Fiatien uudet hinnat on julkaistu ja löytyivät http://www.deltamotor.fi
Joitakin esimerkkejä:
Bravo T-jet Dynamic 21690
Bravo Multijet Diesel 21990
Grande Punto Multijet Diesel 16990
Linea 1,4 bensa 15990 !!
Linea Multijet Diesel 18990
Albea 12990
Aika hyvin alennukset seurailee autoverotuksen muutoksia,mutta pientä hajontaa on.
FIAT-uudet hinnat 1.1.2008
4
1892
Vastaukset
- zztap
Tässä yhteenvetoa :)
Malli ...................Vanha€..Arvio€.."Oikea"€
--------------------------------------------
Albea ...................13995..13385..12990..(-1005e)
Bravo T-jet Dynamic ..22990..21393..21690..(-1300e)
Bravo Multijet Diesel..24990..21831..21990..(-3000e)
Croma 1,8 ...............25990..24429..23990..(-2000e)
Croma 1,9 JTD 150 .....34340..30753..28990..(-5350e)
GP 1,4 95 5D Dynamic .17990..16335..16690..(-1300e)
Grande Punto Multijet 19490..16787..16990..(-2500e)
Linea 1,4 Sedan ........18990..17342..15990..(-3000e)
Linea 1,3 Multijet ....21990..19012..18990..(-3000e)
Punto 1,2 5D Dynamic .14690..13419..13690..(-1000e)
Stilo MW 120 JTD ......21990..19757..20990..(-1000e)
Tässä ei tietty ole kaikki mallit, mutta omasta mielestäni mielenkiintoisimmat. Ihan kiitettvästi noi hinnat on laskemassa... Minulle avautuu osoitteista http://www.deltamotor.fi ja http://www.fiat.fi kummastakin sama hinnasto, jonka otsikkona on "Fiat-henkilöautot 5.11.2007".
Molemmissa esim. "Fiat Linea 1.4 sedan 18 990". Tuo on kyllä täsmälleen sama kuin oli lokakuun hinnastossa. Myös Albean hinta on sekä lokakuun hinnastossa että näissä uusissa sama 13 995.Mainitsemillani sivuilla onkin nyt näköjään linkin "Hinnat" lisäksi sivun reunassa uusi linkki "Hinnastot 1.1.2008". Sieltä löytyy noita edullisempia hintoja!
- uusi hinta
Timontti kirjoitti:
Mainitsemillani sivuilla onkin nyt näköjään linkin "Hinnat" lisäksi sivun reunassa uusi linkki "Hinnastot 1.1.2008". Sieltä löytyy noita edullisempia hintoja!
on kyllä HYVÄ! alennus on kovempi kuin IS:n listalla oleva ja tulee varmasti lisäämään auton myyntiä, koska tuolla hinnalla han ei saa kun pikkuautoja! ainoa miinus on tuo vanhahtava 1.4l moottori.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 76590
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437