elikkä..mulla ois ongelma. meinasin maalata mukia lahjaksi. mietinkin et eikö tavalliset lasimaalit käy siihen tarkoitukseen ? ja olen kuullut että ne saisi vedenkestäviksi jos ne "polttaa" koti uunissa? kysymys olisikin että mihin asteeseen uuni lämmitetään ja pitääkö mun luulot ollenkaan paikkans a edes?
mukin maalaus
6
4234
Vastaukset
- malami
Samaa mä olen miettiny. Pitäs pojan kanssa tehdä hienon hieno isänpäivälahja ja toi olis ollu nyt ideana. Mulla vaan on asiat vielä enemmän hakusessa, että saako niitä maaleja ihan Sinooperista esim vai mistä? Pitäs päästää Picasso jo vauhtiin ku alkaa kiirus tulee tuon isänpäivän kanssa..
- malami
Löysinpäs tässä kun vähän haeskelin ni semmosta tietoa,että se maalattu esine laitettas sitte kylmään kotiuuniin ja säädettäs lämpötila 160asteeseen. Siinä lämpötilassa sit annetaan olla 40min. Sen jälkeen se kestää käsinpesua.
- mukin mallaaja :)
malami kirjoitti:
Löysinpäs tässä kun vähän haeskelin ni semmosta tietoa,että se maalattu esine laitettas sitte kylmään kotiuuniin ja säädettäs lämpötila 160asteeseen. Siinä lämpötilassa sit annetaan olla 40min. Sen jälkeen se kestää käsinpesua.
oi..kiitos paljon tiedosta.. nyt ei kun maalailemaan :)
- ennen kuin pistätte uuniin!!!
mukin mallaaja :) kirjoitti:
oi..kiitos paljon tiedosta.. nyt ei kun maalailemaan :)
Tarkistakaas nyt, että ne teidän lasimaalinne ovat uuniin tarkoitettuja! E mitä tahansa lasimaalia voi uuniin tunkea! On olemassa kotiuuniin takoitettuja lasi- ja posliinimaaleja, mutta ainakin lasimaaleissa on myös sellaisia, joita ei ole tarkoitus kiinnittää uunissa. Googlatkaapas ne teidän maalinne ja tsekatkaa, ennen kuin pilaatte työnne ja saatte myrkkykaasuja kämpän täyteen...
- mukin mallaaja
ennen kuin pistätte uuniin!!! kirjoitti:
Tarkistakaas nyt, että ne teidän lasimaalinne ovat uuniin tarkoitettuja! E mitä tahansa lasimaalia voi uuniin tunkea! On olemassa kotiuuniin takoitettuja lasi- ja posliinimaaleja, mutta ainakin lasimaaleissa on myös sellaisia, joita ei ole tarkoitus kiinnittää uunissa. Googlatkaapas ne teidän maalinne ja tsekatkaa, ennen kuin pilaatte työnne ja saatte myrkkykaasuja kämpän täyteen...
kiitos huomautuksesta. värit olen kyllä tsekannut että soveltuvat kuumentamiseen. Nyt on taiteiltu mukit :) kiitoksia vaan kaikille avusta :)
- Anonyymi
Joo mul on kolme päivää mun parhaan kaverin synttäreihin et on vähän kiire
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124690MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022431Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5721828- 91623
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011501Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671197Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331138Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3978Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64977