voiko simiä muokata pelin aikana

jeppuli^^

Niin sitä mietin että voiko simiä muokata jollain koodilla (mahd. boolprop "superkoodilla"?) kuten silmien ja ihon väriä.. haluaisin muokatut silmät similleni sekä vartalon koska latailin äsken ensimmäistä kertaa netistä peliin tavaroita ja hiuksia yms.

toivottavasti joku osaisi auttaa.. :)

8

9005

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haamu

      pystyt vaihtamaan hiukset ja silmien värin kun klikkaat peiliä ja siitä muokaa simin ulkonäköä.
      Siitä en tiedä kun olet ladannut, mutta jos ne normaalisti tulee peliin niin eikös ne sieltä peilistä pitäisi tulla ?

      • Simspelaaja

        Siis, peilillä ei normaalisti voi muokata kuin hiusten ja kulmakarvojen väriä..mut eikös yliopiston mukana tulevalla viihteen urapalkinnolla voi jotenkin muokata naamaansa? En oo ite koittanu mut nii muistaisin..


      • jeppuli^^
        Simspelaaja kirjoitti:

        Siis, peilillä ei normaalisti voi muokata kuin hiusten ja kulmakarvojen väriä..mut eikös yliopiston mukana tulevalla viihteen urapalkinnolla voi jotenkin muokata naamaansa? En oo ite koittanu mut nii muistaisin..

        silmien väriähän ei peilin kautta voi muokata. mutta meinaan nyt sitä että voiko simin vartalon muuttaa ja muutenkin "luoda uudelleen" pelivaiheessa jollain koodilla..? itselläni on kyllä tuo yliopisto lisäri ja siinähän onkin yksi urapalkinto jolla voi muokata simin kasvoja.

        mutta mulla on yks perhe josta pidän paljon mutta haluaisin muuttaa niitten ulkonäköä koska niillä on ne alkuperäiset vartalot ja silmät yms.. :p


      • -.-
        jeppuli^^ kirjoitti:

        silmien väriähän ei peilin kautta voi muokata. mutta meinaan nyt sitä että voiko simin vartalon muuttaa ja muutenkin "luoda uudelleen" pelivaiheessa jollain koodilla..? itselläni on kyllä tuo yliopisto lisäri ja siinähän onkin yksi urapalkinto jolla voi muokata simin kasvoja.

        mutta mulla on yks perhe josta pidän paljon mutta haluaisin muuttaa niitten ulkonäköä koska niillä on ne alkuperäiset vartalot ja silmät yms.. :p

        Jos sinulla on The Sims 2 Yöelämää, niin voit sillä kasvojenkohottimella vaihtaa simin kasvon muotoja ja myös silmien väriä. :> Mutta tietääkseni simin vartaloa ei voi muokata. Ainakaan PC:llä. PS2:ssa voi pelin alussa perheen luomistilassa muokata tietääkseni vartaloa, mutta PC:llä ei varmaan voi.


    • Anonyymi

      Itsekin mietin esim hiukset tai vaatteet

    • Anonyymi

      Mäkin tartteen apuu ton kaa. Esim kun loin sen mun yhen ihanan perheen niin mä unohdin laittaa yhelle teille Pisamat ja nyt mä en voi laittaa niitä

      • Anonyymi

        TS4? (aloitus mitä ilmeisimmin TS2...)

        TS4:ssä homma toimii yksinkertaisesti koodeilla
        ensin pitää syöttää koodilaatikkoon
        testingcheats on
        ja sen aktivoinnin jälkeen
        cas.fulleditmode


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TS4? (aloitus mitä ilmeisimmin TS2...)

        TS4:ssä homma toimii yksinkertaisesti koodeilla
        ensin pitää syöttää koodilaatikkoon
        testingcheats on
        ja sen aktivoinnin jälkeen
        cas.fulleditmode

        Moikka miten voi muokata "valmista simiä" kesken pelin kun luil et kun laittaa ton testingcheats on ja cas.fulleditmode niin sit pitäis toimia mutta mulla ei oo toiminu


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2793
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1173
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1090
    Aihe