Vielä tämä Costa Ricaan lähtijä (12.1.08) kyselee, miten kannattais lentää San Joseen. Minulle ehdotettu American Airlinesiä ja reittiä Hki - Pariisi - Miami -San Jose. Hinta reilu tonni kaikkineen. Minua arveluttaa / stressaa nuo kaksi vaihtoa. Kaverit manaa, että CDG Pariisissa "aina kadottaa laukkuni". Toisekseen olen tähän asti säästynyt tuolta ihmeeltä, että vaihtaisin konetta. Kuka ystävällinen sielu valaisee minulle, pitääkö minun esim Pariisissa tulla kansainväliseltä puolelta tullin kautta ulos ... ja mistä saan paikan uuteen koneeseen? Matkatavarat tietty voin tsekata jo Hgissä määränpäähän asti - vai? etten hölmöilis...
Lennot Costa Ricaan
3
2417
Vastaukset
- L€€n@
Yksi vaihtoehto on Condor Frankfurtin kautta. Se lentää sunnuntaisin ja keskiviikkoisin Dominikaanisen tasavallan kautta Costa Ricaan. Tammikuussa näyttäisi edestakainen matka maksavan 962 euroa. Lufthansalla pääsee Frankfurtiin. Laukkuja ei saa selvitettyä määränpäähän saakka Helsingissä, mutta ei se ole ongelma. Lensimme lokakuussa Santo Domingoon Condorilla ja hyvin meni. Koneessa oli muuten huomattavasti isommat penkit ja väljemmät tilat kuin ikinä missään Finskin koneessa olen nähnyt!
- vuosi sitten reissussa
Yksi vaihtoehto on Martinairilla Amsterdamin kautta. Lisäksi on vaihto Orlandossa tai Miamissa. Hintaa tuli noin 1000 €.
- Tukholmasta
Tukholma-San Jose Iberialla Madridin kautta 750 e ja Hel-Arn 110 e kolmen tunnin vaihdolla lentoyhtiö Blue 1
Yöpyminen Madridissa Iberian piikkiin.
Lähtö ois helmikuussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3182923Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301293PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741089
- 701030