parhaat panokset

MARS

mitkä ovat parhaat ilmakiväärin panokset .camo panoksissa on huomattavia koko EROJA.MITKÄ SOPIVAT TEISTÄ PARHAITEN BSA METEOR MERKKISEEN ILMAKIVÄÄRIIN.

13

1072

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paukuttelija

      Kokeile IMI-merkkisiä.

    • Vähän pelottoleikse kokki k...

      Ostaos caprismarjoja. Jos loppunut, niin katajanmarjoja.

      • todella hupia

        jos sulla ei ole muuta tekemistä kun kirjoitella tänne palstalle noita huonoja vitsejä.sun kannattas vaihtaa lääkitys.


    • VÄÄRÄ OSASTO VITUN APINA

      VÄÄRÄ OSASTO VITUN APINA TÄMÄ JUTTU EI KUULU KIVÄÄRIT OSASTOLLE VAAN PATRUUNAT JA LATAAMINEN OSASTOLLE

      • hillbergmounting

        Eehä nää puhallusputket kuulu asseesii olleskaa. Kuulusivatkoha leluosastoo?


      • paskoo
        hillbergmounting kirjoitti:

        Eehä nää puhallusputket kuulu asseesii olleskaa. Kuulusivatkoha leluosastoo?

        ja lelluii sitö onkii tullunaa nähtöönnä.

        Mie ja HilleBillu oumma semmosii sawwwooloosii,ettei es pikkupoijiil anno mittöö lelui.se pittöö olla hetinii vähhiintöö lappuuoon maknnummii.A-Vot.


    • noista

      esimerkiksi rws meisterkugeln- luodit on tosi hyviä. Kummia mölyapinoita täällä liikkuu, jotka ei osaa vastata asialliseen kysymykseen. olipa tuo nyt sitten millä palstalla hyvänsä.
      sinnäe hiliperjjj.. jos oesit aeto savolaenen, nin oesit sinnäe vähä suvahtevaesempi. elä ronkloo ollenkaan jos ee kerta huvita vastata immeisiks.

      • hillbergmounting

        Täytyy tunnustaa käyttäväni vaimoni ollessa töissä, juuri samoja 4,5mm / 0,53g Meisterkugeln-nokareita olohuoneesta eteisen ovella olevaan luotiluokkuun asettamaani viralliseen ilmakivääritauluun ampuessani. Olen myös käyttänyt Handler&Natterman vastaavia. Olen kyllä aivan aito savolainen syntyisin Kuopiosta entisen Hämeenkadun, nykyisen Käsityökadun varrelta. Kyllä aidolla savolaisella on oikeus ronklata ja olla suvaitsematonkin aina kun vain suinkin huvittaa ja kun se muitten heimojen jäseniä vituttaa.


      • öylönen kirjottaja
        hillbergmounting kirjoitti:

        Täytyy tunnustaa käyttäväni vaimoni ollessa töissä, juuri samoja 4,5mm / 0,53g Meisterkugeln-nokareita olohuoneesta eteisen ovella olevaan luotiluokkuun asettamaani viralliseen ilmakivääritauluun ampuessani. Olen myös käyttänyt Handler&Natterman vastaavia. Olen kyllä aivan aito savolainen syntyisin Kuopiosta entisen Hämeenkadun, nykyisen Käsityökadun varrelta. Kyllä aidolla savolaisella on oikeus ronklata ja olla suvaitsematonkin aina kun vain suinkin huvittaa ja kun se muitten heimojen jäseniä vituttaa.

        ohhan se niinnii ja niihhänse olla pittää. syyvvään kuule mykyrokkoo ja jyrsästään kukonkuorta perrään, nii ee vavalla ranne, ampupa millä vehkeellä hyvvään.
        kaekella kunnioetuksella; kiurvein mies.


      • hillbergmounting
        öylönen kirjottaja kirjoitti:

        ohhan se niinnii ja niihhänse olla pittää. syyvvään kuule mykyrokkoo ja jyrsästään kukonkuorta perrään, nii ee vavalla ranne, ampupa millä vehkeellä hyvvään.
        kaekella kunnioetuksella; kiurvein mies.

        Ol kylläe hirveetä viäntee öylön tuommosta tekstijä. Iha näen paenajaisija jotta olinnii uusmualaene. Kylläpä hytisyttää vieläe. Eukko meenas ostoo karjalan piirakoeta. Kerkesinnii onneks vällii. Menasinnii hivvaattoo sitä iänettömmää piähä.


      • kiurvein mies
        hillbergmounting kirjoitti:

        Ol kylläe hirveetä viäntee öylön tuommosta tekstijä. Iha näen paenajaisija jotta olinnii uusmualaene. Kylläpä hytisyttää vieläe. Eukko meenas ostoo karjalan piirakoeta. Kerkesinnii onneks vällii. Menasinnii hivvaattoo sitä iänettömmää piähä.

        kaahee paekka öylöstä tekstijäs lukkee. myö että sekoesko se kynsiin, että tuilko hiliperistä iha älytön mölliskö. vua eeee... elolle selevis ja palas OIKEIHIN IMMEISTEN KIRJOEN...


      • hillbergmounting
        kiurvein mies kirjoitti:

        kaahee paekka öylöstä tekstijäs lukkee. myö että sekoesko se kynsiin, että tuilko hiliperistä iha älytön mölliskö. vua eeee... elolle selevis ja palas OIKEIHIN IMMEISTEN KIRJOEN...

        meekäkäese kirjottoo ku joku uusmualaene. No, jäläkiseuraakset onnii jo männeet ohi. Muikkukukkoo ja kokeelpiimee oon lappanna nuamaa. Nyt onnii olo jo ku oekeella immeesellä konsanaa.


    • kyllä naurattaa

      hohohhoohoh!!!! savolaiset on näköjään aika idiootteja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      714
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      80
      698
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      46
      659
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      571
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      553
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      492
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe