KYOSHO Twin Force

Halpaa

Moi! Etsin kyseistä R/C auto.. Siis mikä olisi sivu jossa ois edullinen paketti! Ihan sama mikä maa mutta kuhan pystyy tilata Suomeen!

7

2287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Ootko nyt ihan varma tuosta autosta...? Kun on olemassa niitä parempia ja halvempiakin... Mut jos tohon päädyt niin Atala Rc:stä varmaan löytyy...
      http://www.atalarc.fi/

      • jepssss

        No sanokaa parempia ja halvempia! Kuhan on voimaa ja kulkee!


      • ...
        jepssss kirjoitti:

        No sanokaa parempia ja halvempia! Kuhan on voimaa ja kulkee!

        Esim. Traxxas E-Maxx josta tuli tässä vähän aikaa sitten uus versiokin, ja esim. Traxxas Stampede VXL joka ainakin kulkee mutta on tosin takavetoine... Hpi E-savage on myös ihan hyvä kaara samaten HotBodies E-zilla jos sitä nykyään jostain saa. E-zilla ja e-savage on tosin melkein samanlaiset eli eroa ei paljon ole, savaan varmaankin saa paremmin varaosia...

        Jos polttis käy, niin esim. Traxxas Revo 3.3 on hyv ä, pakko olla kun itellänikin on sellanen:D Sitten tuon e-savagen "isoveli", eli polttisversio kannattaa myös katsoa.


      • ragnå
        ... kirjoitti:

        Esim. Traxxas E-Maxx josta tuli tässä vähän aikaa sitten uus versiokin, ja esim. Traxxas Stampede VXL joka ainakin kulkee mutta on tosin takavetoine... Hpi E-savage on myös ihan hyvä kaara samaten HotBodies E-zilla jos sitä nykyään jostain saa. E-zilla ja e-savage on tosin melkein samanlaiset eli eroa ei paljon ole, savaan varmaankin saa paremmin varaosia...

        Jos polttis käy, niin esim. Traxxas Revo 3.3 on hyv ä, pakko olla kun itellänikin on sellanen:D Sitten tuon e-savagen "isoveli", eli polttisversio kannattaa myös katsoa.

        Kannattaa ostaa kyosho! Siihen saa helposti varaosat ja viritysosat. Eikä mitää homo revoja!
        Kyoshon laatu on paaaaaaaaaaljon parempaa kuin jonkun traxxasin!


      • fgjsdt
        ragnå kirjoitti:

        Kannattaa ostaa kyosho! Siihen saa helposti varaosat ja viritysosat. Eikä mitää homo revoja!
        Kyoshon laatu on paaaaaaaaaaljon parempaa kuin jonkun traxxasin!

        KYOSHON LAATU ON PAREMPI KUIN TRAXXASIN??! Mitä oikei kuvittelet? kyosho on paska merkki ja laaduton...traxxas taas laadukas ja tunnettu ja varaosiakin löytyy siwasta...-.-


      • Haista sibä mu tsru
        fgjsdt kirjoitti:

        KYOSHON LAATU ON PAREMPI KUIN TRAXXASIN??! Mitä oikei kuvittelet? kyosho on paska merkki ja laaduton...traxxas taas laadukas ja tunnettu ja varaosiakin löytyy siwasta...-.-

        Juu mut siwa onki kallis kauppa


    • Rc autot 4

      Hei, olen harrastanut rc-autoja lapsuudestani saakka. Silloin Kyoshot olivat laadukkkaita, ja parhaita. Mutta nykyään suosittelen HPI:n tai Traxxasin autoja.

      - Terveisin Oscar

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1004
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      761
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      286
      713
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe