FIAT-uudet hinnat 1.1.2008

Livio B

Fiatien uudet hinnat on julkaistu ja löytyivät http://www.deltamotor.fi
Joitakin esimerkkejä:
Bravo T-jet Dynamic 21690
Bravo Multijet Diesel 21990
Grande Punto Multijet Diesel 16990
Linea 1,4 bensa 15990 !!
Linea Multijet Diesel 18990
Albea 12990
Aika hyvin alennukset seurailee autoverotuksen muutoksia,mutta pientä hajontaa on.

4

1892

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zztap

      Tässä yhteenvetoa :)

      Malli ...................Vanha€..Arvio€.."Oikea"€
      --------------------------------------------
      Albea ...................13995..13385..12990..(-1005e)
      Bravo T-jet Dynamic ..22990..21393..21690..(-1300e)
      Bravo Multijet Diesel..24990..21831..21990..(-3000e)
      Croma 1,8 ...............25990..24429..23990..(-2000e)
      Croma 1,9 JTD 150 .....34340..30753..28990..(-5350e)
      GP 1,4 95 5D Dynamic .17990..16335..16690..(-1300e)
      Grande Punto Multijet 19490..16787..16990..(-2500e)
      Linea 1,4 Sedan ........18990..17342..15990..(-3000e)
      Linea 1,3 Multijet ....21990..19012..18990..(-3000e)
      Punto 1,2 5D Dynamic .14690..13419..13690..(-1000e)
      Stilo MW 120 JTD ......21990..19757..20990..(-1000e)


      Tässä ei tietty ole kaikki mallit, mutta omasta mielestäni mielenkiintoisimmat. Ihan kiitettvästi noi hinnat on laskemassa...

    • Minulle avautuu osoitteista http://www.deltamotor.fi ja http://www.fiat.fi kummastakin sama hinnasto, jonka otsikkona on "Fiat-henkilöautot 5.11.2007".
      Molemmissa esim. "Fiat Linea 1.4 sedan 18 990". Tuo on kyllä täsmälleen sama kuin oli lokakuun hinnastossa. Myös Albean hinta on sekä lokakuun hinnastossa että näissä uusissa sama 13 995.

      • Mainitsemillani sivuilla onkin nyt näköjään linkin "Hinnat" lisäksi sivun reunassa uusi linkki "Hinnastot 1.1.2008". Sieltä löytyy noita edullisempia hintoja!


      • uusi hinta
        Timontti kirjoitti:

        Mainitsemillani sivuilla onkin nyt näköjään linkin "Hinnat" lisäksi sivun reunassa uusi linkki "Hinnastot 1.1.2008". Sieltä löytyy noita edullisempia hintoja!

        on kyllä HYVÄ! alennus on kovempi kuin IS:n listalla oleva ja tulee varmasti lisäämään auton myyntiä, koska tuolla hinnalla han ei saa kun pikkuautoja! ainoa miinus on tuo vanhahtava 1.4l moottori.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe