Mulla ei ole ko. puhelimeen kåyttöohjetta ja netin ohjeesta en tätä löytänyt, joten nyt apuja teiltä joilla puhelin on!!
Mistä saan puhelimen kytkentä-äänen pois? Siis sen pimputuksen joka tulee kun laitan virran puhelimeen...kaikki vslikot olen (ainakin mukamas) käynyt läpi ja en sitä löydä. ja kun kuulemma sen saa pois päältä...
Nokia N95 ja puhelimen kytkentä-ääni
8
640
Vastaukset
- kun lukee
sen ohjeen, joka on www.nokia.fi sivuilta saatavissa.
Tosin, voi olla että ei se kaikilta onnistu, jos ei kerran onnistu edes ohjeen lukeminen suomalaisilta www sivuilta....;)- joo...
Ei siellä ohjeissa missään kohtaa lue mitään virran kytkentä-äänestä. Jos tarkoitat tätä:
Jos haluat vaihtaa tervehdystekstin kuvaan tai
animaatioon, paina -näppäintä ja valitse
Työkalut > Asetukset > Yleiset aset. > Muokkaus >
Näyttö > Terv.teksti/-tunnus
Niin tämä ei sitä pikmputusta ja käsien kuvia siitä alusta poista.
minä en keksi mitä mun pitäisi vielä kokeilla ja säätää. Jos sinä sen tiedät niin kerro minullekin!
Ja jos joku toinen voisi auttaa niin kiitos kovasti!
- Tim. W
Nokia N95 Käyttöopas.
http://europe.nokia.com/appmanager/UnitedStatesEnglishEUROPE_NOKIA_COM_3/Get_support;JSESSIONID_NCOM=SBvPHxBT0shp0CCjnxjVfLq25l0kyvTrdJmjQL9TKH9y1NT5GGyT!-1142886955?_nfpb=true&_windowLabel=T46666966871170068887740&_pageLabel=P353661&wsrp-urlType=blockingAction&wsrp-url=&wsrp-requiresRewrite=&wsrp-navigationalState=&wsrp-interactionState=_action=/pageflows/EMEASupportTool/begin&wsrp-mode=&wsrp-windowState=- ei löydy
Mutta kun juuri tuosta käyttöoppaasta ei löydy sitä ohjetta jolla sen kynkentä-äänen saa pois....
Eikö täällä ole ketään ko. puhelimen käyttäjää joka osaisi neuvoa?
- ongelma !!!
Minulla on sama ongelma n 73 kanssa ja en sitten muuta ratkaisua löytänyt kuin laitan kokonaan äänettömälle ennen kuin suljen sen ja sitten se ei avatessa pimputtele vasta sitten laitan äänet päälle ei ehkä paras konsti mutta kuitenkin jonkinlainen.
- N-93
Profiilit, yleinen, muokkaa, varoitusäänet pois käytöstä ja kyllä hiljenee....ainakin tämä malli
- kyllä lähti
ainakin noin ne sai pois, tosin silloin taitaa hävitä kaikki varoitusäänet, eli puhelin ei enää varoita akun loppumisesta jne. Mutta saipahan sen ÄRSYTTÄVÄN alkupimputuksen pois....
- 222
Vaikka keskustalu on vanha, samaan ärsyttävään pimputukseen taitaa törmätä uudempienkin nokialaisten kanssa. Jos sinullakaan ei auta varoitusäänten nollaaminen, tässä ohje Nokian sivulta:
Valitse Valikko > Asetukset > Puhelin (tai Laitteen asetukset tai Laite) > Käynnistysääni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363472Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162883Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102124IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121216Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006