Voinko tehdä 7veljeksen ohjeella Jussista villasukat? Jussissa puikkokoko on 4 ja 7v. 3,5.
Novitan Jussi & villasukat
5
2552
Vastaukset
- eri kokoa vaan
Tottakai voi tehdä. Sukista tulee vaan vähän isommat. Justiinsa itsekin teen jussista saapassukkia. koko 40, puikot 3,5, silmukoita puikolla 11.
Jussi ja Seitsemän veljestä ovat ymmärtääkseni samanlaisia lankoja, Jussi-lankaa myydään vain "satunnaisesti" eli ovat vain sellaisa tehtaan yksittäisiä eriä, eikä sitä ole jatkuvasti saatavilla ja myös värit poikkeavat Seitsemän veljeksen väreistä. Joten Jussi-langalle sopivat Seitsemän veljestä-langan ohjeet.
- tenkkapoo
Juu, muistin väärin tuon 7-velj. puikkokoon kun itse aina neulon 3,5.
Tosiaan kun vertailin Jussia tuohon toiseen niin olivat kyllä huomattavasti samannäköisiä. Enpä tiennytkään, että Jussi olisi samaa lankaa eri kääreessä. - Jaanelo
tenkkapoo kirjoitti:
Juu, muistin väärin tuon 7-velj. puikkokoon kun itse aina neulon 3,5.
Tosiaan kun vertailin Jussia tuohon toiseen niin olivat kyllä huomattavasti samannäköisiä. Enpä tiennytkään, että Jussi olisi samaa lankaa eri kääreessä.Ei Jussi ole suoraan samaa tavaraa kuin Seiskaveikka. Jussi tehdään Seiskaveikan (ja Nallen) jämistä, joten se on hyvin samanlaista kuin Seiskaveikka. Värit ovat mitä milloinkin, joten ne vaihtelevat eri erien välillä hyvin suuresti. Jos Jussista haluaa tehdä jotain suurempaa, kannattaa ostaa koko lankasatsi kerralla, että saa samaa värierää. Voi olla, että samaa väriä ei enää myöhemmin edes tule.
- mun veikassa
Mun 7-veikassa ja Jussissa on molemmissa puikkokoko 4.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273643- 412479
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372333Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72097Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141412
- 1291329
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2751310Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451285