Tai ollut näyttelemässä. Kyl vaan Tim Burtonin ja Johnny Deppin yhteistyöt ovat parhaita.
Muut mm.. (Ei Burtonin ohjaamia)
- Once Upon A Time in Mexico
- Salainen ikkuna
- Pirates of The Caribbean. Jatko-osa oli ihan katottava, mutta kolmonen täysin perseestä, koska Depp melkein itse kantoi puolet leffasta olallaan.
Ja pari muuta, mutta kyllä hänellä on aika susi leffoja, eikä ulkonäkökään läheskään pelasta niitä.
Johnnykin tehnyt harvinaisen
paskoja leffoja.
3
953
Vastaukset
- Nimetön
sanoi koira kun pallejaan nuoli :D monien muiden mielestä nuo mainitsemasi leffat ovat erittäin katsottavia!
- ainakin....
9th gatessa Johnny pääsi klasin takaa katsomaan Lena Olinin persettä.
- No joo..
Miten vaan, mut mun mielestä kaikki mitä tähän mennessä olen nähny on ihan hyviä, ainoana poikkeuksena Pelkoa ja inhoa Las vegasissa, mikä on mun mielestä jopa Deppin leffaksi tosi huono. Mutta makuasioista ei voi kiistellä. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263428
- 771670
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa811181Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1551128- 45961
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.52947Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe179906- 61902
- 42856
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis139795