Me ollaan alustavasti puhuttu mieheni kanssa josko mentäisiin ens kesänä naimisiin.. Oon aina ajatellu että haluan hienot ja suuret kirkkohäät, koko suku ja ystävät paikalle!
Mutta nyt yhtenä iltana aloin miettiä, että mitä järkeä siinä toisaalta on pistää kauhea määrä rahaa sellaiseen kun sen voisi laittaa johonkin järkevämpäänkin ,esim. meillä remonttiin.
Ja koska minä haluan ehdottomasti naimisiin ennen kuin saamme lapsia ja jos häät maksaa maltaita niin niitä ei sitten ihan heti kyllä ole näköpiirissä..
Eli ajatuksena olisi tällainen;
Alle 20 vierasta; vanhemmat, sisarukset perheineen ja ehkä lähimmät ystävät, kirkossa kyllä mentäisiin naimisiin ja sen jälkeen vain kakkukahvit ihan vaan meillä kotona.
Ja koska mä en halua mitään ryyppäjäis häitä, niin tässä välttyisi niiltäkin.. =)
Onko muilla samoja ajatuksia? Ja ehkä jo tällaiset toteutuneet häät? saa kommentoida ja antaa vinkkejä! =)
Pienet häät
4
1000
Vastaukset
- ...
laitatko hääpuvun kuitenkin päälle vai jonkun muun?
- alkup.
ajattelin laittaa jonkun tosi yksinkertaisen puvun. mutta kuitenkin sellaisen, että "hei mä menen naimisiin" =)
- juhlat
hanki hyvä videokuvaus tapahtumasta - lyhyttä editoitua ohjelmaa voi sitten esittää kavereille ja tutuille, jotka eivät olleet lähisukulaisten aikaan juhlassa.
- pienessä mittakaavassa
Minulla oli mieheni kanssa avioituessani viisi vuotta sitten pienet häät. Kirkossa ei ollut kuin parikymmentä ihmistä. Kirkossa vihkimisen jäkkeen käytiin syömässä ja siinä ne häät oli. Minulla oli hääpuku ja -kampaus. Vuokrapuku ei tullut kovin kalliiksi. Suosittelen !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005017471- 2282608
- 262571
- 1591889
- 1141758
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31479Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621158- 751153
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41145