Eli siis toinen osa Eklundien elämästä on ilmestynyt. :) Ja eikun vain lukemaan:
http://legacyeklund.livejournal.com/
Legacy Eklund osa 2.
7
322
Vastaukset
- Fruitsi
Tarinasi on ihan ok, mutta eikö sinustakin tunnu, että mainostat hieman liian usein täällä? Tai siis, kaksi kertaa vasta, mutta aika lyhyen aikavälin sisällä.
- andalusiaa
Tarina on vasta uusi, joten kai sinne lukijoita haluan. :)
- Fruitsi
andalusiaa kirjoitti:
Tarina on vasta uusi, joten kai sinne lukijoita haluan. :)
En epäile ollenkaan ettetkö haluaisi lukioita, mutta kun samalle sivulle tulee kaksi mainosta menee se ehkä jo vähän yli. No, sinä teet miten teet, en minä tästä sen enempää "motkota."
Fruitsi kirjoitti:
En epäile ollenkaan ettetkö haluaisi lukioita, mutta kun samalle sivulle tulee kaksi mainosta menee se ehkä jo vähän yli. No, sinä teet miten teet, en minä tästä sen enempää "motkota."
Tää on hyvä taria. Useista LC:istä huomaa ensimmäisistä osista, että miltä tarina tulee näyttämään. Ensi vaikutelma on A ja O, sillon sen pitäisi "imaista" lukemaan :D Tykkään, rupeaan seuraamaan, jatka samaan malliin vaan.
- andalusiaa
viveca87 kirjoitti:
Tää on hyvä taria. Useista LC:istä huomaa ensimmäisistä osista, että miltä tarina tulee näyttämään. Ensi vaikutelma on A ja O, sillon sen pitäisi "imaista" lukemaan :D Tykkään, rupeaan seuraamaan, jatka samaan malliin vaan.
Eli siis kiitokset viveca87 kommenteista, mukavaa, että pidit legacystani. :)
Frutsi: Jotta olisit tyytyväinen, yritän hidastaa hieman tahtia mainostuksen parissa. :) andalusiaa kirjoitti:
Eli siis kiitokset viveca87 kommenteista, mukavaa, että pidit legacystani. :)
Frutsi: Jotta olisit tyytyväinen, yritän hidastaa hieman tahtia mainostuksen parissa. :)Yksi kysymys sinulle...
En voinut kommentoidan Liveyournal:iin, sillä olet estänyt Anonyymit kommentit, mutta btw asiaan...
Mistäs olet löytänyt nuo silmät? ovatko ne kenties korvaavat? mistä löysit ne, sillä olen kolunut kaikki paikat enkä ole löytänyt KUNNOLLISIA korvaavia silmiä mistään, kaikki on jotenkin niin hnn kieroja :D eipä täs muuta jatka samaan malliin.- andalusiaa
viveca87 kirjoitti:
Yksi kysymys sinulle...
En voinut kommentoidan Liveyournal:iin, sillä olet estänyt Anonyymit kommentit, mutta btw asiaan...
Mistäs olet löytänyt nuo silmät? ovatko ne kenties korvaavat? mistä löysit ne, sillä olen kolunut kaikki paikat enkä ole löytänyt KUNNOLLISIA korvaavia silmiä mistään, kaikki on jotenkin niin hnn kieroja :D eipä täs muuta jatka samaan malliin.Ohhoh, noniin nyt on asetukset vaihdettu. :) Silmät eivät ole korvaavat, (mutta olen ladannut kyllä korvaavatkin, jotka mielestäni ovat todella hyvät), mutta nuo kyseiset silmät ovat täältä: http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=168102
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394