Ylen juontaja

Miksi ?

Kuka kumma on valinnut ja millä perusteilla tämä herra-juontaja Markus Turunen on läpäissyt "testit" sinne juontohommiin?????
On aivan raivostuttavaa kuunnella hänen änkytystään, sekä päivällä ja varsinkin yöllä.
hän yrittää olla vitsikäs, mutta metsään menee ja pahasti.
Voi surkeuden surkeus, ettekö te hyvät "johtajat" siellä Ylessä kuuntele itse radiota lainkaan????
Meillä täällä EKR-paikallisradiossa on miljoona kertaa paremmat juontajat, kuin juuri mainittu M.T.
Luulen, että en ole ainut, jonka korvat kärsivät, kun hänen äänensä kuuluu eetteristä.

30

7371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oma moka

      Vaihda kanavaa, kuuntele vaikka jotain hyvää kaupallista vaihtoehtoa.

      • Mainokset ärsyttää

        Olkoonkin oma moka, mutta kaupall. kanavat taas lähettävät pirusti mainoksia, ei niitä viitti kuunnella.
        Nykyisin onneksi nukun öisin, niin ei tartte kuunnella Turusen jorinoita. Omat uneni ovat erittäin mielenkiintoisia.
        Että silleen....


    • erfgeregrv

      Minua taas rasittaa YleX:n juontajista se 'sawoolais-isäännältä' kuulostava tyyppi. Miten ihmeessä tuollaisella puhetyylillä on päästy radioon puhumaan? Tosin eipä sen naamavärkillä pitäisi olla telkkariinkaan asiaa, mitä olen Extralla nähnyt.

    • ihmetellyt

      Olen duunini vuoksi radion suurkuluttaja - myös öisin. Täytyy sanoa, että vielä jossain puhelinlangat laulaa -hömpötyksessä herra Markus menee rimaa hipoen kakkosjuontajana. Mutta yöt hänen seurassaan ovat pitkiä!

      Olen muuten kaksi kertaa kirjoittanut hänelle palautetta. Kirjoitan aina erittäin asiallisesti. Hän on ensimmäinen YLE:n toimittaja, joka ei ole vastannut. Minusta kuuluisi jo toimenkuvaankin vastata. Edes kuitata, että on vastaanottanut viestin. Ei hyvä jätkä.

      • Kakkosluokkaa

        Oikein osuvasti sanottu, Turusta voi päivällä just ja just kuunnella toisen ollessa se pää...
        Mutta sitä ei voi ymmärtää, että hänet laitetaan koko yöksi "rääkkämään" meitä sinne eetteriin.
        Kuunnelkaa hyvät "johtajat" tekin joskus häntä, niin alkaa taatusti ahistaamaan.


      • Anonyymi
        Kakkosluokkaa kirjoitti:

        Oikein osuvasti sanottu, Turusta voi päivällä just ja just kuunnella toisen ollessa se pää...
        Mutta sitä ei voi ymmärtää, että hänet laitetaan koko yöksi "rääkkämään" meitä sinne eetteriin.
        Kuunnelkaa hyvät "johtajat" tekin joskus häntä, niin alkaa taatusti ahistaamaan.

        Sama rääkyminen jatkuu ja Anna Puuta soittaa ja sitten vielä toistaa kuka oli tämä lapsiäänipiipittäjä.


      • Anonyymi

        Joo olen samaa mieltä. Tänä pääsiäisenä huonot juontajina


    • Anonyymi

      Radio suomi levätköön rauhassa. Järviradio soittaa läpi yön kotimaista mjusiikkia, eikä montaakaa mainosta yön mittaan.

    • Anonyymi

      Kansa on puhunut. Kansa on tyhmää ja ansaitsee sen mukaiset juontajat ja laulelijat.

    • Anonyymi

      On oikean tyypin kaveri tai jotain sukua niin näitä pestejä jaellaan. Sama selostus hommissa. Ei mene asiantuntemuksen ja sen mukaan kuka on paras selostamaan. Hän ei useinkaan selosta niitä isoimpia urheilutapahtumia pääselostajana.

      Näin ei ole ollut Ylellä sitten kun Mertaranta laitettiin pois jalkapalloselostushommista ja Mertarannan jätteässä Ylen jääkiekon pääselostajaksi tai kakkoselostajaksi ei valikoidu parhaita saatavilla olevia. Näillä tarkoitan Ylelle selostushommia tekeviä.

