pahoinpitelijät

KOKONAAN MIES

Muslimimies on pahoinpidellyt vaimoaan.

Mutta MIES EI LYÖ VAIMOAAN. Vain surkea rääpäle voi pahoinpdellä naista.
Jumala on luonut miehen suojelemaan naista. Allah taas opettaa koraanissa miestä pahoinpitelemään naista.

Korjatkaa aina tästä lähtien, jos joku sanoo vaimonsa pahoinpitelijää mieheksi. Ei hän ole sitä.
Hameen monet muslimit kyllä jo ovatkin laittaneet päälleen. Se sopii tilanteeseen.

Muslimien keskuudessa on kuulemma yleistä vaimon pahoinpitely.
Ihmettelen, miksi naiset eivät tee rikosilmoitusta?
Mielestäni naisten pahoinpitelijä pitää ehdottomasti saattaa lain edessä vastuuseen rikoksestaan.

Musliminaiset.
Suomessa teillä on oikeus koskemattomuuteen. Laittakaa raukat naismaiset miehenne viranomaisten eteen.

5

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kristityille naisille:

tehkää rikosilmoitus ja jättäkää se äijä.

• Totuus on

kuitenkin se, että koraanissa kehoitetaan miestä lyömään vaimoaan, mutta raamatussa Jeesus Kristus kehottaa rakastamaan lähimmäistään. Tässä on se oleellinen ero ko. asiassa! Kumpaa muslimit, haluatte totella? Kumpi teistä on oikein?

• Submitter
        Totuus on kirjoitti:

kuitenkin se, että koraanissa kehoitetaan miestä lyömään vaimoaan, mutta raamatussa Jeesus Kristus kehottaa rakastamaan lähimmäistään. Tässä on se oleellinen ero ko. asiassa! Kumpaa muslimit, haluatte totella? Kumpi teistä on oikein?

30:21. Eräs Hänen merkeistään on myös se, että Hän on teistä itsestänne luonut teille puolisot, jotta löytäisitte heistä tyydytyksen, ja Hän on antanut teille keskinäistä rakkautta ja laupeutta. Totisesti, tässä on merkkejä niille, jotka ajattelevat.

25:74. ja ne, jotka sanovat: »Herra, suo meille silmien iloa vaimoistamme ja jälkeläisistämme ja tee meistä niiden esikuvia, jotka hartautta harjoittavat,

Äidin kunnioitus:
        31:14. Olemme myös määrännyt ihmisen pitämään huolta vanhemmistaan; hänen äitinsä on kantanut häntä äärimmäiseen uupumukseen saakka, ja hänen vieroittamisensa on kestänyt toista vuotta. Kiitä Minua ja molempia vanhempiasi. Minun luokseni on kaikkien palattava

• läheltä seurannut

.. että lähes jokaisessa väkivaltatapauksessa mies osaa kietoa naisen pikkusormensa ympärille käyttäen aluksi henkistä väkivaltaa, niin että nainen itse uskoo tehneensä väärin ja uskoo näin ollen olevansa "ansainnut" kurituksen.

Jostain syystä naiset vain kestävät tätä tilannetta rakkauden voimalla ja uskomalla niihin miehen sanoihin että tämä tosiaan oli se viimeinen kerta.. :\

Uskonnolla ei sen sijaan ole mitään merkitystä tässä vaiheessa, tätä tapahtuu niin kristityissä kuin muslimipiireissä ja ihan ateistikodeissakin. Onneksi toiset naiset osaavat repäistä itsensä irti tästä kierteestä, mutta sen sanon että helppoa se ei ole missään tapauksessa!

• suomen perheväkivalta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      32
      2223
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      47
      2046
    3. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      39
      1852
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      319
      1843
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      109
      1436
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1365
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1298
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1147
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      41
      1045
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1036
    Aihe