Muslimimies on pahoinpidellyt vaimoaan.
Mutta MIES EI LYÖ VAIMOAAN. Vain surkea rääpäle voi pahoinpdellä naista.
Jumala on luonut miehen suojelemaan naista. Allah taas opettaa koraanissa miestä pahoinpitelemään naista.
Korjatkaa aina tästä lähtien, jos joku sanoo vaimonsa pahoinpitelijää mieheksi. Ei hän ole sitä.
Hameen monet muslimit kyllä jo ovatkin laittaneet päälleen. Se sopii tilanteeseen.
Muslimien keskuudessa on kuulemma yleistä vaimon pahoinpitely.
Ihmettelen, miksi naiset eivät tee rikosilmoitusta?
Mielestäni naisten pahoinpitelijä pitää ehdottomasti saattaa lain edessä vastuuseen rikoksestaan.
Musliminaiset.
Suomessa teillä on oikeus koskemattomuuteen. Laittakaa raukat naismaiset miehenne viranomaisten eteen.
pahoinpitelijät
5
217
Vastaukset 5
- kristityille naisille:
tehkää rikosilmoitus ja jättäkää se äijä.
- Totuus on
kuitenkin se, että koraanissa kehoitetaan miestä lyömään vaimoaan, mutta raamatussa Jeesus Kristus kehottaa rakastamaan lähimmäistään. Tässä on se oleellinen ero ko. asiassa! Kumpaa muslimit, haluatte totella? Kumpi teistä on oikein?
- Submitter
Totuus on kirjoitti:
kuitenkin se, että koraanissa kehoitetaan miestä lyömään vaimoaan, mutta raamatussa Jeesus Kristus kehottaa rakastamaan lähimmäistään. Tässä on se oleellinen ero ko. asiassa! Kumpaa muslimit, haluatte totella? Kumpi teistä on oikein?
30:21. Eräs Hänen merkeistään on myös se, että Hän on teistä itsestänne luonut teille puolisot, jotta löytäisitte heistä tyydytyksen, ja Hän on antanut teille keskinäistä rakkautta ja laupeutta. Totisesti, tässä on merkkejä niille, jotka ajattelevat.
25:74. ja ne, jotka sanovat: »Herra, suo meille silmien iloa vaimoistamme ja jälkeläisistämme ja tee meistä niiden esikuvia, jotka hartautta harjoittavat,
Äidin kunnioitus:
31:14. Olemme myös määrännyt ihmisen pitämään huolta vanhemmistaan; hänen äitinsä on kantanut häntä äärimmäiseen uupumukseen saakka, ja hänen vieroittamisensa on kestänyt toista vuotta. Kiitä Minua ja molempia vanhempiasi. Minun luokseni on kaikkien palattava
- läheltä seurannut
.. että lähes jokaisessa väkivaltatapauksessa mies osaa kietoa naisen pikkusormensa ympärille käyttäen aluksi henkistä väkivaltaa, niin että nainen itse uskoo tehneensä väärin ja uskoo näin ollen olevansa "ansainnut" kurituksen.
Jostain syystä naiset vain kestävät tätä tilannetta rakkauden voimalla ja uskomalla niihin miehen sanoihin että tämä tosiaan oli se viimeinen kerta.. :\
Uskonnolla ei sen sijaan ole mitään merkitystä tässä vaiheessa, tätä tapahtuu niin kristityissä kuin muslimipiireissä ja ihan ateistikodeissakin. Onneksi toiset naiset osaavat repäistä itsensä irti tästä kierteestä, mutta sen sanon että helppoa se ei ole missään tapauksessa! suomen perheväkivalta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.891438Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu47993- 15876
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.40828Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.82748- 92741
- 46718
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl17717Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj27677- 68672
- 59662
- 47654
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan97651- 11631
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa56585Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47576Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.129557- 43544
Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13522Oliko virhe palkata näykkelis johtoon?
Kunnan asiat sekaisin eikä mikään homma toimi. Ilmeisesti samaa sekoilua muillekin suunnille. Johtaja asuu itse muualla140517