elikkä..mulla ois ongelma. meinasin maalata mukia lahjaksi. mietinkin et eikö tavalliset lasimaalit käy siihen tarkoitukseen ? ja olen kuullut että ne saisi vedenkestäviksi jos ne "polttaa" koti uunissa? kysymys olisikin että mihin asteeseen uuni lämmitetään ja pitääkö mun luulot ollenkaan paikkans a edes?
mukin maalaus
6
4883
Vastaukset
- malami
Samaa mä olen miettiny. Pitäs pojan kanssa tehdä hienon hieno isänpäivälahja ja toi olis ollu nyt ideana. Mulla vaan on asiat vielä enemmän hakusessa, että saako niitä maaleja ihan Sinooperista esim vai mistä? Pitäs päästää Picasso jo vauhtiin ku alkaa kiirus tulee tuon isänpäivän kanssa..
- malami
Löysinpäs tässä kun vähän haeskelin ni semmosta tietoa,että se maalattu esine laitettas sitte kylmään kotiuuniin ja säädettäs lämpötila 160asteeseen. Siinä lämpötilassa sit annetaan olla 40min. Sen jälkeen se kestää käsinpesua.
- mukin mallaaja :)
malami kirjoitti:
Löysinpäs tässä kun vähän haeskelin ni semmosta tietoa,että se maalattu esine laitettas sitte kylmään kotiuuniin ja säädettäs lämpötila 160asteeseen. Siinä lämpötilassa sit annetaan olla 40min. Sen jälkeen se kestää käsinpesua.
oi..kiitos paljon tiedosta.. nyt ei kun maalailemaan :)
- ennen kuin pistätte uuniin!!!
mukin mallaaja :) kirjoitti:
oi..kiitos paljon tiedosta.. nyt ei kun maalailemaan :)
Tarkistakaas nyt, että ne teidän lasimaalinne ovat uuniin tarkoitettuja! E mitä tahansa lasimaalia voi uuniin tunkea! On olemassa kotiuuniin takoitettuja lasi- ja posliinimaaleja, mutta ainakin lasimaaleissa on myös sellaisia, joita ei ole tarkoitus kiinnittää uunissa. Googlatkaapas ne teidän maalinne ja tsekatkaa, ennen kuin pilaatte työnne ja saatte myrkkykaasuja kämpän täyteen...
- mukin mallaaja
ennen kuin pistätte uuniin!!! kirjoitti:
Tarkistakaas nyt, että ne teidän lasimaalinne ovat uuniin tarkoitettuja! E mitä tahansa lasimaalia voi uuniin tunkea! On olemassa kotiuuniin takoitettuja lasi- ja posliinimaaleja, mutta ainakin lasimaaleissa on myös sellaisia, joita ei ole tarkoitus kiinnittää uunissa. Googlatkaapas ne teidän maalinne ja tsekatkaa, ennen kuin pilaatte työnne ja saatte myrkkykaasuja kämpän täyteen...
kiitos huomautuksesta. värit olen kyllä tsekannut että soveltuvat kuumentamiseen. Nyt on taiteiltu mukit :) kiitoksia vaan kaikille avusta :)
- Anonyymi
Joo mul on kolme päivää mun parhaan kaverin synttäreihin et on vähän kiire
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi303569Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi473157Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo593017Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs502957100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es522569Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks332138Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä522109Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa601952- 451829
- 491637