Hyviä rahanhankkimiskonsteja? Miten saada melko helposti ja nopeasti rahaa? En tarkota nyt mitään lainaa tms. vaan niinku 15v:lle jostain käteistä muutamia kymppejä?
Mistä rahaa??
11
3209
Vastaukset
- asiantuntijamies
monella aikuisella miehellä on halua nuoria poikia kohtaan, ja hyvä tapa ansaita rahaa on myydä itseään. jos prostituutio ei kiinnosta, niin tarjolla on monenlaista muutakin työtä. ja sitten voit alkaa vaikka keräilemään pulloja, kuten monet köyhät tekevät
- ehdotus
pölli tavaraa ja myy..
- :((
pimee oot.
- hennaliina
:(( kirjoitti:
pimee oot.
ei ole olemassa helppoa rahaa. etkä toivottavasti rikolliseksi ala.. ja todellakin.. pullojenkeruu ei ole vain köyhien hommaa. pari euroa saattaa tulla jo viiden kilsan pyörälenkillä! kunhan vaan katse on ojassa ja pussi mukana. eikä siinä mitään hävettävää ole. naapureilta voit kysyä jotain pikkuhommaa. ehkä vanhemmat antaa jos peset auton tai teet osan joulusiivoista. lehtien jakoa.. mansikkamaalle kesällä.. sielä on paljo nuoria. konstit on monet.
- SAADFADSA
suoralähetys.fi
- hmmm...
Paljon asiattomia viestejä...
Vie lapsia leikkimään, auta ihmisiä joulusiiv. koristeluissa, kerää pulloja, luo lunta, käy kaupassa. - kokeilla kannattaa aina
hmmm... kirjoitti:
Paljon asiattomia viestejä...
Vie lapsia leikkimään, auta ihmisiä joulusiiv. koristeluissa, kerää pulloja, luo lunta, käy kaupassa.tossa ois yks keino
www.agloco.com/r/BBJD6570
kannattaa oikees rekisteröityä tonne!
oon muutamii kuukausii jo käyttäny tota ja sanotaa näin että on helpottanu huomattavasti raha tilannette. - pastori
kokeilla kannattaa aina kirjoitti:
tossa ois yks keino
www.agloco.com/r/BBJD6570
kannattaa oikees rekisteröityä tonne!
oon muutamii kuukausii jo käyttäny tota ja sanotaa näin että on helpottanu huomattavasti raha tilannette.ku kirjaudut tästä http://bux.to/?r=pastori
ja klikkailet mainoksii ni alat tienaamaa.
Kerää omia referaaleja ni tienaat enemmän ja enemmän. itse olen kohta käyttäny tota jonkuu 2kk ja tienannu helposti ja vaivatta melkee 50€
Eihän se paljo rahaa oo mut pikkuse rahaa pienellä työllä =) säästät vaikka pitkää ja sijoitat viisasti ne johonkii.
- gfdgrt
Kesäks töihin... verottaja lähettää 16v täyttäneelle automaattisesti verokortin, mut jos on 15 niin hakee/tilaa verottajalta ja töihin!!!!
- ....................
Rikolliset ja varkaat keskitysleireille!
- lisää rahaa
http://www.mistarahaa.net/
Tuolta löytyy muutama hyvä vinkki, jos on tarvetta pienelle lisätulolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1112282- 981374
- 1701197
- 531165
- 681111
- 43997
Hienoa SDP 24,8%
Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast163913- 49849
- 115783
- 67776