Moi! Etsin kyseistä R/C auto.. Siis mikä olisi sivu jossa ois edullinen paketti! Ihan sama mikä maa mutta kuhan pystyy tilata Suomeen!
KYOSHO Twin Force
7
2287
Vastaukset
- ...
Ootko nyt ihan varma tuosta autosta...? Kun on olemassa niitä parempia ja halvempiakin... Mut jos tohon päädyt niin Atala Rc:stä varmaan löytyy...
http://www.atalarc.fi/- jepssss
No sanokaa parempia ja halvempia! Kuhan on voimaa ja kulkee!
- ...
jepssss kirjoitti:
No sanokaa parempia ja halvempia! Kuhan on voimaa ja kulkee!
Esim. Traxxas E-Maxx josta tuli tässä vähän aikaa sitten uus versiokin, ja esim. Traxxas Stampede VXL joka ainakin kulkee mutta on tosin takavetoine... Hpi E-savage on myös ihan hyvä kaara samaten HotBodies E-zilla jos sitä nykyään jostain saa. E-zilla ja e-savage on tosin melkein samanlaiset eli eroa ei paljon ole, savaan varmaankin saa paremmin varaosia...
Jos polttis käy, niin esim. Traxxas Revo 3.3 on hyv ä, pakko olla kun itellänikin on sellanen:D Sitten tuon e-savagen "isoveli", eli polttisversio kannattaa myös katsoa. - ragnå
... kirjoitti:
Esim. Traxxas E-Maxx josta tuli tässä vähän aikaa sitten uus versiokin, ja esim. Traxxas Stampede VXL joka ainakin kulkee mutta on tosin takavetoine... Hpi E-savage on myös ihan hyvä kaara samaten HotBodies E-zilla jos sitä nykyään jostain saa. E-zilla ja e-savage on tosin melkein samanlaiset eli eroa ei paljon ole, savaan varmaankin saa paremmin varaosia...
Jos polttis käy, niin esim. Traxxas Revo 3.3 on hyv ä, pakko olla kun itellänikin on sellanen:D Sitten tuon e-savagen "isoveli", eli polttisversio kannattaa myös katsoa.Kannattaa ostaa kyosho! Siihen saa helposti varaosat ja viritysosat. Eikä mitää homo revoja!
Kyoshon laatu on paaaaaaaaaaljon parempaa kuin jonkun traxxasin! - fgjsdt
ragnå kirjoitti:
Kannattaa ostaa kyosho! Siihen saa helposti varaosat ja viritysosat. Eikä mitää homo revoja!
Kyoshon laatu on paaaaaaaaaaljon parempaa kuin jonkun traxxasin!KYOSHON LAATU ON PAREMPI KUIN TRAXXASIN??! Mitä oikei kuvittelet? kyosho on paska merkki ja laaduton...traxxas taas laadukas ja tunnettu ja varaosiakin löytyy siwasta...-.-
- Haista sibä mu tsru
fgjsdt kirjoitti:
KYOSHON LAATU ON PAREMPI KUIN TRAXXASIN??! Mitä oikei kuvittelet? kyosho on paska merkki ja laaduton...traxxas taas laadukas ja tunnettu ja varaosiakin löytyy siwasta...-.-
Juu mut siwa onki kallis kauppa
- Rc autot 4
Hei, olen harrastanut rc-autoja lapsuudestani saakka. Silloin Kyoshot olivat laadukkkaita, ja parhaita. Mutta nykyään suosittelen HPI:n tai Traxxasin autoja.
- Terveisin Oscar
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 971150
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116978- 125906
- 91729
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483