verkkoshoppailu

Pia85

Hei,

Nykyisin ostaminen on niin helppoa netissäkin. Vaihtoehtoja on vaikka kuinka paljon! Itse tykkään ostaa kaikkea pientä kivaa kotiin...Mitä kautta yleensä löydätte uudet nettikaupat? Minun uusi tuttavuus on deco4u, joka on myös avannut oman nettikaupan. Heillä näytti olevan sisustuksen lisäksi myös todella upeita koruja. www.deco4u.fi

10

568

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helppoo ja

      saa helposti ns. sikaa säkissä. En käytä mitään verkkoshoppia, sillä haluan tutkia ja tunnustella materiaalit yms. tärkeät pointit ennen ostopäätöstä.

      • ...

        mutta onhan nettiostaminen turvallista, sillä palauttaa voi ilman syytä ostamisen jälkeenkin. itse olen tehnyt virheostoksia ihan tavallisesta kaupastakin, mutta ei sellaisia kuitenkaan aina voi ilman esim. tavaran virhettä voi yleensä palauttaa.


      • K.P.

        Elikkäs nykyään olen siirtynyt nettikauppoihin juuri sen takia että olen tehnyt liikaa hätiköityjä ostopäätöksiä kaupassa. Nettikaupasta ostaessa on 2 viikon palautusaika ilman mitään perusteita. Saa todellakin tutustua ostokseen eikä tarvi ostaa sikaa säkissä.


    • Kirsi & K

      Itse löysin mieleiseni kaapin Birosta.
      http://www.biro.fi/shop/
      muista web kaupoista ei kokemuksia vielä, mutta tämä ensi kokemus oli kyllä hyvä.

      • Epäluuloton

        Todellakin ostan melko paljon verkosta,esim joululahjat, ilman tuskaista jonotusta ja kiukkuisia ihmisiä.. rauhallista selailua kotona. Viimeisin löytö minulla, kun etsin anopille (jolla on kaikkea)joululahjaa täksi vuodeksi on www.doordeco.fi, ostin kranssin oveen ja hyvin toimi. Kuvat on se pääasia, ei tule pettymyksiä jos on hyvät kuvat ja mitat.

        Mielestäni luotettavimpia ovat sellaiset kaupat joissa voi maksaa luottokortilla, ne on ainakin jollain tavalla tarkistettuja yrityksiä luottokunnan toimesta.


    • shoppaaja78

      Kiitos vinkistä. Kävin katsomassa deco4u.fi ja oli tosi hyvät sivut. Paljon tuotteita ja alennuksia!! Korut varsinkin -> ihanaa, ihanaa!!
      Olen tilannut paljon verkosta ja ainakin vielä kokemukset positiivisia.

    • shoppailija90

      Mustakin on tullut aivan vannoutunut verkkoshoppailija. On vaan niin helppoa verrattuna siihen kaupasta toiseen säntäilyssä ja juuri sen tietyn tuotteen etsimisessä - jota ei kaupasta löydy kuitenkaan. Netistä se löytyy monesta eri nettikaupasta kirjoittamalla vaan tuotteen nimi googleen. Sillä selvä. Näköjään en ole ainoa, joka suosii verkkoshoppailua. Oon pohtinut asiaa lisää täällä: http://www.khanpalace.com/entista-useampi-shoppailee-mieluiten-netissa/

    • Huonekaluja netistä

      Tässä yksi nettikauppa josta saa tosi kivoja ja laadukkaita huonekaluja. www.vallaste.fi. Kaikki kalusteet Eurooppalaisia. Ja varmasti naapurilla ei ole samoja.

    • Sisust

      Olen ostanut tyylikkäitä, mutta edullisia naulakoita, leipälaatikon ja kestäviä seinätekstejä suomikoti.fi verkkokaupasta. Tulivat päivässä ilman toimituskuluja.

    • _tarkkailija_

      Onko tämä niinkuin ilmaiseen ilmoitteluun tarkoitettu palsta? Kaikki kilvan mainostavat omia nettikauppojaan...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1731
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe