mukin maalaus

mukin mallaaja :)

elikkä..mulla ois ongelma. meinasin maalata mukia lahjaksi. mietinkin et eikö tavalliset lasimaalit käy siihen tarkoitukseen ? ja olen kuullut että ne saisi vedenkestäviksi jos ne "polttaa" koti uunissa? kysymys olisikin että mihin asteeseen uuni lämmitetään ja pitääkö mun luulot ollenkaan paikkans a edes?

6

3862

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • malami

      Samaa mä olen miettiny. Pitäs pojan kanssa tehdä hienon hieno isänpäivälahja ja toi olis ollu nyt ideana. Mulla vaan on asiat vielä enemmän hakusessa, että saako niitä maaleja ihan Sinooperista esim vai mistä? Pitäs päästää Picasso jo vauhtiin ku alkaa kiirus tulee tuon isänpäivän kanssa..

      • malami

        Löysinpäs tässä kun vähän haeskelin ni semmosta tietoa,että se maalattu esine laitettas sitte kylmään kotiuuniin ja säädettäs lämpötila 160asteeseen. Siinä lämpötilassa sit annetaan olla 40min. Sen jälkeen se kestää käsinpesua.


      • mukin mallaaja :)
        malami kirjoitti:

        Löysinpäs tässä kun vähän haeskelin ni semmosta tietoa,että se maalattu esine laitettas sitte kylmään kotiuuniin ja säädettäs lämpötila 160asteeseen. Siinä lämpötilassa sit annetaan olla 40min. Sen jälkeen se kestää käsinpesua.

        oi..kiitos paljon tiedosta.. nyt ei kun maalailemaan :)


      • ennen kuin pistätte uuniin!!!
        mukin mallaaja :) kirjoitti:

        oi..kiitos paljon tiedosta.. nyt ei kun maalailemaan :)

        Tarkistakaas nyt, että ne teidän lasimaalinne ovat uuniin tarkoitettuja! E mitä tahansa lasimaalia voi uuniin tunkea! On olemassa kotiuuniin takoitettuja lasi- ja posliinimaaleja, mutta ainakin lasimaaleissa on myös sellaisia, joita ei ole tarkoitus kiinnittää uunissa. Googlatkaapas ne teidän maalinne ja tsekatkaa, ennen kuin pilaatte työnne ja saatte myrkkykaasuja kämpän täyteen...


      • mukin mallaaja
        ennen kuin pistätte uuniin!!! kirjoitti:

        Tarkistakaas nyt, että ne teidän lasimaalinne ovat uuniin tarkoitettuja! E mitä tahansa lasimaalia voi uuniin tunkea! On olemassa kotiuuniin takoitettuja lasi- ja posliinimaaleja, mutta ainakin lasimaaleissa on myös sellaisia, joita ei ole tarkoitus kiinnittää uunissa. Googlatkaapas ne teidän maalinne ja tsekatkaa, ennen kuin pilaatte työnne ja saatte myrkkykaasuja kämpän täyteen...

        kiitos huomautuksesta. värit olen kyllä tsekannut että soveltuvat kuumentamiseen. Nyt on taiteiltu mukit :) kiitoksia vaan kaikille avusta :)


    • Anonyymi

      Joo mul on kolme päivää mun parhaan kaverin synttäreihin et on vähän kiire

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe