Tätä palstaa lukiessa tulee välillä jostain kumman syystä semmonen olo, että ihan arkipäiväisetkin käytöstavat tuntuvat nopeesti unohtuvan täällä joiltakin.
Kiukku ja ilkeys päällimmäisinä ajatuksina ja sitten suolletaan ihan mitä vaan ilmoille.
Itse ainakin olen sen tapainen, että koitan jonkinlaiset tavat pitää mielessä tilanteessa kuin tilanteessa.
Harvoin ketään haukun lyttyyn tosta noin vaan vaikka olisin kuinka oikeessa omasta mielestäni.
En myöskään arvosta kovin korkeelle ihmistä, joka "rääpii suutaan" minkä kerkiää, jos vaan omasta mielestään pienenkään aiheen moiseen touhuun löytää.
Hiukan käytöskoulua muutamille toivoisin :)
Käytöstavoista!
2
312
Vastaukset
- maalainenkin
Mikä tai kuka, antaa sinulle oikeuden arvostellä muita palstankäyttäjiä. Tuoko on sitä korostamaasi hyvää asiallista käytöstä sinulta ?
- kaiken lisäksi
Ei pelkästään kirjoitella asiattomia vaan tämän kaiken lisäksi vielä koetaan olevansa perusteettomien poistojen uhreja. Täällä on paljon uhrimentaliteettia asiattomilla kirjoittajilla ja joillakin heistä on taito esiintyä pelottavan uskottavasti vainottuina uhreina.
Moni haluaa pitää tämän palstan asiattomana ja valvomattomana tai joidenkin keskustelijoiden vallassa. Moni kokee että palsta on kuollut ilman asiattomuuksia ja asiattoman kirjoittelun vapautta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662932Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91751- 1111636
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191196- 93923
- 58892
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65887- 111884
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6815- 34780