kirpputorit

L:rantaan muuttava perhe

Hei,lukijat! Voisiko joku antaa vähän tietoja (hintoja,missä sijaitsee jne..) L:rannan kirpputoreista? Kiitos ja mukavaa talven odotusta.

8

1425

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • #rahakukkaro#

Tästä löytyy paikat: http://www.vuolanne.net/kirpputorit/#LAPPEENRANTA

Tarkoitatkohan hinnoilla myyntipaikkojen hintoja vai myytävien tavaroiden hintoja? Joku mainostaa myyntipaikkaa 17e/vko, toinen 15e/vko, kolmas jotain muuta. Myytävien tavaroiden hintataso on kaikkialla yhtä kirjava ja senhän määrää tietenkin -kuten tavaran tasonkin- vain ja ainoastaan myyjä.

• todella siisti

kirppari.
      Viikkomaksu muistaakseni 20 euroa.
      Siisti ja valoisa.
      Ja tää kirppis sijaitsee ihan lauritsalan keskustassa sellaisen kauniin suihkulähteen takana.

• carlsson

On vain todella ahtaat tilat. Myyntikopit lähes puolet pienempiä kuin tavallisesti.

• Imatralta
        carlsson kirjoitti:

On vain todella ahtaat tilat. Myyntikopit lähes puolet pienempiä kuin tavallisesti.

Just munkin piti laittaa sama kysymys! Eli mikä kirppari on paras ostospaikka huomenna lastenvaatteita etsivälle? Niin ja oishanse kiva jos mullekin jotain löytyisi!

• tänään asiakkaana
        Imatralta kirjoitti:

Just munkin piti laittaa sama kysymys! Eli mikä kirppari on paras ostospaikka huomenna lastenvaatteita etsivälle? Niin ja oishanse kiva jos mullekin jotain löytyisi!

Kävin tänän asiakkaana eurokirppiksellä. Näytti olevan paljon lasten ja aikuistenkin vaatteita. Itse olen kiinnostunut lähinnä taidelasista yms. löysinkin pari mielenkiintoista esinettä. melko siistit tilat ja väljyyttä. Paras L:rannassa mielestäni.
        Käykää toki itse katsomassa, onhan siinä vieressä kansantorikin ja Punaisen ristin kirppis.

• meil nuorillekkii

löytyy vaatteit täältä.
        Ei tietyst aina, mut kannattaa käyä useempana päivänä ja viikonloppusin ku vissii paikkavuorot vaihtuu monilta sillo.

• tuunailija

Lappeenrannassa on useita kirppiksiä. Tässä omia kokemuksiani sekä ostajana että myyjänä vuosien aikana (kiertelen nämä kaikki ainakin kerran viikossa):

1. Kansantori (Prisman vieressä)
      - satoja loosseja, paljon siistiä tavaraa. Kannattaa metsästää klo 15 ja 18 välillä kun myyjät tuovat uutta tavaraa.
      - täällä olen kolmesti myynyt omiakin tavaroita, mitään ei ole varastettu ja hyvin ovat käyneet kaupaksi. Hinnat ovat myyjästä riippuen mielestäni suht edullisia.
      - asiakkaina paljon venäläisiä, mikä on myyjän näkökulmasta vain hyvä

2. UUSI Eurokirppis (Kansantorin vieressä Prisman lähellä)

- noin kuukausi sitten avattu
      - käy Visa Electron (plussaa!)
      - myyjät puhuvat suomea (lisää plussaa)
      - paljon siistiä tavaraa ja edullisia hintoja, tietenkin myyjästä riippuen

3. Löytökirppis (elokuvateattereita vastapäätä Valtakadulla)
      - paljon vanhaa tavaraa
      - samoja myyjiä paljon, mutta silloin tällöin mahtavia löytöjä uusilta myyjiltä
      - sanoisin, että vanhojen ihmisten kirppis, mutta satunnaisesti löytyy myös lasten ja nuorten vaatteita

4. Isokirppu (Suonionkadun ja Helsinginkadun risteyksessä, R-kioskia vastapäätä)
      - paljon lasten vaatteita
      - kivanoloinen paikka, joka on kylläkin nyt hieman tyhjä ja puretaan lähiaikoina
      - vaatteita meni kehnonlaisesti kaupaksi täällä kun itse myimme

5. Kierrätyskeskus Kontti (Kansantorin toisella puolella eli Prisman lähistöllä)

- paljon tavaraa, jotka lajiteltu hyvin
      - paljon asiakkaita
      - _todella_ ystävällistä palvelua! Toivat minulle samantien kotiinkuljetuksena kirjoituspöydän ja kantoivatkin sen vielä itse
      - paljon lasten vaatteita ja leluja, myös huonekaluja

6. Kimpisen Kirppis (Kimpisessä Imatrantien varrella keskustasta tullessa ennen kioskia)
      - suht tyhjillään
      - pieni ja tunnelma oli mielestäni ahdistava kun ei ollut muita asiakkaita eikä radiota soimassa

7. Hyötyhalli (Kivisalmessa, löytyy nettisivutkin)
      - paljon huonekaluja
      - jonkin verran lasten vaatteita, mutta suht huonokuntoisia
      - edulliset hinnat, joista voi tinkiä

Lisäksi sunnuntaisin kesällä ainakin torikirppis, josta voi tehdä löytöjä, mutta vaatii aikaista heräämistä! Myös Lauritsalassa taitaapi olla jokunen kirppis, mutten ole tarkemmin tutustunut.
      Toivottavasti tästä oli apua!

• Riituliinukka

Kansantorin kirpputorille ei kannata viedä tavaroita myyntiin. Asiointiin tarvitaan Venäjänkielen taitoa ja tavaroita rikotaan ja varastetaan todellä paljon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2106
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      99
      1527
    3. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1263
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      77
      1232
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1197
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      1024
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      997
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      976
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      912
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      794
    Aihe