    • Anonyymi

      On aina ulalla. Esimerkiksi Puhelinlangat laulaassa ei tunnu olevan kärryillä, missä mennään.

    • Anonyymi

      Tosiaankin vittumainenyxilö, tänäkin aamuna soitti ennen aamuviittä Anna Puuta?
      Ei ole kovin fiksut anti Puullakaan.
      Sitten vielä tautofonisesti toistaa kuka oli tämä surkeapiipittäjä, yäks!

      • Anonyymi

        Ei ole muuttunut miksikään, puuta vaan höylää radiossa ja ties missä.
        Suupielet vaahosa soittaa puuta.


    • Anonyymi

      Markus Turunen on hyvä esim. Luontosuomea juontaessa, kun hän lopettaa jonkun jaarittelijasoittajan jutut lopulta katkaisemalla puhelun.

    • Anonyymi

      Joo samaa mieltä tänä aamuna vuorossa rupeaa oksettaa kun kuulee

    • Anonyymi

      Joo olen samaa mieltä Markus Yök. Sen alistava ääni ärsyttää ja tänä aamuna koittaa alistaa ihmisiä. Rupesi tulemaan oksennus kun kuulen häntä

    • Anonyymi

      avasin äsken radion, tuli oksennus. yle VMP! kanava meni vaihtoon samantien

    • Anonyymi

      Joillakin Ylen radiokanavilla on otettu mallia mainoskanavista.
      Pistetään jokin musiikki soimaan,sitten puhutaan sen päälle,
      vielä jätetään kokonaan soittamatta,kun lopetetaan esitys ennen levyn loppua.
      Välillä ihmeellistä raastavaa sekasotkua,sitten vähän valiä,
      huudetaan yle radio suomi,yle radio suomi.

      Sama televisiossa,joka vitun ohjelman välillä ärsyttävää naputusta.
      Ohjelma loppuu,naputusta.
      Uutiset selkosuomeksi,naputusta.
      Oddasat,naputusta.
      Yle oddasat,naputusta.
      Novosti yle,naputusta.
      Viittomakieliset uutiset naputusta.
      Uutiset,naputusta.
      Uutiset alueelta,naputusta.

      Muutenkin ylen ohjelmat on samaa tasoa,kun mainoskanavilla,
      siis sitä samaa paskaa vähintäänkin 65 kertaa uusintoina.

      • Anonyymi

        Sinulla on laitevika tai sähköt pätkii. Minulla ei kuulu minkäänlaista naputusta ei rutinoita.


      • Anonyymi

        Hei ihan pieni vinkki vaan siirtykää kaikki sinne mainoskanaville kuuntelemaan toinen toistaan tyhmempiä mainoksia,mikä tätä porukkaa oikein vaivaa.Nimimerkillä tervemenoa


    • Anonyymi

      Se ohjelmien välissä kuuluva naputus on ylen väliaikamusiikkia.

      • Anonyymi

        p*skaa sellasta


    • Anonyymi

      Toi on sitä paskaa mistä yle verolla rahoitetaan.

    • Anonyymi

      Turunen taas siellä yökk

    • Anonyymi

      Tuuli tykkää Markuksen rauhoittavasta äänestä, joka onnellistaa elämän.

    • Anonyymi

      Markus Turunen on usein arvaamaton, maaninen, hyökkäävä, epäasiallinen radion toimittajan roolissaan. Kuuntelin 2019"luontosuomen lähetystä mm.pölyttäjäilta, kalaruokailta jne.jne..Turusen päsmäröinti pilasi/pilannut useiden ohjelmien tunnelman. Mielestäni toimittajan tulee tukea ohjelmassa olevia asiantuntijoita ja erityisesti ihmisiä jotka ovat ohjelmaan puhelinyhteydessä.Nämä asiat eivät toteutuneet.Hypomaaninen oman itsen esille Tuominen tuli usein korostuneestin esille.Uskomatonta

    • Anonyymi

      Minä tykkään hänen äänestä, hyvä juontaja on.
      Minnehän annamari on häipynyt ?

    • Anonyymi

      markus turnenen on hyvä kyllä.

    • Anonyymi

      markus turunen on kyllä on

    • Anonyymi

      Minusta Markuksen ääni on miellyttävä ääni on pehmeä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe