uskooko tuohon. Niinhän se vain oli, että Britney oli yksi maailman kauneimmista naisista vielä vuonna 2003.. Oli täydellinen kroppa ja kaikki. Neidiltä puuttui tuskin mitään. Noh nyt asia onkin sitten niin, että kyseinen nainen onkin yksi rumimmista julkkisnaisista. Onhan se toki mielipide kysymys, mutta omasta mielestäni katsoisin asian tällätavoin. On se vaan harmillista huomata miten tuhatta ja sataa täydellisyyteen noussut ihminen putoaa yhtä nopeasti alas.
jumala antaa, jumala ottaa.
5
366
Vastaukset
- Jepojee
mutta Britney on aina ollut naamaltaan ruma.
- kuitenkaan
ihan rumaksi.
Ruma on sellainen, kuten Victoria Beckham. Siitä ei saa edes meikeillä miellyttävän näköistä. Possunnenä ja luiseva naama. - häh???
Muodotonta läskiä pelkästään, mistä kropasta sinä puhut?
Ja naama on kuin nelikymppisellä juopolla. - LehmäBritney
häh??? kirjoitti:
Muodotonta läskiä pelkästään, mistä kropasta sinä puhut?
Ja naama on kuin nelikymppisellä juopolla.Britneyllä on ällöttävän ruman näköinen kroppa ja eritoten naama. 3000 vuotta vanha muumiokin on kauniimpi kuin Britney...
- naamas
LehmäBritney kirjoitti:
Britneyllä on ällöttävän ruman näköinen kroppa ja eritoten naama. 3000 vuotta vanha muumiokin on kauniimpi kuin Britney...
on ku korppikotkalla hahhahhaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2277550
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s454990- 594772
- 753438
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162015Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301890- 311829
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441677- 371609
- 1481357