Hei, onko kokemuksia näistä hotelleista? Nora on 4 tähden hotelli ja Chaba Samui Resort 3 tähden.
Nora Beach Resort/Chaba Samui resort
5
1616
Vastaukset
- cocobanana-food-samui
nora on hienompi hotelli kuin chaba samui.nora chawengin pohjois osassa kaukana ytimesta ja ranta huono,olematon noran edustalla.chaba samui keskella chawengia,hyva ranta,lahella ydinta.hinta laatusuhteeltaan first house bungalow suosikkini,tod iso uima allas,ja ranta chaweng noi,pikku chaweng hieno ja rauhallisempi kuin iso chaweng
suomalaista kotiruokaa
www.cocobananafood.freerum.com - Kokemusta on.....
Norassa asuttiin just kaks viikkoa ja aivan ihana hotelli!!!
Palvelu huippuluokkaa ja se on kaunis! Meren rannalla ja koko hotellin alue on yhtä puutarhaa, siis ihana! Suosittelen.
kaunis
loistava palvelu
merenrannalla
ei hälinää, siis rauhallinen paikka
-mittarilla kylille... (Pääsee kävellenkin mut on raksa matkanvarrella ja matkaa chawengin alkuun n.500m ja siitä sit loppuun n.7km...) Järjestävät kyytejä kolme kertaa päivässä keskustaan ja takas 50TBH, kannattaa käyttää!
Chaba samui on ihan keskustassa, siis keskellä chawengia. Kamala hälinä ympärillä, tosin meren rannalla sekin. Palvelusta, siisteydestä tms en tiedä mitään kun en siellä asunut, mutta en itse hulinan takia sinne menisi. Kukin tietenkin päättäköön mitä hakee ja haluaa.
Norasta vielä että näimme kahden viikon aikana hotellin alueella yhden kissan ja huoneessa vain yhden kekon. Kaverit asu kahden tähden hotellissa ja siellä vilisi käärmeitä, kissoja, koiria, muurahaisia, kekkoja jne... Siis kamalasti kaikkea. Kyllä tasosta kannattaa maksaa ku mä ainakin kammoksuin etukäteen kaikkia ötököitä eikä niitä sitten ollutkaan ku oli tasokas hotsku.- valittu
Kiitos vastauksista!! Päädyimme sitten Noraan, emme nimittäin halua asua hälinän keskellä.
- valintoja
valittu kirjoitti:
Kiitos vastauksista!! Päädyimme sitten Noraan, emme nimittäin halua asua hälinän keskellä.
Aurinkomatkojen tarjonnasta:
Noran sijainti on huonon huono. Ei biitsiä eikä mitään elämää - paitsi viereiselle lentokentälle kerran tunisssa tulevat ja lähtevät lentokoneet. Kannattaa ennen mennä vaikka Ikaalisten kylpylään, yhtä vähän Thaimaata sielläkin.
Chaba on ruma ja majoitus meluisan pääkadun takana, kaukana rannasta.
Viisas valitsee First Bungalowin. Rauhaa ja ylellisyyttä ja kaksi mahtavaa rantaa: Chaweng Noi ja Chaweng. - huonohomma.....
valintoja kirjoitti:
Aurinkomatkojen tarjonnasta:
Noran sijainti on huonon huono. Ei biitsiä eikä mitään elämää - paitsi viereiselle lentokentälle kerran tunisssa tulevat ja lähtevät lentokoneet. Kannattaa ennen mennä vaikka Ikaalisten kylpylään, yhtä vähän Thaimaata sielläkin.
Chaba on ruma ja majoitus meluisan pääkadun takana, kaukana rannasta.
Viisas valitsee First Bungalowin. Rauhaa ja ylellisyyttä ja kaksi mahtavaa rantaa: Chaweng Noi ja Chaweng.Itse olen asunut norassa 2 viikkoa ja tykkäsin kovasti. Sinä aikana vierailtiin firstissä useaan otteeseen ja sinne mua ei sais asumaan edes vuorokaudeksi. Toiset sanoo et hintalaatusuhde kohdallaan siellä, mikä lie se hinta sit ku laatu ei ollu hääppönen. Allas hyvä, mut muuten kamala paikka. Kävellen me norasta päästiin ihan näppärästi muutaman kerran kylille, mittarilla kuljettiin paljon, ja sit on ne ihanat skootterit, joilla pääsee kaikista näppärimmin eikä maksa juur mitään. Niin että ei norasta kyl oo matka eikä mikään chawengille. Tää palsta vaan antaa ymmärtää et kaikki elämä on etelächawengilla koska siellä on rock nights ja cocobanana, molemmat suomalaisia HYVIÄ mestoja! Koko chaweng beach on elämää täynnä ja muuallakin saarella ihania juttuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1591394Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491205Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241159Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111090- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307957- 42929
- 72895
- 73879