Moi!
Tässä vaihtoehtoa sinulle/teille reippaat, omatoimiset matkailijat, jos kiinnostaa vähän erilaisempi matkailu Venezuelassa, sen hotellin notkuvien allinclusive pöytien ja rannan välille.
Suosittelen mantereelle menoa Puerto la Cruziin. Isla de Margaritalta Punta de Piedra.lta Ferryllä n.2.5h/20e. Satamassa kannattaa olla jo ajoissa. Laivoja lähtee 2-3h.välein. Puerto la Cruzista löytyy majoitusvaihtoehtoja joka lähtöön ja Mochima.lta löytyy hienoja rantoja ja paljon pikku saaria, jonne pääsee, kun vuokraa veneen omaan käyttöön. Kaikki 100kertaa halvempaa, kuin turistipaikoissa. Myös busseilla pääsee joka suuntaan, Puerto Ordaz, San Cristobal, Caracas, Maracaibo ovat näkemisen arvoisia kaupunkeja. Varovaisuus ja terve maalaisjärki mukaan. Jos halua vielä eksoottisempaa, mene amazoniin, Santa Elena de Uairen.iin. Kerää oma retkikunta, n.5turistia paikallinen intiaaniopas, kokki ja muutama kantaja/avustaja ja suuntaa syvälle viidakkoon vaikka viikoksi. Koet ja näet paljon!!! Tuonne suuntaan on hyvä ottaa Suomesta rokotukset suojaksi ja malaria. Venezuela on uskomattomampia maita, joita olen nähnyt. Annan mielelläni vinkkejä Venezuelaan matkaajille.
HYVÄÄ JA TURVALLISTA REISSUA!
Rekisteröi oma nimimerkki
Liity Suomi24:n jäseneksi ja rekisteröi ikioma nimimerkki!
Uutta: Rekisteröitynyt käyttäjä voi itse poistaa oman rekisteröidyllä nimimerkillä kirjoittamansa viestin.
Rekisteröinti kannattaa, koska sama nimimerkki on käytössäsi sekä chatissa että keskusteluissa eikä kukaan muu voi samaa nimimerkkiä palveluissa käyttää.
Varaa oma nimimerkki
--------------------------------------------------------------------------------
Suomi24 on osa Eniroa Etusivu | Mainosta | Palaute | Opastus
Ilmoitus
VAIHTELUA
lkjh
1
590
Vastaukset
- Matkailija Sede
Hei,
ihana lukea joskus jonkun järkevän matkailijan
viestejä. Yleensä täällä kysellään vaan ruuasta.
Ihmiset matkustavat maapallon toiselle puolelle
ruuan takia.
Olen itsekin käynyt Margaritalla ja seikkaillut
Etelä-Amerikassa.
Kiitos kirjoituksestasi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1074897Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744251546- 1911128
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101108Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk161026Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861010Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47931- 64921
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826