jkl hyvä edullinen hieroja

tulen hulluksi

Moi!
Olen kipeyttänyt todella pahasti yläselkäni ja niskan alueen. Lääkäri kehotti menemään hierojalle, mutta ensikertalainen kun olen, en tiedä, minne mennä. Mikä on hyvä paikka jyväskylän seudulla ja kukkarollekkin suht edullinen? Mä alan olla jo epätoivoinen näiden kipujeni kanssa ja hyvät neuvot kalliit. Siitä kiitos jo etukäteen.

14

8868

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä tarkoitat

      edullisella ... mutta jos googlaat hieroja ja Jyväskylä löytyy aika paljon ...
      Soita ja kysy hinnat ja onko koulutettu hieroja, siis TEOn rekisterissä (joku voi kyllä vastata että kyllä on käynyt koulua, muttei se vältämättä riittää)

      Uteliaisuudesta, mitä olisit valmis maksamaan vaikka 45 mn hieronnasta ?

    • auttaa

      www.petrinosaavatkadet.auttaa.fi

    • urheilijatyty......

      Jos etsit hyvän asiakaspalvelutason omaavaa hieronta paikkaa, niin älä ainakaan erehdy menemään Jyväskylässä "Fysikaalinen hoitolaitos ja urheiluhierontakeskus Juha Mykkänen"-nimiseen paikkaan...siellä on todella törkeää asiakaspalvelua, toisinsanoen silkkaa asiakkaiden rahastusta! Jos unohdat vahingossa sovitun hieronta-aikasi niin sinua veloitetaan seuraavasta hieronnasta tuplaten!!!Silkkaa rahastusta!!! Nim.kokenut tämän ja vaihtanut paikkaa...

      • Moi,

        Itsekin olen hieroja ja yleensä annan kyl yhen kerran anteeksi,mutta täytyy muistaa että moni "huijaa" ja väittävät monta kertaa vahingossa unohtavansa ja se ei myöskään ole oikein! Miettikää yksityisyrittäjän näkökulmasta...jos asiakkaat jättää saapumatta,niin yrittäjä ei koskaan saa senttiäkään rahaa mistään. Sitä moni vaan myös "sattuu unohtamaan".

        Tämän takia itsekin jouduin tiukentamaan sääntöjä kun vuositasolla tuli tästä syystä johtuen 2-4000e tappiota. Ei pelkkiä unohtumisia,mutta myös paljon ihan viime hetken peruutuksia mistä ei mitenkään voinu tietää etukäteen.. Silleen toivoisi että kunnioitus molemminpuolin! Minä olen ainakin aina ajatellut asiakkaitteni parasta ja aina yritän järjestää asiat asiakkaan näkökulmasta parhaalla tavalla ja silloin ei kyllä halua tulla noin kohdelluksi. No,onneksi suurin osa asiakkaistani ovat hyviä asiakkaita jotka kunnioittavat sääntöjä ja arvostavat työtäni. :) Se just yks parhaita puolia tässä työssä,että asiakkailta oikeasti tulee hyvää palautetta ja usein. :) Samaan aikaan asiakkaat just valittavat sitä että kun omassa työpaikassaan tulee palautetta vaan silloin kun joku asia menny huonosti...eli onnellinen voi olla kun valinnut hyvän ja palkitsevan työn..ja nyt en puhu rahasta..:)


      • DonMega

        Se nyt vaan on alaan sisältyvää tappiota. Kaikkea ei voi asiakkaille sysätä.


    • Hieroja Jyväskylästä

      Olen miettinyt ajan varaamista hierojalle, ja törmäsin muutamaan aika edulliseen vaihtoehtoon. Onko kukaan käynyt Tarja Varjosella ja mitä mieltä olitte?

      • poly6333

        mee wieruhierojissa mikolle,,sillä kalvot ainakin saa kyytiä


    • pavilo

      Wieru hierojissa Mikko niminen hieroja on saanut hyvää palautettta

    • Koulutettu hieroja

      Kyllä se on ihan normaali käytäntö, että jos perut aikasi 24 tunnin sisällä tai jätät tulematta, niin joudut siitä jotain maksamaan. Yleensä nämä peruutusehdot on kyllä aika hyvin esillä.

    • Netta88

      Ehdottomasti paras hieroja on Suurosen Joppe. Hänen vastaanottonsa on Kauneuskeskus Eleganssissa, Väinönkatu 15. Parempaa hoitoa ja palvelua en ole saanut missään muualla. Suosittelen!!

      • AnnePa

        Samaa mieltä kuin Netta. Olen käynyt Jopen vastaanotolla jo vuosia enkä ole parempaa ja osaavanpaa mistään muualta löytänyt. Lisäksi hänellä erittäin positiivinen asenne ja huumori kohdallaan.


    • hieronn

      no jaa kaikki on tapaus kohtaisia kun täysin identisiä vartaloja ei ole riippuu myös mitä tekee työkseenkin heti lihas kireydestäkin selviää onko kontoristi vai liukuhihnalla työssä.

    • niskakipuinen

      Hyviä kokemuksia Kauppakadulta: Osteopatiapiste Kumpulaisesta Pekka: fysioterapeutti osteopaatti ym. ja Joel urheiluhieroja ja kohta valmis osteopaatti. Enemmän olen käynyt Joelilla.. He ovat saaneet mm. nikamalukot auki, ei tarvitse hieroa enää niin usein ja (kivut) hermoston rauhoitettua kr. Mgr purentaongelmat 3-hermo ym. Lisäksi hyviä neuvoja kaikilta.
      Lisäksi yli 10 v kokemus Hierontapiste Iisopista Liisasta mm. hieronta-hermoratahieronta ym. jalkahoito.
      Kuokkalan Medicassa myös Riitta hieronta voice-massage ohjeet venyttely keppi-/painoilla tehtävät jumppaohjeet.

    • niskavaivainen

      Muuramesta löytyy juhan hoitava hieronta! Jos ei tuolta saa apua vaivoihinsa niin sitten täytyy tuudittautua kirurgin veitseen :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9669
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      399
      4148
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      88
      2872
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2604
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      197
      2587
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1657
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1600
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1413
    Aihe