Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veke62

Hei

Pixxmaniasta tuli tuo tilatua ja ensinmäiset otokset otettu. Laite toimii hyvin ja käyttö helppoa ja nopeaa. Otettujen otosten muokkaaminen helppoa. Kuvatut pätkät usb:n kautta koneelle ja VideoRedo Plus ohjelmalla ylim. otokset helposti pois, samaten useamman pätkän liittäminen helppoa, toki kamerallakin tämä onnistuu tämä itsenäisesti. Sitten vaan mukana tulevalla image mixerillä mpeg2 muodosta tedään dvd ja homma on bueno.

• dvd-cam

Palataanpa hieman historiaan.

Ostin kirpparilta DVD-kameran, Hitachi DZ-BX37E mallin, ei ollut hinnalla pilattu mutta ei akkulaturia eikä muutakaan, akku toki mukana mutta tyhjä, nyt kun löytäis akkulaturin ja ehkä uuden akun. Pääsis kokeilemaan tuota toimiiko lainkaan, siisti, kuin uusi.

Onko kellään kokemusta tuosta Hitachin kamerasta, kamerassa DVD ja muistikortti mahdollisuus kuvata.

Itselläni myös ihan nykypäivän videokamera mutta joskus haaveilin tuollaisesta edellä mainitusta kamerasta ja nyt halpa mahdollisuus kokeilla ja muutenkin aina kiinnostaa kokeilla noita jo "aikansa eläneitä" kameroita joita saa kirppareilta pilkkahintaan.

• apuvatyypin dvd-cam

Auttakaa apuva-miestä!

Dvd-kamerani, hitachi multiformat , kehoitti formatoimaan dvd-levyn, no tein sen koska levyllä oleva materiaali oli kehnoa harjoittelukuvausta, sen jälkeen kun käynnistin kamerani seuraavan kerran ja aloin kuvata niin tuli näyttöön teksti "disk error has occurred. Format the disk now" ...no formatoin taas mutta ei auta ja tästä herjaustilasta jos poistuu ilman formatoimista ja yrittää kuvat niin tietysti tulee teksti "error disk".

Missä vika, minulla ei ole käyttö-ohjekirjaa kun olen ostanut kameran kirpparilta eikä edes uutta käyttämätöntä dvd-levyä, auttaisko uusi levy?

• apuvatyyppi

Vika selkis, ostin uusia levyjä ja uudella toimii!

• bhxd

Miksi läppärini ei toista videokamerallani kuvattuja dvd-levyjä? Eikä myöskään dvd-soitin?? DVD:t on alustettu ennen kuvausta. Kertokaa missä vika?

• +++++

Oletko tehnyt levyille finalisoinnin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2368
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      33
      1297
    3. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      983
    4. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      634
      952
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      942
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      865
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      88
      818
    8. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      686
    9. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      680
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      676
    Aihe