Legacy Eklund osa 2.

andalusiaa

7

322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fruitsi

      Tarinasi on ihan ok, mutta eikö sinustakin tunnu, että mainostat hieman liian usein täällä? Tai siis, kaksi kertaa vasta, mutta aika lyhyen aikavälin sisällä.

      • andalusiaa

        Tarina on vasta uusi, joten kai sinne lukijoita haluan. :)


      • Fruitsi
        andalusiaa kirjoitti:

        Tarina on vasta uusi, joten kai sinne lukijoita haluan. :)

        En epäile ollenkaan ettetkö haluaisi lukioita, mutta kun samalle sivulle tulee kaksi mainosta menee se ehkä jo vähän yli. No, sinä teet miten teet, en minä tästä sen enempää "motkota."


      • Fruitsi kirjoitti:

        En epäile ollenkaan ettetkö haluaisi lukioita, mutta kun samalle sivulle tulee kaksi mainosta menee se ehkä jo vähän yli. No, sinä teet miten teet, en minä tästä sen enempää "motkota."

        Tää on hyvä taria. Useista LC:istä huomaa ensimmäisistä osista, että miltä tarina tulee näyttämään. Ensi vaikutelma on A ja O, sillon sen pitäisi "imaista" lukemaan :D Tykkään, rupeaan seuraamaan, jatka samaan malliin vaan.


      • andalusiaa
        viveca87 kirjoitti:

        Tää on hyvä taria. Useista LC:istä huomaa ensimmäisistä osista, että miltä tarina tulee näyttämään. Ensi vaikutelma on A ja O, sillon sen pitäisi "imaista" lukemaan :D Tykkään, rupeaan seuraamaan, jatka samaan malliin vaan.

        Eli siis kiitokset viveca87 kommenteista, mukavaa, että pidit legacystani. :)

        Frutsi: Jotta olisit tyytyväinen, yritän hidastaa hieman tahtia mainostuksen parissa. :)


      • andalusiaa kirjoitti:

        Eli siis kiitokset viveca87 kommenteista, mukavaa, että pidit legacystani. :)

        Frutsi: Jotta olisit tyytyväinen, yritän hidastaa hieman tahtia mainostuksen parissa. :)

        Yksi kysymys sinulle...
        En voinut kommentoidan Liveyournal:iin, sillä olet estänyt Anonyymit kommentit, mutta btw asiaan...

        Mistäs olet löytänyt nuo silmät? ovatko ne kenties korvaavat? mistä löysit ne, sillä olen kolunut kaikki paikat enkä ole löytänyt KUNNOLLISIA korvaavia silmiä mistään, kaikki on jotenkin niin hnn kieroja :D eipä täs muuta jatka samaan malliin.


      • andalusiaa
        viveca87 kirjoitti:

        Yksi kysymys sinulle...
        En voinut kommentoidan Liveyournal:iin, sillä olet estänyt Anonyymit kommentit, mutta btw asiaan...

        Mistäs olet löytänyt nuo silmät? ovatko ne kenties korvaavat? mistä löysit ne, sillä olen kolunut kaikki paikat enkä ole löytänyt KUNNOLLISIA korvaavia silmiä mistään, kaikki on jotenkin niin hnn kieroja :D eipä täs muuta jatka samaan malliin.

        Ohhoh, noniin nyt on asetukset vaihdettu. :) Silmät eivät ole korvaavat, (mutta olen ladannut kyllä korvaavatkin, jotka mielestäni ovat todella hyvät), mutta nuo kyseiset silmät ovat täältä: http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=168102


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe