Apua, millä konstilla pääsen eroon kulutetusta sohvasta? En pysty pilkkomaan roskiskuntoon eli pois pitäisi nurkista saada.
Onko tietoa, kaikki neuvot tarpeen.
Sohvat pihalle - dynamiittia!! ?
6
1319
Vastaukset
- vinkkiä..........
Oletko ajatellut laittaa ilmoitusta annetaan sohva ulosvientihintaan? Jotkut käyttävät huuto.nettiä, jotkut paikallislehtien ilmoistussivuja. Kierrätyskeskukset noutavat kulukorvauksia vastaan.
- TNT on parempaa
Kokeile:
-Huuto.net, lähtöhinta 0 egee, 2 egen korotus, vain nouto
-Kierrätyskeskus, mahdollisesti noutavat ilmaiseksi- kaikille...
Itse pilkoin vanhan sohvani paremmin roskikseen sopivaksi käytten hyväksi autoani ja paksua puuta
= Laitoin sohvan puuta vasten, ja hissukseen ruttasin sen autolla kasaan...
Tämä toimi ainakin hyvin omassa tapauksessani, sillä autoni on sen verta vanha, että siinä on vielä kunnon puskurit... - atal
kaikille... kirjoitti:
Itse pilkoin vanhan sohvani paremmin roskikseen sopivaksi käytten hyväksi autoani ja paksua puuta
= Laitoin sohvan puuta vasten, ja hissukseen ruttasin sen autolla kasaan...
Tämä toimi ainakin hyvin omassa tapauksessani, sillä autoni on sen verta vanha, että siinä on vielä kunnon puskurit...ole sitä autoa,eikä rahaa sen sohvan kuljetuttamiseen......
Voi tietty ehdottaa sinne taloyhtiölle,et hommaisivat sellasen sekajätelavan pihaan kerran-kaksi vuodessa. Se sais olla siinä vaikkapa viikon,et kaikki ehtis kellarinsa läpikäymään ja tyhjäämään sinne lavalle.
Mie en oo tajunnu ikinä,miks vanhoja jääkaappeja/pesukoneita säilytetään noissa verkkokellareissa.....
Mut se on ymmärrettävää just siks,et kaikilla ei kertakaikkiaan ole mahdollisuutta viedä niitä kaatopaikalle.
Vai raahaako muumot ne sinne sylissään??? - nouda ilmaiseksi!
Minulla oli sänkynä vuosikausia vuodesohva. Koira siitä söi kulmat ja kovin oli virttyneen näköinen. Soitin kierrätyskeskukseen ja kysyin paljonko nouto maksaa."kaksikymppiä ja sohvan täytyy olla ehjä". Tämä kierrätyskeskus hoitaa myös huonekalut kaatopaikalle. Puhelimessa olin jo sanonut, että sohva ei ole ehjä. Ilmeisesti olisi rikkinäisen nouto ollut vielä kalliimpaa. Sanoin kiitos ja kuulemiin. Kun ostin uuden sängyn, huonekaluliike veloitti sen kaksikymppisen ja toimittivat sen sohvan suoraan kaatopaikalle, eikä tarvinnut olla ehjä. En oikein millään ymmärrä kierrätyskeskusten logiikkaa. Nettisivuillaan sanovat, että jos tavarat ovat hyväkuntoisia haetaan ilmaiseksi. Olen aikaisemmin toimittanut kierrätyskeskukseen oikein hyviä huonekaluja ja aina olen niistä joutunut maksamaan. Vinkiksi teille, jos teillä on suhteellisen hyväkuntoisia huonekaluja, ottakaa yhteyttä esimerkiksi lähetyskirpputoreihin, esim. Fida. Kun äitini kuoli, he noutivat kaikki ILMAISEKSI!
- Chi
nouda ilmaiseksi! kirjoitti:
Minulla oli sänkynä vuosikausia vuodesohva. Koira siitä söi kulmat ja kovin oli virttyneen näköinen. Soitin kierrätyskeskukseen ja kysyin paljonko nouto maksaa."kaksikymppiä ja sohvan täytyy olla ehjä". Tämä kierrätyskeskus hoitaa myös huonekalut kaatopaikalle. Puhelimessa olin jo sanonut, että sohva ei ole ehjä. Ilmeisesti olisi rikkinäisen nouto ollut vielä kalliimpaa. Sanoin kiitos ja kuulemiin. Kun ostin uuden sängyn, huonekaluliike veloitti sen kaksikymppisen ja toimittivat sen sohvan suoraan kaatopaikalle, eikä tarvinnut olla ehjä. En oikein millään ymmärrä kierrätyskeskusten logiikkaa. Nettisivuillaan sanovat, että jos tavarat ovat hyväkuntoisia haetaan ilmaiseksi. Olen aikaisemmin toimittanut kierrätyskeskukseen oikein hyviä huonekaluja ja aina olen niistä joutunut maksamaan. Vinkiksi teille, jos teillä on suhteellisen hyväkuntoisia huonekaluja, ottakaa yhteyttä esimerkiksi lähetyskirpputoreihin, esim. Fida. Kun äitini kuoli, he noutivat kaikki ILMAISEKSI!
Maksoin äsken 50€ siitä hyvästä että vanha sohvani noudettiin kaatopaikalle!!! Siis miettikää, 50€ äitiysrahalla elävän sohvan kierrättämisestä- jos olisin ollut paskiainen, olisin heittänyt sohvan parvekkeelta alas ilmaiseksi. Kävi kyllä mielessä tuokin ajatus, mutta kiltti ihminen kun olen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005207777- 2322692
- 262591
- 1611950
- 1141788
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?51612Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21376- 761203
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621188IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41165