KAKSIN YKSIN

♥¤OooOOooO¤♥


Sinä istut pöydässäsi
Katsot harmaan ikkunan läpi kadulle

Katseesi vaeltaa ihmishahmoissa
joita et edes näe -

Otsaasi syntyy uurteita


Seison viiden pöydän päässä
mutta tiedän ettei minun kannata
kulkea sitä matkaa
Kertoa mistä saisit näkösi takaisin
Mistä löytäisit sydämesi sykkeen uudelleen

Nämä viisi pöydän väliä -
etkä sinä edes huomaa

Sinä kuljet pois minusta

Olet jo matkalla
ja minun sydämeni käpertyy


♥¤OooOOooO¤♥

18

453

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aamun suloisuutta sinne.
      "Viides pöytä".
      "Et edes huomaa".
      Niin usein käy.
      Ei huomata sitä ensimmäistäkään pöytää.
      Nyt uimaan,,,,,,,nauraa,,,menen halliin.

      • *MURUKULTA*

        Joskus sitä on niin syvällä omassa elämässä, että turhan on huudella.. Omaa aikaa sieltä tulee ihmisten ilmoille.. jokin muu herättää..

        *huoh* Etes uimahalliin! *nauraa* :D Edistystä! Hyvä Gitta! Ja mukavaa tiistaipvän jatkoa! :)


    • Marin Frist

      huhuillut yhtään?
      Olisit *Muru* edes vilkuttanut.
      Tuollaisessa tilanteessa saa tanssia
      vaikka lambadaa helmat korvissa.:)

      Helkkarin sydän, käpertyy, ei näe ja vaikka mitä...

      Sinä tyttö, osaat luoda mahtavia runoja.

      Lunta maassa milli, joko haen potkurin???
      Liukastelematonta päivää
      T.MF

      • *MURUKULTA*

        Ootkos nähnyt, kun tuommoinen n.80cm tanssii lambaadaa?..
        Hiukset, kuin kultainen vilja pitkin selkää, aina takapulelle asti, hameena vanha huivi...
        En lähde kilpailemaankaan etes! :))))

        *nauraa* Tätä oon vähän ajatellut...vai onko liian iisiä?..
        http://www.youtube.com/watch?v=W37ETmemjM8
        ..ja jos ei tuolla, niin... MILLÄ?... :O .. Humppaa..?...

        Vettä.. vettä.. vettä...vettä, siis ulkona..*huoh*
        Mut aurinkoa sanoistasi! :D Tangjuu, M_F ! :)


    • Mysteriet

      *Tää ottaa sitä kädestä kiinni ja puhuu lempeitä sanoja...*

      Tää on niin surullinen runo!!!
      Olisko Sulla antaa nessuja

      Voi hiivatti - minähän näen tämän kuvina!!!
      Olen siellä samassa paikassa, parin pöydän päässä - etkö näe...

      Mahtava runo

      • *MURUKULTA*

        No, perskatti, siellähän sinä! :)))
        Ei mulla nessuja,,, mut vileda olis...?.. ;þ Pitäs tuo ikkuna saada puhtaaksi, mutt en tiiä, onko siitä apuja...saattaa olla, että ei auta...*huoh*
        Mutta nyt kun olet siinä, juopastaan päiväkaffet ja kattotaan sitten, kuis eukon käy.. :] .. lissää viledaa?...


    • C C

      pöytien, niin pitkä lie..."
      Peace

      • *MURUKULTA*

        ..'Mä tiedän enemmän...nyt teille soi'...
        L&L, C ! :]


    • kaaru

      Rakastamme toisiamme
      ainakin luulin niin
      on vuosia kulunut
      tuosta tunnustuksesta

      Yhdessä nyt eletty vuosia
      istumme aamupalalla
      ei sanoja
      katseesi välttää katsettani

      Mikä on tullut
      mietin
      mikä on ajanut meidät
      eroon toisistamme

      Toivon että löydän Sinut
      uudelleen
      Älä jätä minua yksin
      tuijottamaan kadulle
      läpi harmaan ikkunan

      Huomenta Muru ja kiitos, tätä tämä elämä voi olla
      Todenmukainen on runosi, mutta ei otsani nyt kurttuun mene:)))

      • *MURUKULTA*

        Tunne-eläimenä on joskus...niin sitä itteensä,,
        Sillä siitä tunnemyrskystä tai tunnesuvannosta kestää rämpiä,,, kun ei sitä auttavaa kättä näe, eikä lohduttavaa sanaa kuule, ennen kuin on itse valmis.. Elämä on niin ..elämää! :]

        *Muru huiskuttaa kahdella kädellä* Täällä on kaksi kättä jos tarvii...:D
        Litsislätsis-iltaa täältä, kaaru! :]


    • padme_amidala

      olen varma, että naurusi kaikaa kymmenenkin pöydän yli : )
      Koulussa oli helppoa, kun pommitettiin pyyhekuminpalasilla, varaapas niitä käsveskaan seuraavalle kerralle mukaan : )

      ¤ ¤ ¤ ¤ Täs muutama murunen jo valmiiksi : )

      • *MURUKULTA*

        Ei minun nauruni ole kovaäänistä.. :)))) mutta luultavasti minun jalkani tarttus tuolinjalkoihin, raapien lattiaa ennen kuin kaatuis kolisten kaakelilattialle ,,pöydän minä tönäisen mitä todennäköisemmin kumoon aiheuttaen korvia vihlovan rärinän ensin,, kupit, niin niitten kuuluukin kilistä,,,*huoh*,,,
        Pitäisikös minun alkaa sittenkin harjoilleleen sitä paikallaan oloa ja nauramista..TAI! Minä voisin laulaa!! JEE! Kiäh..ja samalla voisin ampua noita kuminpalasia... Luulis huomaavan! Oujee! :D
        Tangjuu vinkistä ... ja mentiin! ;þ


    • vakava

      Istuin pöydässä kapakan
      ulos ikkunasta kastsellen
      Kaljaa lasista maistellen
      yksin hijaa hyräillen
      Tunsin outoa värinää
      jäin sitä mä miettimään
      Aallot sydämen sai minuun yhteyden
      vaikka sitä mä tietänyt en.
      Ulos astelin ja ympärilleni katselin
      mietin kuinka saisin näköni takaisin

      Nyt kaipuu jauhaa mun sydäntään
      kun istun iltaa mä yksinään

      Toivotaa parempi näkö ensikerralla / EC ♥♥

      • *MURUKULTA*

        Miten olisin voinut tulla
        ja koskettaa

        Huolesi olisin
        halunnut karkoittaa

        Ympärilläsi vain seinä -
        luokses päässyt en

        Vain askeleet kuulin


        Vaijeten käännyin -
        rintaa puristaa

        Mene - huokaan
        - mene vaan

        Vielä me jossain
        kohdataan -
        Niin ajattelen -

        niin toivon vaan :)


        Juuh,, ja kannattas vähän tullakii,,, *nuuhkii* Ahhh.. mikä pullantuoksu! ;þ
        Olisiko hauskaa tehdä vaikka pullamaitoo? :)))
        Tuosta saat yhden --> Ö .. näin, ettei tule paha mieli. Iloisiin mussuttelemisiin, vakava ! :D


    • *Rakkaudenlahja*

      niin kuin aina ja siks kiitos!Toivotan samalla sulle sadepäivään iloa ja rakkautta tulevaan iltaan!

      • *MURUKULTA*

        Kiitos R_lahja!

        Iloa ajattelin tehdä taikinasta makiasta,
        venyvästä mut ei paukkuvasta :)))
        Kanelia ja kardmummaa
        siinä on jo paljon ja jo on kumma
        Jos ei suu hymyyn yllä
        voin pantiksi laittaa vaikka mitä, kyllä!
        Katsos Murukulta laadun takaa
        katso vaikka kissoja jotka jo lattialla makaa
        Mahat pyöreänä kuin pallot
        täytyy varoa ettei jaloilla tallo
        Hyvä niillä - pesevät tassuja
        toisella näyttäs hierovat massuja :)
        §§§
        \_/?,,,, Mokkaa, silipuplee vuaan, R_lahja ja Ö


    • Eero(91v.)

      Siehän oot tehny melko arvoituksenlisen runon
      Myö on sitä poikiin kanssa tiirailtu kun
      hyö ei jaksaneet sajepäivänä männä mehtään
      uutta satsia laittamaan.

      Miten mie voisin sinnuu nähhä jos viis pöytää
      on välis...kun näkö on muutenkii huono mutta
      miun syömmein sykkii siulle....Uso pois!

      Vaan nyt mie menen kahtomaan telkusta salaisia
      eläimiä.....Mitenhän se seksisepon ponunteko onnistuu kun miekii oon aatellu laittaa pienen
      pannun....En mie jaksa metässä ravata.

      Ja mie toivotan nyt siulle vaan hyvää illanjatkoo

      • *MURUKULTA*

        Mie en ny tiiä... uskonko mie sinnuu...
        Vähä kyl näytti, jotta sitä kahvetta men usseempi kuppi siin kuppilas..
        Ettei ny ollunna sen uuven tytön ansiot ettei se Eero mittään nähny.. Eikä kyl kukkaan muukaan....
        Mmmmm...Jos sie ny kuitennii sit lempees siel oikein kovastkii tyrkytät, luppaan mie viel harkita..
        Vuaan jos sie et pysykään uskollisena miul, vaan kuitenniin karkaat sinnne kuppilaan jok kiääntees.. ko tiää kylä tuntus olvan kovin liikkuvainen iltoo uaamuu.. enkä oikee uso, et sinnukaa voip naulat penkkiin,,,
        vaik tuot ikkää alakee siulkii olla, vauhti senku vuaan paranoo.

        Tänneen ei männä mihkään kuppilaan, vuaan juuvaanki kohvit kotosalla ja kun mie oon leiponnakii hyvee Murun-erikoispesial-pullaa, niin mikä meitin täss! Mukavan illan vietämmä, vai mittee, Eero ! ;D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe