Bichon Frise

Bichoni

Hei!
Olemme harkinneet ostaa bichon Frisen.
Mistä kasvattajia kannattaisi etsiä ? Mistä te olette ostaneet bichoninne ?
Voitte kertoa myös omia kokemuksianne Bichoneista.

Kiitos

15

7712

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bichoni

      Ainiin, ja kuinka paljon teidän bichonit ovat maksaneet ? :)

      • kuumeisena odottelen

        Hinta lähinnä olisi kiinnostanu ja mistä kannattaa lähteä kun on aikeissa sellaisen hankkimaan. Tietoa saa netistä paljon mutta vielä ainakaan ei ole tullut vastaan että mistä voi lähteä kyselemään sitä. Se hinta on nyt kuitenkin tärkeä.....


      • tekemään
        kuumeisena odottelen kirjoitti:

        Hinta lähinnä olisi kiinnostanu ja mistä kannattaa lähteä kun on aikeissa sellaisen hankkimaan. Tietoa saa netistä paljon mutta vielä ainakaan ei ole tullut vastaan että mistä voi lähteä kyselemään sitä. Se hinta on nyt kuitenkin tärkeä.....

        Mulla on nyt 8 kk vahna söpöliini. Melkein 5 kuukautta etsiskeltiin pentua. Netistä löytyy tietoa Kenneleistä ja kasvattajista. Laittelin sähköpostia ja soittelin useammalle kasvattajalle. He haluavat jutella kanssasi mkisi haluat biconin, haluatko pentua kotikoiraksi, näyttelyihin, aglitityyn tai muuhin harrastamiseen. Jos vain kotikoiraksi voi löytyö esi. hieman purentavikainen halvemmalla kuin täydellinen yksilö. Hinta on 1000-1300 euroa. Ei muuta kuin hakusanaksi bichon frise ja sivujen kimppuun. Laita aluksi sähköpostia ja kerro itsestäsi ja kiinostuksesi pennun hankintaan. Kyllä ne aika hyvin vastailivat. Pennuilla on niin kova menekki että voi joutua odotteleen..


      • Nimetön
        tekemään kirjoitti:

        Mulla on nyt 8 kk vahna söpöliini. Melkein 5 kuukautta etsiskeltiin pentua. Netistä löytyy tietoa Kenneleistä ja kasvattajista. Laittelin sähköpostia ja soittelin useammalle kasvattajalle. He haluavat jutella kanssasi mkisi haluat biconin, haluatko pentua kotikoiraksi, näyttelyihin, aglitityyn tai muuhin harrastamiseen. Jos vain kotikoiraksi voi löytyö esi. hieman purentavikainen halvemmalla kuin täydellinen yksilö. Hinta on 1000-1300 euroa. Ei muuta kuin hakusanaksi bichon frise ja sivujen kimppuun. Laita aluksi sähköpostia ja kerro itsestäsi ja kiinostuksesi pennun hankintaan. Kyllä ne aika hyvin vastailivat. Pennuilla on niin kova menekki että voi joutua odotteleen..

        tällä hetkellä bichonin hinta on 1300 e ellei enempämkin.. kannatan ostoa kasvattajalta joka on tarkka silloin tiedät että pennun kasvattaja on luotettava,,


      • --------------------

        Minun bichon frise maksoi 1300€. Kasvattajia kannattaa katsoa bichon frise ry:n sivuilta.


      • -------------
        -------------------- kirjoitti:

        Minun bichon frise maksoi 1300€. Kasvattajia kannattaa katsoa bichon frise ry:n sivuilta.

        HYVÄT KASVATTAJAT LÖYTYY BICHON FRISE RY:N SIVUILTA, SINNE SIIS OITIS KATSELEMAAN HYVIÄ KASVATTAJI...


      • juupajoo. ;D
        kuumeisena odottelen kirjoitti:

        Hinta lähinnä olisi kiinnostanu ja mistä kannattaa lähteä kun on aikeissa sellaisen hankkimaan. Tietoa saa netistä paljon mutta vielä ainakaan ei ole tullut vastaan että mistä voi lähteä kyselemään sitä. Se hinta on nyt kuitenkin tärkeä.....

        niih, eli siis, miltä kasvattajalta kannattaisi ostaa bichon frise mielellään jostakin Oulusta. (:


    • Minnin omistaja

      Tälle sivulle olen koonnut netistä löytämääni tietoa bichon frisestä tai no pääasiassa luonteesta kertovia videoita ja kuvia (siis linkkejä niihin):

      http://bichonfrise1.suntuubi.com/?cat=93

      Varsinaista tietoa löytyy kirjoista ja rotuyhdistykseltä.


      Oman bichon friseni (kotitrimmissä) luonteesta kertovat sivut (kuvia ja videoita):

      http://bichonfrise1.suntuubi.com/?cat=1


      Bichon frisen pentu maksaa noin 1300 euroa. Omani maksoi 1200 euroa 3 vuotta sitten mutta hinnat on sen jälkeen nousseet.

      • VFR(N)

        Täällä olis pentuja piakkoin, että kiinnostuneet voi ottaa yhteyttä...
        [email protected]


      • kysyvä1324
        VFR(N) kirjoitti:

        Täällä olis pentuja piakkoin, että kiinnostuneet voi ottaa yhteyttä...
        [email protected]

        kuika kauan bichonia täytyy päivässä viedä ulos?
        ja kuinka paljon sinun bhisonit maksaisivat?
        ja missä päin suomea asutte?


      • juihaiji
        kysyvä1324 kirjoitti:

        kuika kauan bichonia täytyy päivässä viedä ulos?
        ja kuinka paljon sinun bhisonit maksaisivat?
        ja missä päin suomea asutte?

        pulma tuon rodun kanssa. Kyllähän koira kuin koira täytyy Käyttää kävelyllä vähintään sen kolme kertaa päivässä. Tekee pissat ja kakat ja liikuntahan on tärkeää kaikille.

        Enemmän sulla tulee menemään aikaa turkin hoitoon. Talvella koira on lumisella alueella ainvan lumikököissä, eikä välttämättä halua kovin paljon kävelläkään kun on kilo lunta turkissa.
        Jos taas käytät pukua niin tassukarvat tuppaa takkuamaan.


      • ei hyvää päivää...
        juihaiji kirjoitti:

        pulma tuon rodun kanssa. Kyllähän koira kuin koira täytyy Käyttää kävelyllä vähintään sen kolme kertaa päivässä. Tekee pissat ja kakat ja liikuntahan on tärkeää kaikille.

        Enemmän sulla tulee menemään aikaa turkin hoitoon. Talvella koira on lumisella alueella ainvan lumikököissä, eikä välttämättä halua kovin paljon kävelläkään kun on kilo lunta turkissa.
        Jos taas käytät pukua niin tassukarvat tuppaa takkuamaan.

        ...hankkia koiraa jos ensimmäinen kysymys on että kuinka usein sitä tarvitsee ulkoiluttaa. Koira on aktiivinen eläin ja KAIKKI rodut tarvitsevat fyysistä ja "henkistä" tekemistä. Kannattaa siis varautua että koira teettää enemmän työtä kuin osaisi ajatellakkaan, jos kaikki ajattelisivat tämän ennen kuin ottavat koiran ei tulisi näitä "ajanpuutteen" vuoksi annetaan-koiria.


      • @MinZuu@
        ei hyvää päivää... kirjoitti:

        ...hankkia koiraa jos ensimmäinen kysymys on että kuinka usein sitä tarvitsee ulkoiluttaa. Koira on aktiivinen eläin ja KAIKKI rodut tarvitsevat fyysistä ja "henkistä" tekemistä. Kannattaa siis varautua että koira teettää enemmän työtä kuin osaisi ajatellakkaan, jos kaikki ajattelisivat tämän ennen kuin ottavat koiran ei tulisi näitä "ajanpuutteen" vuoksi annetaan-koiria.

        Hei!

        Kuinka isoksi kasvaisi pentu jonka äiti on kääpiövillis-bichon frise mix ja isä puhdas bichon frise?
        Arveluita? Olisiko max.30cm säkä (?)


    • paska1

      joo

    • Anonyymi

      Minullakin olisi bichon frise mietinnässä mutta varmaa luotettavaa paikkaa ei millään satu löytyä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1034
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      918
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      485
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      45
      472
    Aihe