Legacy Eklund osa 2.

andalusiaa

7

284

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fruitsi

Tarinasi on ihan ok, mutta eikö sinustakin tunnu, että mainostat hieman liian usein täällä? Tai siis, kaksi kertaa vasta, mutta aika lyhyen aikavälin sisällä.

• andalusiaa

Tarina on vasta uusi, joten kai sinne lukijoita haluan. :)

• Fruitsi
        andalusiaa kirjoitti:

Tarina on vasta uusi, joten kai sinne lukijoita haluan. :)

En epäile ollenkaan ettetkö haluaisi lukioita, mutta kun samalle sivulle tulee kaksi mainosta menee se ehkä jo vähän yli. No, sinä teet miten teet, en minä tästä sen enempää "motkota."

• Fruitsi kirjoitti:

En epäile ollenkaan ettetkö haluaisi lukioita, mutta kun samalle sivulle tulee kaksi mainosta menee se ehkä jo vähän yli. No, sinä teet miten teet, en minä tästä sen enempää "motkota."

Tää on hyvä taria. Useista LC:istä huomaa ensimmäisistä osista, että miltä tarina tulee näyttämään. Ensi vaikutelma on A ja O, sillon sen pitäisi "imaista" lukemaan :D Tykkään, rupeaan seuraamaan, jatka samaan malliin vaan.

• andalusiaa
        viveca87 kirjoitti:

Tää on hyvä taria. Useista LC:istä huomaa ensimmäisistä osista, että miltä tarina tulee näyttämään. Ensi vaikutelma on A ja O, sillon sen pitäisi "imaista" lukemaan :D Tykkään, rupeaan seuraamaan, jatka samaan malliin vaan.

Eli siis kiitokset viveca87 kommenteista, mukavaa, että pidit legacystani. :)

Frutsi: Jotta olisit tyytyväinen, yritän hidastaa hieman tahtia mainostuksen parissa. :)

• andalusiaa kirjoitti:

Eli siis kiitokset viveca87 kommenteista, mukavaa, että pidit legacystani. :)

Frutsi: Jotta olisit tyytyväinen, yritän hidastaa hieman tahtia mainostuksen parissa. :)

Yksi kysymys sinulle...
        En voinut kommentoidan Liveyournal:iin, sillä olet estänyt Anonyymit kommentit, mutta btw asiaan...

Mistäs olet löytänyt nuo silmät? ovatko ne kenties korvaavat? mistä löysit ne, sillä olen kolunut kaikki paikat enkä ole löytänyt KUNNOLLISIA korvaavia silmiä mistään, kaikki on jotenkin niin hnn kieroja :D eipä täs muuta jatka samaan malliin.

• andalusiaa
        viveca87 kirjoitti:

Yksi kysymys sinulle...
        En voinut kommentoidan Liveyournal:iin, sillä olet estänyt Anonyymit kommentit, mutta btw asiaan...

Mistäs olet löytänyt nuo silmät? ovatko ne kenties korvaavat? mistä löysit ne, sillä olen kolunut kaikki paikat enkä ole löytänyt KUNNOLLISIA korvaavia silmiä mistään, kaikki on jotenkin niin hnn kieroja :D eipä täs muuta jatka samaan malliin.

Ohhoh, noniin nyt on asetukset vaihdettu. :) Silmät eivät ole korvaavat, (mutta olen ladannut kyllä korvaavatkin, jotka mielestäni ovat todella hyvät), mutta nuo kyseiset silmät ovat täältä: http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=168102

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      232
      4043
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      124
      2154
    3. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      213
      1788
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      64
      1764
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      176
      1597
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      186
      1496
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      53
      1344
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1271
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1248
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1151
    Aihe