Mietin vaa, et onks jollai monkeyssä tollane 72cc kone? miten toimii ja kestääkö runko ilman vahvistuksii? Olisin nimittäi ostamas koko ala- ja yläkerran mis on säköt ja kaikki valmiina.
Että tollasta mietin...
Monkey 72cc?
8
5277
Vastaukset
- dbz
jotku laittaa 110cc koneita et kyl se kestää jos sun runko kunnossa on etkä mistää hyppyreist hirveesti ajele:D
- jepjepjepjepjep
Näinpä se kai siis on :) Kiitoksia varmennuksesta..
- on se kumma
jepjepjepjepjep kirjoitti:
Näinpä se kai siis on :) Kiitoksia varmennuksesta..
kun ei isi kiellä pikkupoikaa virittämästä.
- Onhan se
on se kumma kirjoitti:
kun ei isi kiellä pikkupoikaa virittämästä.
No siis en nyt enää nii pikkupoika oo... 17 tuli äsken täyteen, eikä sen isukin nyt kaikkee tarvii tietää :)
- kalio
Kyl täälpäin kaveril on mankissaa 125cc motti ja kyl se lähtee iha mukavasti...
- Monkisti
Kyllä kestää 72cc mutta 110cc on asia erikseen. On revenny 2 runkoa ja vahvikkeita hitsattu sen jälkeen. Nyt kestää ja meno maistuu. Kulkee hyvin jo tuolla 72cc riippuen tietenkin välityksistä. 16 mm kaasari antaa bensaa.
Kulkuja n.75kmh
Pakopuoli vakioputkella ahdistaa, mutta se on äänten takia täälläpäin pakollinen. Suosittelen myös tukevampaa usd keulaa ja levyjarruja.
110 ja 125cc kulkee kuin tauti: 100kmh ->
Löytyy tallista seuraavat Monkeyt:
2 x 72cc
2x110cc
1x125cc
ja on siellä yks 50cc. Mutta sillä ei viitsi ajaa. - Anonyymi
Mites tarviiko näihi myös sen kannen samalla?
- Anonyymi
Iso vena ois hyvä mutta ei pakollinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997843- 1075607
- 2754871
- 494833
- 753604
- 512849
- 632595
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284