bedroom window and on to the roof of my house. I got the strangest feeling of being watched, I looked into the star filled night sky and had the crazy thought of trying to communicate with aliens telepathically, I know how that sounds crazy but I’m sure a lot of people have tried it. It felt right some how. I just sent out feelings of love and that if anyone can pick this up I’d like to communicate. To my utter amazement, way up high, a ball of light appeared. I assumed it to be a satellite until it turned dived and hovered 200 feet above me. I could clearly see it was a ball of light. It made no sound what so ever. I stared in utter amazement. I felt calm and euphoric, completely at one with the world. The ball then just disappeared. I climbed back into my bedroom and fell into a deep sleep."

        Uskomatonta, mutta tämä vastaa melkolailla omaa kokemustani. Tuon tapahtuman jälkeen mies alkoi kokea outoja asioita.

        Olen vähän pettynyt, jos sieltä tulee jotain rupisammakon näköisiä olentoja, jotka kertovat minun olleen yksi heistä noin miljoona maan vuotta sitten. Sen sijaan en pahastuisi, jos kaunis pleiadialaisnainen tulisi ehdottamaan-- ;)

        tällaisista valopallokohtaamisista ja olennot jotka ovat näyttäytyneet ovat olleet aika paljon ihmisten näköisiä.

        Moni meistä on lähtöisin Plejadeneilta.


      • onko siriuslaisia?
        Aritta kirjoitti:

        tällaisista valopallokohtaamisista ja olennot jotka ovat näyttäytyneet ovat olleet aika paljon ihmisten näköisiä.

        Moni meistä on lähtöisin Plejadeneilta.

        must tuntuu ettei o paljon muita siriuslaisia.on niin yksinäinen fiilari.perustuuko tää tieto minkäänlaiseen lähteeseen vai mutu tietoon?-utelias-


      • Aritta
        onko siriuslaisia? kirjoitti:

        must tuntuu ettei o paljon muita siriuslaisia.on niin yksinäinen fiilari.perustuuko tää tieto minkäänlaiseen lähteeseen vai mutu tietoon?-utelias-

        Sitten minulla on ystävä joka kokee aika paljon ja hän on saanut tällaista Plejaden ja myös Sirius tietoa.

        Hän väittää minun olevan lähtöisin Plejadenilta mutta minä tunnen olevani siriuslainen. :-) Vaikka siriuslaisetkin ovat lähtöisin Plejadenilta - ainakin osa.


    • orora

      Muista tulla tanne kertoon sitten miten kavi :)

    • Erjuth

      Sekä eilen että tänään olen nähnyt jälleen valopallon taivaalla. Niistä ei kuulu todellakaan mitään ääntä. Outo kissa ja hiiri -leikki tämä on. Kysymys tässä nyt vain kuuluu, että mitä rotua ne edustavat. Luulisin, että harmaita, mutta sen näkee ajallaan: olen nähnyt sinisen olennon, joka muistutti jonkin verran harmaita, mutta joiden tarkoitusperät näyttävät olevan ihan erilaiset:
      http://aliens.monstrous.com/blues.htm

      Mitään fyysistä kontaktia ei ole ollut. Olen psyykkisesti herkkä ja aistin joskus henkiä ja sen sellaista.

      • orora

        Kandee suhtautua varauksella noihin nettitietoihin. Ne voi pitää paikkansa tai sitten ei. Millanen fiilis sulle niistä tulee?


      • Erjuth
        orora kirjoitti:

        Kandee suhtautua varauksella noihin nettitietoihin. Ne voi pitää paikkansa tai sitten ei. Millanen fiilis sulle niistä tulee?

        Että pidän niitä ufoja ja niissä olevia olentoja, joita näen, ystävinäni. Eri roduista en tiedä vielä juuri mitään, mutta harmaat ainakin kehittävät hybridirotua. Tiedä sitten, olenko siinä mukana.

        Eilen näin vielä 13 kertaa ufon. Not kidding.
        Se on mahtava tunne, silmät on ihan kyynelissä.


      • Erjuth
        Erjuth kirjoitti:

        Että pidän niitä ufoja ja niissä olevia olentoja, joita näen, ystävinäni. Eri roduista en tiedä vielä juuri mitään, mutta harmaat ainakin kehittävät hybridirotua. Tiedä sitten, olenko siinä mukana.

        Eilen näin vielä 13 kertaa ufon. Not kidding.
        Se on mahtava tunne, silmät on ihan kyynelissä.

        sekava viesti, nyt kun luin tuon. Eli pidän niitä vähintäänkin neutraaleina, vaikken tiedä keitä ne ovat. Ennen kuin näin ensimmäisen ufoni, siis 3.11, olen ennen nukahtamistani nähnyt (muisti?)kuvia harmaista ja joistain muista olennoista. Muut ovat jo pyyhkiytyneet pois mielestäni, paitsi yksi, jossa harmaa jotenkin siristää silmiään... voisi melkein sanoa, että niin tekee rakastunut, sellainen on se katse.
        Tämä ajatus tulee jostain alitajunnan syövereistä ja sille voi vapaasti nauraa: pidän niitä(harmaita) minun pikkuisinani. :D

        Näin ufoja taas. Ei mitään epäilystä enää. Siellä ne singahtelevat välillä lähempänä, välillä kauempana. Ihme, jos kukaan muu ei niitä huomaa.

        Noh, minulla on lähiaikojen suunnitelmissa pari juttua. Kirjoitan niistä tänne, jos käy onni.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4849
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe